Každá linka může mít nastaven vlastní email

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od xsouku04 »

Nyní je možné nastavovat email pro zmeškané hovory a též email pro posílání hlasové pošty u každé linky zvlášť.


Nastavit tyto emaily můžete pokud v menu:

"návody a nastavení"->"volání z internetu"->"Volání z libovolného SIP programu,VoIP telefonu či adaptéru"
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2582
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od Pitomec »

Šikovná věc, už jsem ji předevčírem použil :-)
Obrázek
Uživatelský avatar
okindl
Příspěvky: 37
Registrován: pát 13. dub 2012 21:17:34
Bydliště: Nad Šárkou 132

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od okindl »

Ano souhlasím - výborně!!!
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od GeBu »

Mě by se hodilo, aby mohl být jeden e-mail použit pro více účtů.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od GeBu »

Proč vlastně zůstala možnost nastavení e-mailu pro zmeškané hovory i v hlavním přehledu? Musí být vyplněná? Co když se bude hlavní a linkové nastavení lišit?
xsouku04 píše:Nyní je možné nastavovat email pro zmeškané hovory a též email pro posílání hlasové pošty u každé linky zvlášť.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od xsouku04 »

GeBu píše:Proč vlastně zůstala možnost nastavení e-mailu pro zmeškané hovory i v hlavním přehledu? Musí být vyplněná? Co když se bude hlavní a linkové nastavení lišit?
Je to tak proto, abychom zůstali zpětně kompatibilní. Když má někdo dvacet linek, nemusí se mu chtít vyplňovat email u každé zvlášť. Nastavení u linky má přednost před globálním nastavením.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od GeBu »

Tato moje otázka směřovala tímto směrem: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... t=20#p1841
Napadlo mne, že jste s tím nyní pracovali, že byste mohli změnit i toto.
GeBu píše:Mě by se hodilo, aby mohl být jeden e-mail použit pro více účtů.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od xsouku04 »

U 802.cz mají zvlášť kredit u každé linky, protože to jinak neumí, nebo aspoň v době kdy to dělali tak to neuměli. Také neumí více hovorů na jednu linku, to pak nazývají trunk a považují to za úplně jinou službu. Většinou je to docela opruz, ale občas, jako třeba vám se to může i hodit. Náklady u vlastních zaměstnanců nebo známých lze dobře hlídat i zpětně.
Pokud mají být kredity odděleny, je třeba si udělat více účtů. Automatizace spravování více účtu když tak později bud možná přes api, ale zavádět oddělený kredit na každou linku vidím jako cestu zpět. Pro většinu lidí by to byla jen zbytečná komplikace do které by se mohli zamotat.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od GeBu »

Omlouvám se, ale nepochopili jsme se. Já nemám problém s tím, že mám dva účty. Založil jsem druhý a bez problémů jej používám. Oddělení mi nevadí. Vadí mi, že v obou účtech nemohu mít nastavený stejný mejl. Systém to nedovolí.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od ViR »

GeBu píše:Vadí mi, že v obou účtech nemohu mít nastavený stejný mejl. Systém to nedovolí.
Pokud to tak je, je to podle mne logická chyba, pokud nejde o mail, kterým je účet identifikován.
Odpovědět