Stránka 1 z 1

Výměna SIM karty

Napsal: stř 28. pro 2022 9:45:43
od chvaja
Dobrý den,

koupil jsem novou SIM kartu Odorik bez čísla a zahájil jsem přenos svého aktuálního čísla Odorik na tuto SIM - přes příslušnou funkci v adminu (starou SIM jsem ztratil). Admin mi zahlásil, že probíhá výměna, zkuste to později. Není mi jasné co mám zkusit později, na tuto stránku už se pak nijak nedá dostat.

V instrukcích zároveň píšete, že novou kartu nemám dávat do telefonu dokud nebude potvrzena výměna čísla operátorem.

Kde tedy zjistím, že výměna operátorem úspěšně proběhla? A jak dlouho to obvykle trvá?

Děkuji

Re: Výměna SIM karty

Napsal: čtv 29. pro 2022 20:47:57
od megacruiser
Dobrý den,
včera večer měl T-Mobile problém se zpracováním objednávek, některé se nezpracovaly a zůstaly do dnešního dne. Dopoledne ale už byly dokončeny všechny, Vaše SIM už je také vyměněna. Omlouváme se Vám za zdržení.