Neřešený problém se zpětným voláním a odkrytým číslem mobilu
Napsal: stř 05. říj 2022 13:55:46
Dobrý den,
přiznám se, že mne dost zklamal přístup Odoriku, kdy v situaci, kdy došlo k mnou nahlášenému problému při zpětném volání (a sice, že v případě, kdy volám přes aplikaci Odorik Callback 2 a zvolím zpětné volání iniciované cestou datového připojení, tak se jako odchozí číslo zobrazuje číslo mého mobilu namísto pevné linky, ze které chci navenek volat) a bylo mi přes zákaznickou linku přislíbeno, že mne ohledně tohoto problému bude v nejbližší době někdo kontaktovat. Dosud (a je tomu již minimálně několik týdnů) nejen že se nikdo neozval, ale ani tento problém nebyl vyřešen. Naproti tomu, pokud zvolím variantu iniciovat zpětné volání přes SMS, funguje to korektně a volající číslo se volanému zobrazuje jako pevná linka. Vzhledem k tomu, že důvod skrytí mobilního čísla byl ten hlavní důvod, proč celou tuto šarádu s voláním přes VOIP řeším, je toto celé dost nešťastné a situace zaviněná odorikem povede pravděpodobně k tomu, že budu muset muset změnit svoje dlouhodobé používané pevné číslo, čekal bych minimálně nějaké vysvětlení proč k tomuto došlo/dochází.... vždycky jsem měl odorik moc rád a nedal na něj dopustit, dokonce jsem ho i nedávné době doporučil dalším lidem. Tímto mě ale celá firma dost zklamala... v první chvíli jsem uvažoval o úplném odchodu, naštěstí se daří řešit zpětné volání alespoň přes SMS...
Pokud by byla třeba, klidně moderátorovi fóra pošlu svoje ID přes SZ k prověření problému.
přiznám se, že mne dost zklamal přístup Odoriku, kdy v situaci, kdy došlo k mnou nahlášenému problému při zpětném volání (a sice, že v případě, kdy volám přes aplikaci Odorik Callback 2 a zvolím zpětné volání iniciované cestou datového připojení, tak se jako odchozí číslo zobrazuje číslo mého mobilu namísto pevné linky, ze které chci navenek volat) a bylo mi přes zákaznickou linku přislíbeno, že mne ohledně tohoto problému bude v nejbližší době někdo kontaktovat. Dosud (a je tomu již minimálně několik týdnů) nejen že se nikdo neozval, ale ani tento problém nebyl vyřešen. Naproti tomu, pokud zvolím variantu iniciovat zpětné volání přes SMS, funguje to korektně a volající číslo se volanému zobrazuje jako pevná linka. Vzhledem k tomu, že důvod skrytí mobilního čísla byl ten hlavní důvod, proč celou tuto šarádu s voláním přes VOIP řeším, je toto celé dost nešťastné a situace zaviněná odorikem povede pravděpodobně k tomu, že budu muset muset změnit svoje dlouhodobé používané pevné číslo, čekal bych minimálně nějaké vysvětlení proč k tomuto došlo/dochází.... vždycky jsem měl odorik moc rád a nedal na něj dopustit, dokonce jsem ho i nedávné době doporučil dalším lidem. Tímto mě ale celá firma dost zklamala... v první chvíli jsem uvažoval o úplném odchodu, naštěstí se daří řešit zpětné volání alespoň přes SMS...
Pokud by byla třeba, klidně moderátorovi fóra pošlu svoje ID přes SZ k prověření problému.