Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Odpovědět
Radouch
Příspěvky: 40
Registrován: pon 01. pro 2014 20:31:51

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od Radouch »

Jooky1 píše: stř 15. kvě 2024 16:34:02 Jsem prošel procesem na pobočcce T-Mobile. Zaprvé mají nový formulář. Požadují posledních 6 čísel výr.čísla SIM + ji chtějí vidět a nebo mít alespon foto. Op je samozřejmostí.
Obsluha nemá ani anunk o co jde volají na vlatní help a na Fraud oddělení kde čísla odblokují. Operace na 1 hodinu.
Dnes jsem byl podat žádost pro dceřino číslo, kterou jsem měl předem vyplněnou již od března, ale vše vázlo na návštěvě prodejny s fyzickou přítomností její SIM - upozornil jsem prodejce, že by měli mít novou verzi formuláře a vše bude proto potřeba znovu vyplnit. Dotyčný sice o věci nic nevěděl, ale poté, co ji dohledal a prostudoval v interních pokynech, prohlásil, že žádnou novější variantu nemají, naskenoval a odeslal tu, co jsem měl s sebou, a pouze si ověřil moji identitu a o SIM jako takovou se absolutně nezajímal, takže vyřízeno během několika minut, přičemž na pobočce jsem byl sám proti 3 jejím zaměstnancům.

Jinak žádost byla podána v pátek v poledne a potvrzovací e-mail přišel teď (úterý dopoledne), služba je funkční.
evid
Příspěvky: 76
Registrován: úte 27. pro 2011 16:18:29

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od evid »

Omlouvám se,
ale nedaří se mi v tomto fóru najít ten formulář na žádost o aktivaci CLIP u čísla Kaktusu (T-mobile).
Radouch
Příspěvky: 40
Registrován: pon 01. pro 2014 20:31:51

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od Radouch »

DOCX i PDF verze jsou v prvním příspěvku páté stránky tohoto vlákna.
evid
Příspěvky: 76
Registrován: úte 27. pro 2011 16:18:29

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od evid »

Možná jsem špatně vyplnil žádost - poraďte mi prosím.
Asi před týdnem jsem odnesl do jedné z poboček T-mobile vyplněnou žádost, paní sice nevěděla co s tím má dělat ale po poradě s kolegou to vyfotila tabletem a někam poslala a pak mi řekla že do týdne to bude vyřízené.
Zatím se nic nezměnilo - ale proto nepíšu.
Když jsem si před chvílí znovu přečetl ten formulář tak mne napadlo že jsem ho možná špatně vyplnil.
1. V odstavci "o vyjmutí z ochrany..." jsem zadal svoje číslo u Kaktusu
a
2. v odstavci " Prohlašuji, že znám podstatu ..." jsem napsal "Kaktus" a opět to samé číslo u Kaktusu.
Neměl jsem místo toho ve 2. odstavci napsat "Odorik" a geografické číslo které mám u něho zakoupené - toto se nyní zobrazuje protistraně.
alfi
Příspěvky: 753
Registrován: čtv 03. led 2013 15:31:10

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od alfi »

evid píše: úte 04. čer 2024 12:29:43 Možná jsem špatně vyplnil žádost - poraďte mi prosím.
Asi před týdnem jsem odnesl do jedné z poboček T-mobile vyplněnou žádost, paní sice nevěděla co s tím má dělat ale po poradě s kolegou to vyfotila tabletem a někam poslala a pak mi řekla že do týdne to bude vyřízené.
Zatím se nic nezměnilo - ale proto nepíšu.
Když jsem si před chvílí znovu přečetl ten formulář tak mne napadlo že jsem ho možná špatně vyplnil.
1. V odstavci "o vyjmutí z ochrany..." jsem zadal svoje číslo u Kaktusu
a
2. v odstavci " Prohlašuji, že znám podstatu ..." jsem napsal "Kaktus" a opět to samé číslo u Kaktusu.
Neměl jsem místo toho ve 2. odstavci napsat "Odorik" a geografické číslo které mám u něho zakoupené - toto se nyní zobrazuje protistraně.
Kdy je CLIP naklikán v administraci Odoriku? Do TM se posílá jen jednou za měsíc, tuším 10.
Naposledy upravil(a) alfi dne úte 04. čer 2024 21:21:11, celkem upraveno 1 x.
Radouch
Příspěvky: 40
Registrován: pon 01. pro 2014 20:31:51

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od Radouch »

evid píše: úte 04. čer 2024 12:29:43 2. v odstavci " Prohlašuji, že znám podstatu ..." jsem napsal "Kaktus" a opět to samé číslo u Kaktusu.
Neměl jsem místo toho ve 2. odstavci napsat "Odorik" a geografické číslo které mám u něho zakoupené - toto se nyní zobrazuje protistraně.
Jako "druhý poskytovatel" má být uvedeno "miniTEL s.r.o." a "jím přidělené telefonní číslo" je veřejné číslo linky, na němž službu u Odoriku využíváte (podle kterého jejich firewall pozná, že má vaši mobilní identifikaci propustit a ne zablokovat) - osobně bych doporučil žádost podat znovu, protože to bez znalosti druhého údaje ani nemají jak korektně nastavit.
zdenek123
Příspěvky: 14
Registrován: pon 21. zář 2020 11:29:21

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od zdenek123 »

Radouch píše: úte 05. bře 2024 9:43:05
zdenek123 píše: pon 04. bře 2024 21:30:55 Také jsem CLIP z mobilního čísla TM využíval. Podle mě se stalo následující: Odorik musel CLIP poskytování přerušit protože mu to T-mobile nařídil.
Zřejmě jste vývoj kauzy moc nesledoval - T-Mobile Odoriku nic nenařídil, ale začal hovory s identifikací čísel příslušných do jeho sítě na ostatní T-Mobile čísla jednoduše blokovat (s výjimkou příchozích hovorů z roamingu a hovorů s příznakem přesměrování), takže jediným řešením, jak takové hovory spojit, pro Odorik bylo vypnout u svých linek v těchto případech "zapůjčenou" identifikaci (a poslat hovor buď se skutečným číslem linky, nebo jako anonymní).
Nevím, jaké detaily máte na mysli, ovšem ne každé nařízení musí být přímé, oni pořád jen všichni mlží. Jednoznačně k tomu byli dotlačení.
Radouch
Příspěvky: 40
Registrován: pon 01. pro 2014 20:31:51

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od Radouch »

zdenek123 píše: stř 05. čer 2024 12:21:09 Nevím, jaké detaily máte na mysli, ovšem ne každé nařízení musí být přímé, oni pořád jen všichni mlží. Jednoznačně k tomu byli dotlačení.
Odorik není jediný operátor, který tuto službu poskytuje, tudíž opatření, které T-Mobile provedl, postihlo plošně i všechny další tak, že do jeho sítě přestala být funkční, toť vše. Reagoval jsem pouze na vaše vyjádření, že T-Mobile něco nařídil Odoriku a ten proto službu vypnul. T-Mobile nemá co nařizovat ani Odoriku, ani jinému operátorovi, takže to vyřešil jednostrannou blokací na své straně.
polni
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 17. lis 2011 16:53:26

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od polni »

Když začaly problémy s CLIP podal jsem dvě žádosti na pobočce t-mobile o aktivaci, které byly po delší době a řadě urgencí vyřízeny. Jedná se o čísla kaktusu. Teď jsem podal další žádost už na novém tiskopise, kde chtějí uvést posledních 6 čísel SIM karty a volali mi z pobočky t-mobile, že je změna, žádosti bude vyřízovat přímo kaktus. Pro ně je to také novinka. Tak tam tu papírovou žádost poštou poslali. Jak to bude kaktus dělat nevím, když se jedná o síť t-mobile.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8306
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Příspěvek od xsouku04 »

polni píše: pon 10. čer 2024 10:11:02 Když začaly problémy s CLIP podal jsem dvě žádosti na pobočce t-mobile o aktivaci, které byly po delší době a řadě urgencí vyřízeny. Jedná se o čísla kaktusu. Teď jsem podal další žádost už na novém tiskopise, kde chtějí uvést posledních 6 čísel SIM karty a volali mi z pobočky t-mobile, že je změna, žádosti bude vyřízovat přímo kaktus. Pro ně je to také novinka. Tak tam tu papírovou žádost poštou poslali. Jak to bude kaktus dělat nevím, když se jedná o síť t-mobile.
Prosím máte někdo ten nový formulář v elektronické podobě? Aby bylo jasné, co přesně se podepisuje?
Odpovědět