Stránka 1 z 1

Vyprsení platnosti kreditu

Napsal: pon 05. bře 2012 7:46:01
od Kristovec
Dobry den.

Chci se zeptat,jestli pred datem propadnutí kreditu posíláte nejaké upozornení,at uz SMS na registrované císlo,emailem,nebo hláskou pred spojením hovoru.
Jen tak mne to napadlo,protoze nekdy v zárí budou 2 roky,co jsem naposledy nabíjel.
Predpokládám,ze nové dobití prodlouzí platnost i jiz existujícího kreditu.

Díky a na shledanou.

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Napsal: pon 05. bře 2012 16:56:05
od xsouku04
Ano, nové dobití prodlouží platnost stávajícího kreditu. Upozornění hodláme zasílat.
Zatím není naprogramované ani to mazání kreditu, takže k žádnému upozornění asi nedojde, protože nedojde ani ke smazání.
Pokud bychom ale dodělali mazání, doděláme i to upozorňování.

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Napsal: ned 18. bře 2012 21:17:21
od Mad Snail
A mohl bych poprosit cteny ODORIK (max spokojenost! jsem vice jak stastny zakaznik! :P ) kdybych dostal/kdybychom dostali echo o zavedeni upozorneni = zavedeni mazani.

Muj nazor:
Osobne jsem proti zavedeni mazani. :cry:

8-)

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Napsal: ned 18. bře 2012 22:00:11
od Pitomec
To nejseš jedinej, ale bohužel pak by měl Odorik klientelu hlavně z těch jedinců, kteří by u něho trčeli s kreditem 10Kč navěky a používali číslo jenom pro volání ve vlastní síti nebo pro příjem hovorů.

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Napsal: úte 20. bře 2012 10:22:23
od vlazy
Pitomec píše:To nejseš jedinej, ale bohužel pak by měl Odorik klientelu hlavně z těch jedinců, kteří by u něho trčeli s kreditem 10Kč navěky a používali číslo jenom pro volání ve vlastní síti nebo pro příjem hovorů.
A co je na tom špatného? Myslím, že jde o to aby u Odoriku nebyly zbytečně účty které se nevyužívají vůbec nebo jen velmi málo a to nemusí být vždy závislé na dobíjení kreditu. Takové vůbec nebo velmi málo využívané účty by snad šlo určovat podle počtu hovorů za určenou stanovenou dobu což by bylo lepší než to určovat podle dobíjení kreditu.

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Napsal: úte 20. bře 2012 10:36:24
od Pitomec
Jistě, mohlo by to být třeba jako u Vodafone - tarif na míru 0Kč. Nezavoláš/nepošleš SMS aspoň jednou za 13 měsíců a číslo propadá. Ale to už je spíš otázka na jednatele miniTelu...

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Napsal: úte 20. bře 2012 11:01:04
od ViR
vlazy píše: Takové vůbec nebo velmi málo využívané účty by snad šlo určovat podle počtu hovorů za určenou stanovenou dobu což by bylo lepší než to určovat podle dobíjení kreditu.
Drobný problém je v tom, že u mnoha VoIP služeb se vytvářejí uživatelské skupiny komunikující téměř výhradně mezi sebou a zdarma, ač náklady na provoz systému jako takového jsou nenulové. Neříkám, že zrovna Odorik má s tím "balastem" nějaký zásadní problém. Ale vím, že třeba svého času Viphone nebo 802.VOX s tím problém měl, neb neplatící uživatelé čerpali kolem 2/3 kapacit systému. Takže cílem jednak je, aby nebyly v systému v příliš velké míře "mrtvé duše", a jednak aby byl nějaký pravidelný rozumný příjem na zákazníka tak, aby to alespoň pokrylo náklady. Samozřejmě, cesty k tomu mohou být různé. (BTW, miniTEL považuji za mimořádně "client friendly" společnost...)

Re: Vyprsení platnosti kreditu

Napsal: úte 20. bře 2012 11:53:41
od vlazy
ViR:
Ano nějaké náklady na provoz VoIP služeb jsou a ti co je využívají pouze pro telefonování zdarma ve vlastní síti na ty náklady vůbec nepřispívají. U služby Odorik je otázkou zda ti co využívají jejích placené telefonování dokážou pokryt spotřebou kreditu i náklady na poskytování služby těm co ji využívají pouze bezplatně nebo zda na to mají ještě i nějaké další jiné příjmy.
Předpokládám, že jim ale jde hlavně o rušení účtů které byly založené, ale nejsou využívané vůbec. Myslím, že i takové účty u Odoriku budou kdy si u nich někdo založí účet pouze na vyzkoušení VoIPu a pak se na to vykašle a nebo přejde k jiné VoIP službě a přestane to používat a účet u Odoriku nechá nezrušený.