Každá linka může mít nastaven vlastní email
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8161
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Každá linka může mít nastaven vlastní email
Nyní je možné nastavovat email pro zmeškané hovory a též email pro posílání hlasové pošty u každé linky zvlášť.
Nastavit tyto emaily můžete pokud v menu:
"návody a nastavení"->"volání z internetu"->"Volání z libovolného SIP programu,VoIP telefonu či adaptéru"
Nastavit tyto emaily můžete pokud v menu:
"návody a nastavení"->"volání z internetu"->"Volání z libovolného SIP programu,VoIP telefonu či adaptéru"
Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email
Šikovná věc, už jsem ji předevčírem použil
Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email
Ano souhlasím - výborně!!!
Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email
Mě by se hodilo, aby mohl být jeden e-mail použit pro více účtů.
Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email
Proč vlastně zůstala možnost nastavení e-mailu pro zmeškané hovory i v hlavním přehledu? Musí být vyplněná? Co když se bude hlavní a linkové nastavení lišit?
xsouku04 píše:Nyní je možné nastavovat email pro zmeškané hovory a též email pro posílání hlasové pošty u každé linky zvlášť.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8161
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email
Je to tak proto, abychom zůstali zpětně kompatibilní. Když má někdo dvacet linek, nemusí se mu chtít vyplňovat email u každé zvlášť. Nastavení u linky má přednost před globálním nastavením.GeBu píše:Proč vlastně zůstala možnost nastavení e-mailu pro zmeškané hovory i v hlavním přehledu? Musí být vyplněná? Co když se bude hlavní a linkové nastavení lišit?
Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email
Tato moje otázka směřovala tímto směrem: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... t=20#p1841
Napadlo mne, že jste s tím nyní pracovali, že byste mohli změnit i toto.
Napadlo mne, že jste s tím nyní pracovali, že byste mohli změnit i toto.
GeBu píše:Mě by se hodilo, aby mohl být jeden e-mail použit pro více účtů.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8161
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email
U 802.cz mají zvlášť kredit u každé linky, protože to jinak neumí, nebo aspoň v době kdy to dělali tak to neuměli. Také neumí více hovorů na jednu linku, to pak nazývají trunk a považují to za úplně jinou službu. Většinou je to docela opruz, ale občas, jako třeba vám se to může i hodit. Náklady u vlastních zaměstnanců nebo známých lze dobře hlídat i zpětně.
Pokud mají být kredity odděleny, je třeba si udělat více účtů. Automatizace spravování více účtu když tak později bud možná přes api, ale zavádět oddělený kredit na každou linku vidím jako cestu zpět. Pro většinu lidí by to byla jen zbytečná komplikace do které by se mohli zamotat.
Pokud mají být kredity odděleny, je třeba si udělat více účtů. Automatizace spravování více účtu když tak později bud možná přes api, ale zavádět oddělený kredit na každou linku vidím jako cestu zpět. Pro většinu lidí by to byla jen zbytečná komplikace do které by se mohli zamotat.
Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email
Omlouvám se, ale nepochopili jsme se. Já nemám problém s tím, že mám dva účty. Založil jsem druhý a bez problémů jej používám. Oddělení mi nevadí. Vadí mi, že v obou účtech nemohu mít nastavený stejný mejl. Systém to nedovolí.
Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email
Pokud to tak je, je to podle mne logická chyba, pokud nejde o mail, kterým je účet identifikován.GeBu píše:Vadí mi, že v obou účtech nemohu mít nastavený stejný mejl. Systém to nedovolí.