kontrola stavu služeb | Registration failed.
kontrola stavu služeb | Registration failed.
Nevi nekdo co se deje?
Vsechny pevne linky u Odorik.cz hlasi "Registration failed".
A vsechny Zakladni/Doplnkove sluzby jsou v poruse ...
https://www.odorik.cz/watchdog.html
Vypis registrovanych zarizeni hlasi vse v poradku do 05.06.2024 v 14:05:33
potom zadne zaznamy uz nejsou :(
line=765432 (cislo Vasi linky)
https://www.odorik.cz/ucet/sip_tisk.html?line=765432
Vsechny pevne linky u Odorik.cz hlasi "Registration failed".
A vsechny Zakladni/Doplnkove sluzby jsou v poruse ...
https://www.odorik.cz/watchdog.html
Vypis registrovanych zarizeni hlasi vse v poradku do 05.06.2024 v 14:05:33
potom zadne zaznamy uz nejsou :(
line=765432 (cislo Vasi linky)
https://www.odorik.cz/ucet/sip_tisk.html?line=765432
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Druhý výpadek během dvou dnů. Co se děje?
Bude se to opakovat? Mám začít řešit náhradu?
Bude se to opakovat? Mám začít řešit náhradu?
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Nevím, co se děje, ale mám stejný problém se všemi linkami - ani jedna nejde.
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
U nás to samé na infolinku odorik se nemůžu dovolat
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Stejná situace, žádná linka není nikde registrovaná. Zkusil jsem i MicroSIP a - Service Unavailable. Včera byl po 18 hodině podobný problém, všechny linky byly u Odorika odhlášené, ale zařízení se tvářila přihlášeně. Při přeregistraci se bez problému všechny linky na všech zařízeních zaregistrovala.
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
u mě také stále -- Registration for 'XXXXXX@sip.odorik.cz' timed out, trying again,od Odoriku zatím bez potvrzení problému
- Dehumanizer
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob 10. pro 2016 17:38:48
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Tak snad o tom vedia a pracuju na oprave, tiez mi to nejde. Volat im asi nema zmysel, predpokladam ze nejaky monitoring maju
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Dobrý den, výpadek intenzivně řešíme. Nejde SIP. Pro příchozí hovory lze použít záložní číslo nebo přesměrování na mobil. Hovory z mobilu jdou. Jakmile bude dořešeno, tak se k tomu pan Soukup vyjádří.
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Vypadá to, že už to funguje.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8306
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrola stavu služeb | Registration failed.
Omlouváme se za potíže.
Včera kolem 18.hodiny skončil s kernel panic server, na kterém běžel hlavní proxy sip.odorik.cz (a jiné věci). Server jsme restartovali, ale sip.odorik.cz se musel spustit na záložním serveru, protože nečekaný restart rozbil databázové tabulky a nešel tak hned nastartovat.
Dnes odpoledne se odmlčel záložní server. A po restartu opět nechtělo naběhnout sip proxy kamailio. Při startu prostě padalo. A nešla tedy použít záložní instalace a překvapivě ani ta původní, kterou jsme už měli za opravenou a v noci zkušebně naběhla.
Pomohl až přesun na jiný stroj, ale ne aktuálního stavu, ale noční zálohy.
Proč spadly oba servery tak relativně krátce za sebou? Možná to může souviset s provedenou bezpečnostní aktualizací, ale bez restartu nakonec - i když všude se píše že je to OK, jen se bezpečnostní aktualizace zatím nezačne používat. Ale možná je to jen náhoda.
Poučení do budoucna je, že je nutné mít záložní kopie připravené ke startu všech důležitých částí ne na jednom ale všech ostatních serverech.
Zálohujeme pomocí zfs snapshotů každých 5 minut. Jediný problém se ZFS je, že ZFS nám špatně funguje s hlavní databází - příliš se opotřebovávají disky. Tam musíme pro zálohování použít replikaci databáze.
Pokud chcete mít jistotu, žene přijdete o důležité příchozí hovory, nastavte si u nás záložní číslo. V menu "linky" klikněte v levém sloupečku na šestimístné číslo. Objeví se tabulka se SIP jménem a heslem, kde lze také nastavit záložní číslo.
Záložní číslo chrání též proti výpadku internetu u vás nebo poruše VoIP telefonu.
Monitoring našich služeb je veřejně přístupný zde https://www.odorik.cz/watchdog.html
Včera kolem 18.hodiny skončil s kernel panic server, na kterém běžel hlavní proxy sip.odorik.cz (a jiné věci). Server jsme restartovali, ale sip.odorik.cz se musel spustit na záložním serveru, protože nečekaný restart rozbil databázové tabulky a nešel tak hned nastartovat.
Dnes odpoledne se odmlčel záložní server. A po restartu opět nechtělo naběhnout sip proxy kamailio. Při startu prostě padalo. A nešla tedy použít záložní instalace a překvapivě ani ta původní, kterou jsme už měli za opravenou a v noci zkušebně naběhla.
Pomohl až přesun na jiný stroj, ale ne aktuálního stavu, ale noční zálohy.
Proč spadly oba servery tak relativně krátce za sebou? Možná to může souviset s provedenou bezpečnostní aktualizací, ale bez restartu nakonec - i když všude se píše že je to OK, jen se bezpečnostní aktualizace zatím nezačne používat. Ale možná je to jen náhoda.
Poučení do budoucna je, že je nutné mít záložní kopie připravené ke startu všech důležitých částí ne na jednom ale všech ostatních serverech.
Zálohujeme pomocí zfs snapshotů každých 5 minut. Jediný problém se ZFS je, že ZFS nám špatně funguje s hlavní databází - příliš se opotřebovávají disky. Tam musíme pro zálohování použít replikaci databáze.
Pokud chcete mít jistotu, žene přijdete o důležité příchozí hovory, nastavte si u nás záložní číslo. V menu "linky" klikněte v levém sloupečku na šestimístné číslo. Objeví se tabulka se SIP jménem a heslem, kde lze také nastavit záložní číslo.
Záložní číslo chrání též proti výpadku internetu u vás nebo poruše VoIP telefonu.
Monitoring našich služeb je veřejně přístupný zde https://www.odorik.cz/watchdog.html