Stránka 1 z 2
nefunkční CLIP
Napsal: pon 30. říj 2023 16:59:25
od achil
Všiml jsem si že už 2 dny se nezobrazuje volaným mé číslo ale jen popis "soukromé číslo"
např. zde ID hovoru: 550834903
Ve výpisu je mé číslo nahrazeno nějakým 910 .... mě neznámým číslem. Že bych něco na svém gigasetu A580IP změnil aniž bych si toho byl vědom?
Ze Zoiper software to funguje správně.
Pomůžete mi prosím?
Re: nefunkční CLIP
Napsal: pon 30. říj 2023 21:27:50
od Pitomec
Re: nefunkční CLIP
Napsal: úte 31. říj 2023 10:35:18
od achil
Díky. To je nemilé.
Re: nefunkční CLIP
Napsal: úte 31. říj 2023 10:59:03
od xsouku04
Ale vypadá, že je to jen dočasný problém. Jak dlouho to ale bude trvat, přesně nevíme.
Re: nefunkční CLIP
Napsal: úte 28. lis 2023 10:40:12
od kozelzahradnikem
Dobrý den, prosím o informaci, co stojí za tímto problémem, který podle mého názoru stále přetrvává, a kdy případně to bude zase fungovat?
Souvisí tato změna nějak ze změnou čísla u Odoriku, ze kterého volá zpět callback? To se v nedávné době také totiž změnilo.
Re: nefunkční CLIP
Napsal: stř 29. lis 2023 15:50:19
od xsouku04
kozelzahradnikem píše: ↑úte 28. lis 2023 10:40:12
Dobrý den, prosím o informaci, co stojí za tímto problémem, který podle mého názoru stále přetrvává, a kdy případně to bude zase fungovat?
Souvisí tato změna nějak ze změnou čísla u Odoriku, ze kterého volá zpět callback? To se v nedávné době také totiž změnilo.
Dobrý den, T-mobile nám nedovoluje dělat hovory z našich vlastních mobilních čísel přes internet. Podle názoru ČTÚ by se to mělo vyřešit přibližně do konce roku.
Pokud máte u nás jiné než mobilní číslo, mohu jej nastavit, aby hovor nebyl ze skrytého čísla ale z tohoto čísla.
Re: nefunkční CLIP
Napsal: pát 28. bře 2025 10:41:56
od soustruh
Dobrý den,
mám stejný problém a nějak se nevyznám ve všech těch vláknech, která k tomu vznikla. Mám SIM kartu Odorik s telefonním číslem s předvolbou 602, kdysi dávno přeneseným od O2 k Odoriku. Volám z počítače ze své linky přiřazené k tomuto číslo pomocí programu MicroSIP a příjemci vidí pouze „Soukromé číslo“. Musím tedy nyní někde něco nastavit či povolit, nebo nějak osobně/písemně požádat T-mobile o povolení identifikace?
Re: nefunkční CLIP
Napsal: pát 28. bře 2025 12:52:40
od xsouku04
soustruh píše: ↑pát 28. bře 2025 10:41:56
Dobrý den,
mám stejný problém a nějak se nevyznám ve všech těch vláknech, která k tomu vznikla. Mám SIM kartu Odorik s telefonním číslem s předvolbou 602, kdysi dávno přeneseným od O2 k Odoriku. Volám z počítače ze své linky přiřazené k tomuto číslo pomocí programu MicroSIP a příjemci vidí pouze „Soukromé číslo“. Musím tedy nyní někde něco nastavit či povolit, nebo nějak osobně/písemně požádat T-mobile o povolení identifikace?
Je potřeba mít linku s nomadickém nebo geografickým číslem, kde si aktivujete CLIP.
To uděláte kliknutím na sloupeček callerid. Volat by se pak mělo z této linky a ne z linky kde je mobilní číslo.
Pak je třeba počkat do 10. dne měsíce, když předáváme seznam takových čísel T-mobile a CLIP vám pár dní nato začne opět fungovvat. Že bylo číslo původně u O2 nehraje žádnou roli.
Re: nefunkční CLIP
Napsal: pát 28. bře 2025 13:01:00
od soustruh
Moc díky za rychlou odpověď! Takže zobrazovat moje mobilní číslo není možné žádným způsobem?
Pokud zvolím geografické nebo nomadické číslo, mohu pak hovory na toto číslo nějak jednoduše přesměrovat na moje mobilní číslo?
Re: nefunkční CLIP
Napsal: pát 28. bře 2025 15:18:21
od xsouku04
soustruh píše: ↑pát 28. bře 2025 13:01:00
Moc díky za rychlou odpověď! Takže zobrazovat moje mobilní číslo není možné žádným způsobem?
Pokud zvolím geografické nebo nomadické číslo, mohu pak hovory na toto číslo nějak jednoduše přesměrovat na moje mobilní číslo?
Je to možné. Ale to mobilní číslo v síti Odorik musí být spárováno s geografickým nebo nomadickým číslem. My pak nahlásíme T-mobile tento pár čísel a ten to pak povolí navždy a bez nějakých formulářů.
Tedy nejspíše je nutné si pořídit další linku, na ni si pořídit nomadické číslo a k němu CLIP to mobilní. A pak už jen stačí počkat.