Stránka 1 z 2

Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: úte 02. říj 2012 15:05:16
od xsouku04
Nyní je možné nastavovat email pro zmeškané hovory a též email pro posílání hlasové pošty u každé linky zvlášť.


Nastavit tyto emaily můžete pokud v menu:

"návody a nastavení"->"volání z internetu"->"Volání z libovolného SIP programu,VoIP telefonu či adaptéru"

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: úte 02. říj 2012 16:16:03
od Pitomec
Šikovná věc, už jsem ji předevčírem použil :-)

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: stř 10. říj 2012 21:18:41
od okindl
Ano souhlasím - výborně!!!

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: pát 19. říj 2012 22:25:29
od GeBu
Mě by se hodilo, aby mohl být jeden e-mail použit pro více účtů.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: pát 19. říj 2012 22:38:27
od GeBu
Proč vlastně zůstala možnost nastavení e-mailu pro zmeškané hovory i v hlavním přehledu? Musí být vyplněná? Co když se bude hlavní a linkové nastavení lišit?
xsouku04 píše:Nyní je možné nastavovat email pro zmeškané hovory a též email pro posílání hlasové pošty u každé linky zvlášť.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: sob 20. říj 2012 11:25:51
od xsouku04
GeBu píše:Proč vlastně zůstala možnost nastavení e-mailu pro zmeškané hovory i v hlavním přehledu? Musí být vyplněná? Co když se bude hlavní a linkové nastavení lišit?
Je to tak proto, abychom zůstali zpětně kompatibilní. Když má někdo dvacet linek, nemusí se mu chtít vyplňovat email u každé zvlášť. Nastavení u linky má přednost před globálním nastavením.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: sob 20. říj 2012 11:57:02
od GeBu
Tato moje otázka směřovala tímto směrem: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... t=20#p1841
Napadlo mne, že jste s tím nyní pracovali, že byste mohli změnit i toto.
GeBu píše:Mě by se hodilo, aby mohl být jeden e-mail použit pro více účtů.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: sob 20. říj 2012 13:12:23
od xsouku04
U 802.cz mají zvlášť kredit u každé linky, protože to jinak neumí, nebo aspoň v době kdy to dělali tak to neuměli. Také neumí více hovorů na jednu linku, to pak nazývají trunk a považují to za úplně jinou službu. Většinou je to docela opruz, ale občas, jako třeba vám se to může i hodit. Náklady u vlastních zaměstnanců nebo známých lze dobře hlídat i zpětně.
Pokud mají být kredity odděleny, je třeba si udělat více účtů. Automatizace spravování více účtu když tak později bud možná přes api, ale zavádět oddělený kredit na každou linku vidím jako cestu zpět. Pro většinu lidí by to byla jen zbytečná komplikace do které by se mohli zamotat.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: sob 20. říj 2012 18:47:07
od GeBu
Omlouvám se, ale nepochopili jsme se. Já nemám problém s tím, že mám dva účty. Založil jsem druhý a bez problémů jej používám. Oddělení mi nevadí. Vadí mi, že v obou účtech nemohu mít nastavený stejný mejl. Systém to nedovolí.

Re: Každá linka může mít nastaven vlastní email

Napsal: sob 20. říj 2012 20:40:54
od ViR
GeBu píše:Vadí mi, že v obou účtech nemohu mít nastavený stejný mejl. Systém to nedovolí.
Pokud to tak je, je to podle mne logická chyba, pokud nejde o mail, kterým je účet identifikován.