Stránka 1 z 1
Gmail CRM
Napsal: úte 12. zář 2023 21:22:23
od kurandin
Dobrý večer
Provozovatelé e-shopů a možná i jiní lidé využívají na komunikaci se zákazníky Gmail a telefon Odoriku.
Informace o objednávce chodí na e-mail.
Bylo by možné vytvořit na Gmail napojení, aby když zavolá zákazník, tak se vyfiltruji všechny emaily obsahující telefonni číslo volajícího?
Nebo napojení na e-shop (BizBox Upgates, Exitshop, Binargon...), aby se automaticky vyfltrovávali všechny objednávky obsahující telefonní číslo volajícího?
Možná už něco podobného existuje, jen jsem to nenašel.
Re: Gmail CRM
Napsal: stř 13. zář 2023 10:06:21
od pe.havel
Nevím, zda na to existují hotová rozšíření do Gmailu (spíše ne, nikdy jsem na to nenarazil), ale myslím si, že by mělo jít naprogramovat následující chování:
- Naprogramovat v Google Script nebo v jiném jazyce (na serveru) aplikaci, která převezme z parametru číslo volajícího a podle toho nafiltruje zprávy v Gmailu do určitého štítku.
- V Odoriku vytvořit webhook ("vzdálené řízení přes web"), který zavolá vytvořenou aplikaci a předá číslo volajícího.
- V Gmailu pak mít otevřený štítek, ve kterém se budou zobrazovat zprávy podle toho, kdo zrovna naposledy volal
Re: Gmail CRM
Napsal: stř 13. zář 2023 15:15:38
od kurandin
Děkuji za napad
Jak by bylo finančně náročné udělat z toho komerční produkt
Re: Gmail CRM
Napsal: sob 16. zář 2023 10:44:45
od pe.havel
kurandin píše: ↑stř 13. zář 2023 15:15:38
Jak by bylo finančně náročné udělat z toho komerční produkt
Nevím, s tím zkušenosti nemám. Je něco jiného si to psát pro sebe/okolí a nebo komerčně, kde se musí řešit univerzálnost, spolehlivost, škálovatelnost, dokumentace, podpora atd.
Re: Gmail CRM
Napsal: pon 18. zář 2023 12:22:07
od kurandin
Jak by to vypadalo napsat pro okolí?
Re: Gmail CRM
Napsal: pon 18. zář 2023 12:23:12
od kurandin
Kromě Gmailu by to bylo zjímavé napojit odorik na
https://baselinker.com/
Tam by tošlo taky7
Re: Gmail CRM
Napsal: pon 18. zář 2023 12:46:45
od pe.havel
Napište do Baselinker s žádostí o integraci Odorik API, integraci musí udělat oni.
Re: Gmail CRM
Napsal: čtv 21. zář 2023 12:04:12
od kurandin
pe.havel píše: ↑stř 13. zář 2023 10:06:21
Nevím, zda na to existují hotová rozšíření do Gmailu (spíše ne, nikdy jsem na to nenarazil), ale myslím si, že by mělo jít naprogramovat následující chování:
- Naprogramovat v Google Script nebo v jiném jazyce (na serveru) aplikaci, která převezme z parametru číslo volajícího a podle toho nafiltruje zprávy v Gmailu do určitého štítku.
- V Odoriku vytvořit webhook ("vzdálené řízení přes web"), který zavolá vytvořenou aplikaci a předá číslo volajícího.
- V Gmailu pak mít otevřený štítek, ve kterém se budou zobrazovat zprávy podle toho, kdo zrovna naposledy volal
Zaujalo mě vaše řešení
Můžeme se spojit?
Dmitrij Kurandin
728138381
dmitrij@4ecommerce.cz
Re: Gmail CRM
Napsal: ned 24. zář 2023 18:46:04
od koudyko
Napojení na Gmail neřeší situaci, v okamžiku kdy zákazník telefonuje. Odorik odesílá e-mail o zmeškaném hovoru nebo nahrávku hovoru až poté co hovor skončí. Poté by snad bylo možné seskupit hovory a e-maily zákazníka.
Většina e-shopových řešení umí odesílat kopie všech e-mailů sama sobě. Objednávka vždy obsahuje e-mail a telefonní číslo.
E-mail od Odoriku obsahuje telefonní číslo.
Nejsem programátor, ale snad by bylo možné vytvořit script, který by vyfiltroval e-maily obsahující buď email nebo telefonní číslo anebo obojí a přiřadil jim nějaký štítek. Tak by byla pohromadě veškerá korespondence i nahrávky telefonátů s konkrétním zákazníkem. A také upozornění na zmeškané hovory.
Re: Gmail CRM
Napsal: ned 24. zář 2023 19:49:50
od pe.havel
koudyko píše: ↑ned 24. zář 2023 18:46:04
Napojení na Gmail neřeší situaci, v okamžiku kdy zákazník telefonuje. Odorik odesílá e-mail o zmeškaném hovoru nebo nahrávku hovoru až poté co hovor skončí.
Nejspíš nevíte vše, co Odorik umí
Odorik má
API, kde lze získávat informace o probíhajících i proběhlých hovorech atd., a má také
webhook na příchozí/zvednuté/ukončené hovory. Příchozí hovory tak lze podchytit a provést událost s jinou aplikací.