SIM do dětských hodinek - oddělený účet nebo nová linka?
Napsal: sob 07. pro 2024 17:01:51
Zdravím. Chtěl bych se poradit, jak nejlépe postupovat, když teď dcera dostane chytré hodinky se SIM (mobil nemá), a já ji budu spravovat tarif od Odoriku. Co jsem zjistil, tak buď pro ni můžu vytvořit zcela oddělený účet (a pak ten můj nastavit jako správcovský), anebo jenom do svého účtu můžu přidat novou linku s jejím novým číslem. Ale nejsem si jistej, jaké všechny výhody a nevýhody který postup má.
Zejména přemýšlím nad tímto:
1. Nechci, aby mi mohla vytelefonovat můj vlastní kredit, potřebuji pro ni vlastní limit. Ale to jsem pro jednotlivá čísla svého účtu nikde nenašel. Takže pokud nehledám špatně, tak jediná možnost je oddělený účet?
2. Oddělený účet ale znamená novou registraci, a to nevím, jestli mě se stejným emailem pustí. Spíš ne. Udržovat kvůli tomu další email je trochu opruz. Jde to nějak jinak?
3. Pro fungování roamingu se musí podepsat nějaký ten dodatek (možná i složit záloha?). U odděleného účtu by to asi znamenalo opět potřebu toto zařídit?
A co dalšího zásadního jsem přehlédl u odděleného účtu vs nové linky? Nebo to jde ještě nějak jinak?
Předem díky za komentáře, zejm. pokud už někdo tuto situaci řešil.
Zejména přemýšlím nad tímto:
1. Nechci, aby mi mohla vytelefonovat můj vlastní kredit, potřebuji pro ni vlastní limit. Ale to jsem pro jednotlivá čísla svého účtu nikde nenašel. Takže pokud nehledám špatně, tak jediná možnost je oddělený účet?
2. Oddělený účet ale znamená novou registraci, a to nevím, jestli mě se stejným emailem pustí. Spíš ne. Udržovat kvůli tomu další email je trochu opruz. Jde to nějak jinak?
3. Pro fungování roamingu se musí podepsat nějaký ten dodatek (možná i složit záloha?). U odděleného účtu by to asi znamenalo opět potřebu toto zařídit?
A co dalšího zásadního jsem přehlédl u odděleného účtu vs nové linky? Nebo to jde ještě nějak jinak?
Předem díky za komentáře, zejm. pokud už někdo tuto situaci řešil.