Stránka 1 z 2

Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Napsal: pát 07. bře 2025 11:59:03
od xsouku04
Části našich simkaret nefungovala data data v 1. zóně roamingu.
Týkalo se to jen některých SIM a navíc jen těch, které neměly měsíční balíček dat.
K tomu, aby se chyba projevila, byla nutná změna nastavení v období od 2025.02.01 do cca 2025-03-05. (detaily neznáme)

Problém se tedy týkal i 30denních balíčků a stavu bez balíčku, kdy jsou data v roamingu účtována po KB za cenu 0,05 Kč/MB.

Nyní je již většina SIM ve správném stavu. Nikdo nový by se s tím ale již setkat neměl. Pokud by se tím někdo ještě setkal, je třeba nám nahlásit telefonní číslo. O víkendu, nebo pokud to vyloženě spěchá, může být jediné řešení si koupit menší měsíční balíček. Na požádání vám na něj dáme slevu.

K chybě došlo v souvislosti s chystáním nových roamingovým balíčkům do 2. a 3. zóny, které konečně umožní používat data v těchto zónách (s vybranými operátory, ostatní budou blokováni) za ceny dat jen málo vyššími, než kolik stojí data v ČR. K chybě došlo u T-mobile.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Napsal: pon 10. bře 2025 16:01:07
od Válečník
Uff, s tím jsem si užil ... Nekonečného testování a nastavování u hranic. Snad se to rozjede.
Ta změna mohla být aktivace vypnuté SIMkarty, jinak jsem žádnou nedělal.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Napsal: sob 15. bře 2025 0:14:33
od Válečník
2025-03-14 Chyba stále přetrvává

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Napsal: pon 17. bře 2025 13:39:14
od misa
Válečník píše: sob 15. bře 2025 0:14:33 2025-03-14 Chyba stále přetrvává
Pošlete nám prosím mailem, o jaké číslo se jedná.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Napsal: čtv 27. bře 2025 11:36:51
od Válečník
misa píše: pon 17. bře 2025 13:39:14
Válečník píše: sob 15. bře 2025 0:14:33 2025-03-14 Chyba stále přetrvává
Pošlete nám prosím mailem, o jaké číslo se jedná.
Právě jsem poslal. Ověřeno naposled včera 2025-03-26, stále to nejede.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Napsal: čtv 03. dub 2025 22:47:44
od Válečník
2025-04-03 Chyba stále přetrvává.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Napsal: sob 05. dub 2025 22:54:40
od xsouku04
Válečník píše: čtv 03. dub 2025 22:47:44 2025-04-03 Chyba stále přetrvává.
Z T-mobile v pátek odpověděli, že všechno v pořádku. Nyní máte měsíční balíček a v něm chyba nikdy nebyla.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Napsal: ned 06. dub 2025 12:32:51
od Válečník
xsouku04 píše: sob 05. dub 2025 22:54:40
Válečník píše: čtv 03. dub 2025 22:47:44 2025-04-03 Chyba stále přetrvává.
Z T-mobile v pátek odpověděli, že všechno v pořádku. Nyní máte měsíční balíček a v něm chyba nikdy nebyla.
Já myslím, že si pořád nerozumíme, nebo řešíte někoho jiného a mě ne.
Nemám žádný balíček. Využívám nejčastěji roamingová data bez balíčku (teda v minulém čase, ty časy se už nevrátí asi)
A tam od 8. února vím, že ani ťuk a to jsem zrovna jezdil do zahraničí.
Screenshot 2025-04-06 at 12-29-20 www.odorik.cz - Uživatelské rozhraní.png
Screenshot 2025-04-06 at 12-29-20 www.odorik.cz - Uživatelské rozhraní.png (152.46 KiB) Zobrazeno 7720 x

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Napsal: pon 07. dub 2025 11:20:06
od xsouku04
Já jsem se T-mobile chybně zeptal na nějaké úplně jiné číslo. Proto mi napsali, že je vše OK. Nyní jsem se zeptal na správné číslo.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Napsal: pát 18. dub 2025 22:09:03
od Válečník
obrazek.png
obrazek.png (164.19 KiB) Zobrazeno 4539 x
xsouku04 píše: pon 07. dub 2025 11:20:06
Slzím dojetím - dnes po 2,5 měsících úspěšně proražena data v roamingu! T-mobilu to trvalo od 8. února a byl jsem možná první, protože jsem jim hned volal na infolinku a vůbec o ničem nevěděli.

Ztráta hodiny lyžování, nemožnost koupit si skipas,
1 telefonát na infolinku T-mobile,
1 hlášení přes web na T-mobile (šlo do koše, že nejsem jejich)
Asi 10 emailů na Odorik
a asi 15 testovacích pokusů z vlaku Krnov-Opava (každý tak 20 minut, zapnout sim, naroamingovat, zkoušet, vypnout),
několik hodin zkoumáním nastavování telefonu,
málem šel do restartu mobilu do firemního nastavení,
absence dat při několika cestách do PL,
odolal radě koupit si další mobil jako hotspot do zahraničí, ...

Už jsem myslel, že to nikdy nepůjde a že vyhodím SIMkartu a koupím si novou.
Naprosto šílené amatérství a neschopnost Tmobilu, že jim měsíc trvá zjistit, že mají problém, když jim to říkáme, a pak že když už zjistí, kde problém je, tak fungují systémem ručního prověřování stížností na jednotlivé simkarty, namísto 1 selectu do databáze a 1 updatu, kterým to opraví.
obrazek.png
obrazek.png (17.45 KiB) Zobrazeno 4540 x