Okoukává Odorik móresy u O2?
Napsal: sob 02. bře 2024 14:07:53
Dobrý den pane Soukupe,
se svým mobilním číslem jsem u Vaší firmy minimálně od roku 2013 a celkem jsem spokojen.
Proto když O2 udělalo na rodiče podraz, o kterém jsem psal v jiném vláknu tohoto fóra, doporučil jsem jim, že volání z pevné linky převedeme na volání pomocí VoIP a číslo pevné linky převedeme k Odoriku.
Za tento svůj nápad bych si nyní nejraději dal pár facek. Ptáte se proč?
24.2. ve 21:11 hod. jsem e-mailem na e-mailovou adresu cisla(zavinac)odorik.cz odeslal vyplněnou a podepsanou žádost o přenos čísla pevné linky od O2 a do průvodního textu napsal mimo jiné toto: "v příloze posílám "Žádost o zrušení hlasové služby poskytované v pevné síti" pro linku 466 633 469 u O2. Kód OKU je .............. . Portaci čísla proveďte, prosím, k 1.3.2024 14:00 hod..".
V původním textu byl pochopitelně skutečný kód OKU.
Jako kontaktní údaje jsem uvedl své mobilní telefonní číslo a e-mailovou adresu.
Předpokládal jsem, že pokud by byl s portací čísla nějaký problém, někdo se mi z Vaší firmy ozve.
A pokud se nikdo neozve, znamená to, že číslo bude k výše uvedenému termínu skutečně převedeno.
Jelikož se mi do dnešního dne nikdo neozval ani telefonicky, ani e-mailem, předpokládal jsem, že číslo bylo bez problémů převedeno.
Když jsem dnes přijel k rodičům, abych zprovoznil a nastavil telefon Grandstream, ke svému velkému a nemilému překvapení jsem zjistil, že v původním analogovém telefonu je stále slyšel obvyklý signál.
Po přihlášení do v minulém týdnu nově založeného uživatelského profilu, pod který mělo být převedeno číslo pevné linky, jsem zjistil, že k převodu nedošlo.
Dnes po 13:00 hod. jsem tedy volal na Vaši infolinku, abych zjistil, proč nedošlo k přenosu.
Vaše kolegyně sice dohledala můj e-mail z 24.2., ale tím vše také skončilo, protože mi řekla, že "převod čísel má na starosti pan Kment, který je tady jen v pracovní dny".
A tak se ptám: "Okoukává Odorik móresy u O2?"
Podle nezájmu o nového zákazníka a nulovou komunikaci v tomto případě vše nasvědčuje tomu, že tomu tak bohužel je.
Jinak srdečně zdravím pana Kmenta.
se svým mobilním číslem jsem u Vaší firmy minimálně od roku 2013 a celkem jsem spokojen.
Proto když O2 udělalo na rodiče podraz, o kterém jsem psal v jiném vláknu tohoto fóra, doporučil jsem jim, že volání z pevné linky převedeme na volání pomocí VoIP a číslo pevné linky převedeme k Odoriku.
Za tento svůj nápad bych si nyní nejraději dal pár facek. Ptáte se proč?
24.2. ve 21:11 hod. jsem e-mailem na e-mailovou adresu cisla(zavinac)odorik.cz odeslal vyplněnou a podepsanou žádost o přenos čísla pevné linky od O2 a do průvodního textu napsal mimo jiné toto: "v příloze posílám "Žádost o zrušení hlasové služby poskytované v pevné síti" pro linku 466 633 469 u O2. Kód OKU je .............. . Portaci čísla proveďte, prosím, k 1.3.2024 14:00 hod..".
V původním textu byl pochopitelně skutečný kód OKU.
Jako kontaktní údaje jsem uvedl své mobilní telefonní číslo a e-mailovou adresu.
Předpokládal jsem, že pokud by byl s portací čísla nějaký problém, někdo se mi z Vaší firmy ozve.
A pokud se nikdo neozve, znamená to, že číslo bude k výše uvedenému termínu skutečně převedeno.
Jelikož se mi do dnešního dne nikdo neozval ani telefonicky, ani e-mailem, předpokládal jsem, že číslo bylo bez problémů převedeno.
Když jsem dnes přijel k rodičům, abych zprovoznil a nastavil telefon Grandstream, ke svému velkému a nemilému překvapení jsem zjistil, že v původním analogovém telefonu je stále slyšel obvyklý signál.
Po přihlášení do v minulém týdnu nově založeného uživatelského profilu, pod který mělo být převedeno číslo pevné linky, jsem zjistil, že k převodu nedošlo.
Dnes po 13:00 hod. jsem tedy volal na Vaši infolinku, abych zjistil, proč nedošlo k přenosu.
Vaše kolegyně sice dohledala můj e-mail z 24.2., ale tím vše také skončilo, protože mi řekla, že "převod čísel má na starosti pan Kment, který je tady jen v pracovní dny".
A tak se ptám: "Okoukává Odorik móresy u O2?"
Podle nezájmu o nového zákazníka a nulovou komunikaci v tomto případě vše nasvědčuje tomu, že tomu tak bohužel je.
Jinak srdečně zdravím pana Kmenta.