Převedení balíčku na jinou linku
Napsal: pát 21. led 2022 13:54:00
Dobrý den.
Existuje nějaká možnost, jak převést již aktivovaný (datový) balíček na jinou linku (v rámci stejného účtu)?
Balíček jsem chybně aktivoval pro svůj mobilní telefon, ale potřeboval bych jej mít přidělený pro tablet.
V tomto případě se jedná o toliko 50Kč, takže když to nepůjde, tak se žádná tragédie neděje.
Nicméně, mohlo by se jednat o celkem prospěšnou/vítanou/zajímavou funkci.
Děkuji.
Existuje nějaká možnost, jak převést již aktivovaný (datový) balíček na jinou linku (v rámci stejného účtu)?
Balíček jsem chybně aktivoval pro svůj mobilní telefon, ale potřeboval bych jej mít přidělený pro tablet.
V tomto případě se jedná o toliko 50Kč, takže když to nepůjde, tak se žádná tragédie neděje.
Nicméně, mohlo by se jednat o celkem prospěšnou/vítanou/zajímavou funkci.
Děkuji.