Stránka 1 z 1
Nedoručení MMS
Napsal: čtv 07. lis 2024 12:29:31
od Pitomec
Dneska jsem v 10.28 hod. z tel. čísla u O2 poslal MMS na tel. číslo u Odoriku, a byť tu MMS vidím jako odeslanou v O2 samoobsluze, tak na číslo Odoriku doručena nebyla a ani není vidět v samoobsluze Odoriku. Je u těch MMS taková prodleva a ještě dorazí, anebo ta MMS prostě někde mizí v nenávratnu?
Re: Nedoručení MMS
Napsal: čtv 07. lis 2024 15:43:20
od xsouku04
Aby doručování a odesílání MMS fungovalo, musí být povolená data na SIM a v telefonu. Někdy ale T-mobile stejně nefunguje. Minimálně v jednom případě jsem dokázal, že chyba byla v T-mobile. Ale myslím si, že je to mnohem častější. Chyba se váže k telefonnímu číslu.
Pak by měl druhý den přijít odkaz na na stažení v SMS.
Hrozně špatně se to ale T-mobile dokazuje, protože vždy lze tvrdit, že chyba je v nastavení telefonu a podobně.
Re: Nedoručení MMS
Napsal: čtv 07. lis 2024 16:21:12
od Pitomec
Data povolená nejsou, ale telefon je trvale připojený k WiFi. Zítra uvidím, jestli ta SMS dorazí.
Re: Nedoručení MMS
Napsal: pát 08. lis 2024 10:01:50
od alfi
Pitomec píše: ↑čtv 07. lis 2024 16:21:12
Data povolená nejsou, ale telefon je trvale připojený k WiFi. Zítra uvidím, jestli ta SMS dorazí.
Data povolené být musí, nefunguje to třeba ani, když jsou data na druhé SIM. Nicméně vždycky by telefon měl ukázat doručenou zprávu ("MMS push" chodí smskou) a hlásit, že se mu ji nedaří stáhnout

Re: Nedoručení MMS
Napsal: pát 08. lis 2024 10:48:35
od Pitomec
Zatím nic a je to už víc, než 24 hodin...