Identifikace příchozích hovorů
Napsal: pon 27. lis 2023 10:58:15
Jsme implementátor Dynamics 365 a přemýšlíme nad propojením Odoryk s touto platformou. Rádi bychom byli schopni při příchozím hovoru uživateli zobrazit jednoduchý formulář (celé to máme jako web aplikaci), který by např. na základě telefonního čísla klienta zobrazil uživateli základní informace ze systému.
Otázkou je jak se typicky řeší identifikace příchozích hovorů. Lze k tomu využít vaší API? Je potřeba na klientské stanice instalovat nějaký program, který provede identifikaci a na základě toho uživateli otevře naše webové rozhraní?
Děkuji za základní nasměrování
Petr Hampejs
Otázkou je jak se typicky řeší identifikace příchozích hovorů. Lze k tomu využít vaší API? Je potřeba na klientské stanice instalovat nějaký program, který provede identifikaci a na základě toho uživateli otevře naše webové rozhraní?
Děkuji za základní nasměrování
Petr Hampejs