VoIP hovory z mobilních čísel Odorik nyní nejsou možné
Re: VoIP hovory z mobilních čísel Odorik nyní nejsou možné
V Kaktusu pořad nejde volat se zapnutým CLIP. Mám tři čísla, ani jedno s CLIP nejde.
Re: VoIP hovory z mobilních čísel Odorik nyní nejsou možné
Na T-Mobile čísla to tedy s CLIP prosím nefunguje?
Teď mi to delší dobu u callbacku hlásí, že volaný účastník není dostupný (pokud však volám standartně, tak se dovolám).
ID hovoru vidím od cca 25. 10. ve výpise dvě pro volané číslo: např. 551553465,551553487 nebo 551554830, 551554845
Díky
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 7953
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VoIP hovory z mobilních čísel Odorik nyní nejsou možné
Vypadá to na nějakou vzácnou chybu u nás, kterou jsme se pokusili opravit. Prosím zkuste to znovu stejným způsobem.preclix píše: ↑stř 01. lis 2023 16:48:09
Na T-Mobile čísla to tedy s CLIP prosím nefunguje?
Teď mi to delší dobu u callbacku hlásí, že volaný účastník není dostupný (pokud však volám standartně, tak se dovolám).
ID hovoru vidím od cca 25. 10. ve výpise dvě pro volané číslo: např. 551553465,551553487 nebo 551554830, 551554845
Díky
Dělo se to jen u zpětného volání.
Re: VoIP hovory z mobilních čísel Odorik nyní nejsou možné
Vážený pane Živiteli,
dne 23. října 2023 obdržel Český telekomunikační úřad (dále jen „Úřad“) Váš podnět
k zahájení šetření a zřízení nápravy v situaci, kdy dochází ke znemožnění využívání tzv. služby
CLIP s využitím čísel společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. (dále jen „T-Mobile“) v její síti ze
strany virtuálních operátorů.
Úřad uvádí, že Vámi popisované situaci se již věnuje a aktuální podobu opatření
k zabránění negativních dopadů spoofingu se společností T-Mobile a dalšími dotčenými osobami,
včetně poskytovatelů služby CLIP, diskutuje. Dlouhodobě deklarovaným cílem Úřadu je uplatnění
opatření, které zabrání podvodnému jednání založenému na tzv. spoofingu, aniž by však
negativně ovlivnilo legitimní aktivity využívající spoofing pro poskytování služeb a aniž by poškodilo
konkurenční prostředí.
Jakkoli Úřad zavádění opatření k zabránění nelegitimního spoofingu, a tím blokování
některých druhů hovorů, na samoregulační úrovni podporuje, je třeba zdůraznit, že zavedenými
opatřeními nesmí docházet k omezování legitimně poskytovaných služeb. Pokud se při
implementaci opatření stane, že je zavedeným opatřením zasažena i takováto služba (což
s ohledem na rozmanitost a komplikovanost prostředí elektronických komunikací a možností
daných v prostředí IP nelze vyloučit), je potřeba rychle najít řešení. Úřad situaci se společností
T-Mobile řeší, aby legitimně poskytované služby jako jsou služby CLIP mohly být nadále využívány
a poskytovány.
V obecné rovině platí, že v případě nespokojenosti s poskytovanou službou (např. její
nefunkčnost) je třeba se primárně obracet na svého poskytovatele služby. Ten by se měl
problémem zabývat, a to např. i jednat se svým velkoobchodním partnerem, v tomto konkrétním
případě se společností T-Mobile.
Podle informací dostupných Úřadu společnost T-Mobile deklarovala maximální připravenost
nastalou situaci řešit.
Úřad věří, že opatření zavedená společností T-Mobile budou upravena tak, aby služby
CLIP mohly být v budoucnu opět poskytovány.
S pozdravem
Ing. Hana Hankiewiczová
ředitelka odboru
regulace komunikačních činností a poštovních služeb
dne 23. října 2023 obdržel Český telekomunikační úřad (dále jen „Úřad“) Váš podnět
k zahájení šetření a zřízení nápravy v situaci, kdy dochází ke znemožnění využívání tzv. služby
CLIP s využitím čísel společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. (dále jen „T-Mobile“) v její síti ze
strany virtuálních operátorů.
Úřad uvádí, že Vámi popisované situaci se již věnuje a aktuální podobu opatření
k zabránění negativních dopadů spoofingu se společností T-Mobile a dalšími dotčenými osobami,
včetně poskytovatelů služby CLIP, diskutuje. Dlouhodobě deklarovaným cílem Úřadu je uplatnění
opatření, které zabrání podvodnému jednání založenému na tzv. spoofingu, aniž by však
negativně ovlivnilo legitimní aktivity využívající spoofing pro poskytování služeb a aniž by poškodilo
konkurenční prostředí.
Jakkoli Úřad zavádění opatření k zabránění nelegitimního spoofingu, a tím blokování
některých druhů hovorů, na samoregulační úrovni podporuje, je třeba zdůraznit, že zavedenými
opatřeními nesmí docházet k omezování legitimně poskytovaných služeb. Pokud se při
implementaci opatření stane, že je zavedeným opatřením zasažena i takováto služba (což
s ohledem na rozmanitost a komplikovanost prostředí elektronických komunikací a možností
daných v prostředí IP nelze vyloučit), je potřeba rychle najít řešení. Úřad situaci se společností
T-Mobile řeší, aby legitimně poskytované služby jako jsou služby CLIP mohly být nadále využívány
a poskytovány.
V obecné rovině platí, že v případě nespokojenosti s poskytovanou službou (např. její
nefunkčnost) je třeba se primárně obracet na svého poskytovatele služby. Ten by se měl
problémem zabývat, a to např. i jednat se svým velkoobchodním partnerem, v tomto konkrétním
případě se společností T-Mobile.
Podle informací dostupných Úřadu společnost T-Mobile deklarovala maximální připravenost
nastalou situaci řešit.
Úřad věří, že opatření zavedená společností T-Mobile budou upravena tak, aby služby
CLIP mohly být v budoucnu opět poskytovány.
S pozdravem
Ing. Hana Hankiewiczová
ředitelka odboru
regulace komunikačních činností a poštovních služeb
Re: VoIP hovory z mobilních čísel Odorik nyní nejsou možné
no to jsem snad radsi nemel cist, mi uplne vyletel nahoru tlak :)
jinymi slovy: nebudeme delat vubec nic a verime, ze T-mobile to vyresi k vasi spokojenosti a kdyz ne, tak si stezujte u T-mobilu a ne nau radu, ktery ma tohle resit... klasicke urednicke ptydepe :))
jinymi slovy: nebudeme delat vubec nic a verime, ze T-mobile to vyresi k vasi spokojenosti a kdyz ne, tak si stezujte u T-mobilu a ne nau radu, ktery ma tohle resit... klasicke urednicke ptydepe :))
Re: VoIP hovory z mobilních čísel Odorik nyní nejsou možné
Přesně tak, aneb řekli, můžete nám políbit ...
Re: VoIP hovory z mobilních čísel Odorik nyní nejsou možné
Super, provozovatel sice má povinnost zákazníka předem písemně informovat o všech změnách podmínek (https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2005-127/#p63b-5), ale když nějakou část služby potichu zruší, tak se vlastně ani pohledem ČTÚ nic neděje

-
- Příspěvky: 1001
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: VoIP hovory z mobilních čísel Odorik nyní nejsou možné
Když tohle dělá s posvěcením téhle neschopné nutellové vlády s oříškyhajkos píše: ↑úte 07. lis 2023 17:21:08 no to jsem snad radsi nemel cist, mi uplne vyletel nahoru tlak
jinymi slovy: nebudeme delat vubec nic a verime, ze T-mobile to vyresi k vasi spokojenosti a kdyz ne, tak si stezujte u T-mobilu a ne nau radu, ktery ma tohle resit... klasicke urednicke ptydepe)

Re: VoIP hovory z mobilních čísel Odorik nyní nejsou možné
No jasně, vláda může za CLIP u VoIP. To už musí mít člověk v hlavě dobře prázdno, když něco takového dává do souvislosti 


-
- Příspěvky: 1001
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28