Výměna SIM karty
Napsal: stř 28. pro 2022 9:45:43
Dobrý den,
koupil jsem novou SIM kartu Odorik bez čísla a zahájil jsem přenos svého aktuálního čísla Odorik na tuto SIM - přes příslušnou funkci v adminu (starou SIM jsem ztratil). Admin mi zahlásil, že probíhá výměna, zkuste to později. Není mi jasné co mám zkusit později, na tuto stránku už se pak nijak nedá dostat.
V instrukcích zároveň píšete, že novou kartu nemám dávat do telefonu dokud nebude potvrzena výměna čísla operátorem.
Kde tedy zjistím, že výměna operátorem úspěšně proběhla? A jak dlouho to obvykle trvá?
Děkuji
koupil jsem novou SIM kartu Odorik bez čísla a zahájil jsem přenos svého aktuálního čísla Odorik na tuto SIM - přes příslušnou funkci v adminu (starou SIM jsem ztratil). Admin mi zahlásil, že probíhá výměna, zkuste to později. Není mi jasné co mám zkusit později, na tuto stránku už se pak nijak nedá dostat.
V instrukcích zároveň píšete, že novou kartu nemám dávat do telefonu dokud nebude potvrzena výměna čísla operátorem.
Kde tedy zjistím, že výměna operátorem úspěšně proběhla? A jak dlouho to obvykle trvá?
Děkuji