Stránka 1 z 1

Zobrazování telefonního čísla volajícího

Napsal: pon 08. dub 2024 9:23:12
od K3v1n
Ahoj,
mam od Odoriku VoIP cislo (v mobilu) a chci se zeptat, zda je nejak mozne nastavit, aby se volanemu zobrazovalo jine cislo, bez toho aniz by s tim byly nejake problemy. Tady je moje situace:

Mam VoIP cislo od Odoriku v mobilu 910 xxx xxx (pres aplikaci Zoiper). Mam v druhem telefonu SIM Odorik s mobilnim cislem 704 xxx xxx.
Kdyz ale volam z 910 xxx xxx, tak chci aby se volanemu zobrazovalo 704 xxx xxx. Jeste dodam, ze na tom cisle 704 xxx xxx mam nastaveno presmerovani na 910 xxx xxx.

V nastaveni na Odorik webu jsem to nasel: Linky -> CLIP a tam se to da nastavit. Ale radsi se ptam abych neco nepodelal...

Predem diky za odpoved.

Re: Zobrazování telefonního čísla volajícího

Napsal: pon 08. dub 2024 11:17:06
od jaara
Je to přesně tak. Pospěšte si, Odorik vždy jednou měsíčně posílá T-mobilu seznam čísel s clipem, aby je zanesli do databáze. Dělá se to vždy 10. každý měsíc. Zde je o tom celé vlákno:
viewtopic.php?f=14&t=5490

Re: Zobrazování telefonního čísla volajícího

Napsal: pon 08. dub 2024 11:50:35
od K3v1n
Super, diky za odpoved. Mam jeste 2 otazky.

1) Kdyz to stihnu do toho 10.4.2024 a pak si to treba za par dni rozmyslim - jak tezke (slozite) je tuhle funkci zase zrusit? A kdy k tomu zruseni doje?
2) Kdy z se rozhodnu pri zapnutem CLIP volat z cisla 704 xxx xxx, bude to normalne fungovat?

Re: Zobrazování telefonního čísla volajícího

Napsal: pon 08. dub 2024 12:31:20
od jaara
K3v1n píše: pon 08. dub 2024 11:50:35 Super, diky za odpoved. Mam jeste 2 otazky.

1) Kdyz to stihnu do toho 10.4.2024 a pak si to treba za par dni rozmyslim - jak tezke (slozite) je tuhle funkci zase zrusit? A kdy k tomu zruseni doje?
2) Kdy z se rozhodnu pri zapnutem CLIP volat z cisla 704 xxx xxx, bude to normalne fungovat?
1) To zapsání do databáze je jednou pro vždy. Pak můžete z uživatelského rozhraní kdykoliv podle svého uvážení clip zapínat a vypínat.
2) Samozřejmě