Stránka 1 z 1

Identifikace příchozích hovorů

Napsal: pon 27. lis 2023 10:58:15
od petrhampejs
Jsme implementátor Dynamics 365 a přemýšlíme nad propojením Odoryk s touto platformou. Rádi bychom byli schopni při příchozím hovoru uživateli zobrazit jednoduchý formulář (celé to máme jako web aplikaci), který by např. na základě telefonního čísla klienta zobrazil uživateli základní informace ze systému.
Otázkou je jak se typicky řeší identifikace příchozích hovorů. Lze k tomu využít vaší API? Je potřeba na klientské stanice instalovat nějaký program, který provede identifikaci a na základě toho uživateli otevře naše webové rozhraní?

Děkuji za základní nasměrování
Petr Hampejs

Re: Identifikace příchozích hovorů

Napsal: pon 27. lis 2023 15:18:48
od pe.havel
Přesně k tomuto slouží https://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web .
Na Odoriku je možné nastavit webhook na příchozí hovory a nechat si zasílat notifikace včetně tel. čísla volajícího někam na svůj server/API, kde s tím dále pracovat.
Věty ohledně "identifikace" jsem nepochopil.

Re: Identifikace příchozích hovorů

Napsal: úte 28. lis 2023 13:29:09
od petrhampejs
Dobře, děkuji za informace.
Prozatím nám to takto postačuje. Musíme probrat s klientem a rozhodnout, zda půjdeme touto cestou.
Petr Hampejs

Re: Identifikace příchozích hovorů

Napsal: úte 28. lis 2023 15:04:10
od xsouku04
Jiná možnost je si zjistit, kdo volá, přes API - seznam probíhajících hovorů. Nevýhoda ale je že volaní si aktivně musí kliknout, aby se mu zobrazilo, kdo volá.