Každá linka může mít nastaven vlastní email

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od GeBu »

Účet jsem registroval na mobilní číslo, ale jak to mají v systému uděláno nevím.
xsouku04_

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od xsouku04_ »

GeBu píše:Účet jsem registroval na mobilní číslo, ale jak to mají v systému uděláno nevím.
Takže říkáte, že nemůžete zadat stejný email pro zmeškané hovory u linek různých uživatelů ? To opravdu nedává smysl.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od GeBu »

Ne ne, jedná se o hlavní mejl účtu. Je označen jen "e-mail:"
xsouku04_ píše:Takže říkáte, že nemůžete zadat stejný email pro zmeškané hovory u linek různých uživatelů ? To opravdu nedává smysl.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od xsouku04 »

Tak to bohužel nejde, protože email může sloužit jako alternativní login. Pro firmy nemusí být totiž čtyřčíselné heslo dostatečné.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Příspěvek od GeBu »

Ok. Životně kritické to není.
Odpovědět