Stránka 1 z 2
Není slyšet příchozí hovor
Napsal: pon 09. dub 2012 16:20:50
od antr
Mám problém s odorikem na příchozí hovor, není nic slyšet. Odchozí je v pohodě. Mám zaregistrované 2 zařízení Gigaset C 47H a nokia E52, na obou je stejný problém. Na gigasetu mám i mikrotech a tam ten problém není (nastaveni stejné). Zkoušel jsem měnit porty a to nepomohlo.
Re: Není slyšet příchozí hovor
Napsal: úte 10. dub 2012 12:28:06
od Návštěvník
Kodek?
Re: Není slyšet příchozí hovor
Napsal: úte 10. dub 2012 12:39:24
od antr
Návštěvník píše:Kodek?
G 711, ale i vybrán automaticky jako u toho mikrotechu, občas se stane, že jde slyšet. Jednou z 30 hovorů.
Re: Není slyšet příchozí hovor
Napsal: úte 10. dub 2012 13:17:43
od ViR
antr píše:G 711, ale i vybrán automaticky jako u toho mikrotechu, občas se stane, že jde slyšet. Jednou z 30 hovorů.
NAT? Firewall? SIP ALG? Co používáte za router? Zkuste požádat TP o zapnutí proxy...
Re: Není slyšet příchozí hovor
Napsal: úte 10. dub 2012 13:50:20
od Aladin
ViR píše:antr píše:G 711, ale i vybrán automaticky jako u toho mikrotechu, občas se stane, že jde slyšet. Jednou z 30 hovorů.
NAT? Firewall? SIP ALG? Co používáte za router? Zkuste požádat TP o zapnutí proxy...
Nemůžu si pomoct.... Co to je TP?
Dík.
Re: Není slyšet příchozí hovor
Napsal: úte 10. dub 2012 14:08:13
od ViR
Aladin píše:Nemůžu si pomoct....
Co to je TP? 
Dík.
Technická podpora

. Sorry...
Re: Není slyšet příchozí hovor
Napsal: úte 10. dub 2012 21:28:06
od PetrS
Jo přesně tak, ne akždý NAT se vypořádá s tím, že hovor samotný jde z jiné ip adresy než SIP signalizace. Řeší to zapnutí RTP proxy na dané lince.
Re: Není slyšet příchozí hovor
Napsal: stř 11. dub 2012 9:49:44
od antr
Na nokii to začalo fungovat, já bych viděl problém v tom gigasetu, nějaké speciální nastavení, třeba kodeků, nevíte někdo?
Re: Není slyšet příchozí hovor
Napsal: stř 11. dub 2012 10:28:01
od ViR
antr píše:Na nokii to začalo fungovat, já bych viděl problém v tom gigasetu, nějaké speciální nastavení, třeba kodeků, nevíte někdo?
I když to tím nejspíš nebude, tak pokud jste na "normálním" připojení, tak nastavte kodek G.711a. Ostatní klidně vypněte. Požádal jste tu technickou podporu o zapnutí RTP proxy pro Vaše číslo?
Re: Není slyšet příchozí hovor
Napsal: čtv 12. dub 2012 11:03:19
od AndriIP
Doporucuji zavolat v siti na *300116