Dnes jsem byl podat žádost pro dceřino číslo, kterou jsem měl předem vyplněnou již od března, ale vše vázlo na návštěvě prodejny s fyzickou přítomností její SIM - upozornil jsem prodejce, že by měli mít novou verzi formuláře a vše bude proto potřeba znovu vyplnit. Dotyčný sice o věci nic nevěděl, ale poté, co ji dohledal a prostudoval v interních pokynech, prohlásil, že žádnou novější variantu nemají, naskenoval a odeslal tu, co jsem měl s sebou, a pouze si ověřil moji identitu a o SIM jako takovou se absolutně nezajímal, takže vyřízeno během několika minut, přičemž na pobočce jsem byl sám proti 3 jejím zaměstnancům.Jooky1 píše: ↑stř 15. kvě 2024 16:34:02 Jsem prošel procesem na pobočcce T-Mobile. Zaprvé mají nový formulář. Požadují posledních 6 čísel výr.čísla SIM + ji chtějí vidět a nebo mít alespon foto. Op je samozřejmostí.
Obsluha nemá ani anunk o co jde volají na vlatní help a na Fraud oddělení kde čísla odblokují. Operace na 1 hodinu.
Jinak žádost byla podána v pátek v poledne a potvrzovací e-mail přišel teď (úterý dopoledne), služba je funkční.