Připravujeme hlasovou schránku (voice mail)
Napsal: pon 10. zář 2012 19:16:42
Plán je následující.
Hlasová schránka bude speciální číslo ve tvaru *085XX něco jako zpožděné volání, kde XX bude počet vteřin za které to má zdvihnout ona schránka v paralelním zvonění. Viz jiná speciální čísla vhodná pro paralelní zvonění http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla . Pokud někdo dostane do své hlasové schránky zprávu, bude mu odeslán email, kde bude desetimístný kód, který mu umožní si správu poslechnout.
Tento kód může přeposlat komukoli a on pak díky němu bude též si zprávu poslechnout a to dokonce bez ohledu na to jestli bude zákazník Odorik nebo nikoli. Pro poslech zpráv pro ty co nejsou zrovna v síti odorik zřídíme i speciální veřejné číslo přístupné komukoli. Poslouchat zprávy půjde na čísle *086XXXXXXXXXX kde XXXXXXXXXX je desetimístný náhodný kód dané zprávy.
Pokud zavolám jen na *086 ze své linky, začne přehrávání zpráv směrem od nejmladší po nejstarší.
Výhoda je, že ten kód mohu poslat komukoli a bude mít pak přístup k té dané jedné zprávě. Mazat zprávu ale může jen její majitel.
Bohužel jsem nikdy v životě aktivně hlasové zprávy nepoužíval, takže si nejsem jist, jestli jsem to vymyslel zrovna prakticky. Mám zkušenost jen s bezplatnou hlasovou schránkou O2. Pro běžné uživatele tam ale bylo příliš složité hlasové menu, takže to jen málo kdo dovedl vhodně využívat. Proto můj návrh je takový, abych se využívání hlasového menu co nejvíce vyhnul.
Další možnost, kterou hodláme přidat je posílání zpráv na email jako mp3, a přehled a možnost mazat zprávy na webu. To ale asi přidáme až později. Má někdo nějaké návrhy, nebo nápady ?
Tím že tohle základní použití bude velmi jednoduché se ovšem nezbavujeme možnosti přidat další možnosti poslouchání popřípadě mazání zpráv. Samozřejmě počítám s tím, že půjde nahrát uvítací hláška, opět od nějakým tím speciálním číslem s hvězdičkou.
Hlasová schránka bude speciální číslo ve tvaru *085XX něco jako zpožděné volání, kde XX bude počet vteřin za které to má zdvihnout ona schránka v paralelním zvonění. Viz jiná speciální čísla vhodná pro paralelní zvonění http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla . Pokud někdo dostane do své hlasové schránky zprávu, bude mu odeslán email, kde bude desetimístný kód, který mu umožní si správu poslechnout.
Tento kód může přeposlat komukoli a on pak díky němu bude též si zprávu poslechnout a to dokonce bez ohledu na to jestli bude zákazník Odorik nebo nikoli. Pro poslech zpráv pro ty co nejsou zrovna v síti odorik zřídíme i speciální veřejné číslo přístupné komukoli. Poslouchat zprávy půjde na čísle *086XXXXXXXXXX kde XXXXXXXXXX je desetimístný náhodný kód dané zprávy.
Pokud zavolám jen na *086 ze své linky, začne přehrávání zpráv směrem od nejmladší po nejstarší.
Výhoda je, že ten kód mohu poslat komukoli a bude mít pak přístup k té dané jedné zprávě. Mazat zprávu ale může jen její majitel.
Bohužel jsem nikdy v životě aktivně hlasové zprávy nepoužíval, takže si nejsem jist, jestli jsem to vymyslel zrovna prakticky. Mám zkušenost jen s bezplatnou hlasovou schránkou O2. Pro běžné uživatele tam ale bylo příliš složité hlasové menu, takže to jen málo kdo dovedl vhodně využívat. Proto můj návrh je takový, abych se využívání hlasového menu co nejvíce vyhnul.
Další možnost, kterou hodláme přidat je posílání zpráv na email jako mp3, a přehled a možnost mazat zprávy na webu. To ale asi přidáme až později. Má někdo nějaké návrhy, nebo nápady ?
Tím že tohle základní použití bude velmi jednoduché se ovšem nezbavujeme možnosti přidat další možnosti poslouchání popřípadě mazání zpráv. Samozřejmě počítám s tím, že půjde nahrát uvítací hláška, opět od nějakým tím speciálním číslem s hvězdičkou.