Hlasové menu po skončení zpětného volání - chceme to?
Napsal: ned 07. kvě 2023 16:25:45
Zdravím.
Všiml jsem si, že pokud použiji přednastavené zpětné volání (tj. jedno číslo prozvoním jako objednávku hovoru, dvě přednastavená čísla se vytočí a hovor mezi nimi spojí), pak se po skončení hovoru na prvním spojovaném čísle ozve hlasové menu, které vede k obsluze zákaznickému účtu toho, kdo hovor spojil, nebo objednávce dalšího volání.
Za prvé - je to zajímavý přístup, ale nemyslím, že něco takového volající čeká a po skončení hovoru potřebuje (hlasové menu by se IMHO mělo ozvat před hovorem v případě, že protistrana zpětného volání není definována).
Za druhé - je to velmi matoucí v případě, kdy jsou spojované strany účastníků zpětného volání jsou uvedeny v opačném pořadí, tj. nejprve číslo volaného a poté číslo iniciátora hovoru. Toto prohození dává smysl v případě, že zpětně voláme někoho, kdo telefony často nezvedá, nebo nechává dlouho vyzvánět (např. málo pohybliví a nedoslýchaví senioři... tím se redukuje placení jalového času během vyzvánění na druhé straně). Hlasové menu se pak ozve volanému, který ovšem s Odorikem nemusí mít nic společného!
Na druhou stranu - zařazení hlasového menu omezuje chuť (ale nezabrání) používat zpětné volání ke "zlomyslným" hovorům - když by se někdo pokoušel spojit hovor mezi dvěma nic netušícími nešťastníky.
Jaké je k tomu stanovisko Odoriku?
UPDATE:
Hlasové menu stejně není v pořádku. Např. volba stiskem číselné klávesy "4 - volání z telefonního automatu" vede pouze na hlášku typu "zde budou informace o volání z telefonního automatu." A krom toho - ony jsou ještě někde telefonní automaty?
Všiml jsem si, že pokud použiji přednastavené zpětné volání (tj. jedno číslo prozvoním jako objednávku hovoru, dvě přednastavená čísla se vytočí a hovor mezi nimi spojí), pak se po skončení hovoru na prvním spojovaném čísle ozve hlasové menu, které vede k obsluze zákaznickému účtu toho, kdo hovor spojil, nebo objednávce dalšího volání.
Za prvé - je to zajímavý přístup, ale nemyslím, že něco takového volající čeká a po skončení hovoru potřebuje (hlasové menu by se IMHO mělo ozvat před hovorem v případě, že protistrana zpětného volání není definována).
Za druhé - je to velmi matoucí v případě, kdy jsou spojované strany účastníků zpětného volání jsou uvedeny v opačném pořadí, tj. nejprve číslo volaného a poté číslo iniciátora hovoru. Toto prohození dává smysl v případě, že zpětně voláme někoho, kdo telefony často nezvedá, nebo nechává dlouho vyzvánět (např. málo pohybliví a nedoslýchaví senioři... tím se redukuje placení jalového času během vyzvánění na druhé straně). Hlasové menu se pak ozve volanému, který ovšem s Odorikem nemusí mít nic společného!
Na druhou stranu - zařazení hlasového menu omezuje chuť (ale nezabrání) používat zpětné volání ke "zlomyslným" hovorům - když by se někdo pokoušel spojit hovor mezi dvěma nic netušícími nešťastníky.
Jaké je k tomu stanovisko Odoriku?
UPDATE:
Hlasové menu stejně není v pořádku. Např. volba stiskem číselné klávesy "4 - volání z telefonního automatu" vede pouze na hlášku typu "zde budou informace o volání z telefonního automatu." A krom toho - ony jsou ještě někde telefonní automaty?