Zpetne volani - callback
Re: Zpetne volani - callback
Po změně ceny volání na mobil ukazuje cenová kalkulačka na webu odorika nesprávné ceny. Např. při callbacku na mobil je cena kalkulována jako součet 1,00Kč+1,59Kč = 2.59 Kč. Jedna část spojení se starou cenou, druhá s novou cenou.
Re: Zpetne volani - callback
Po slevnění zpětného volání mobil-mobil na 2Kč jste se dostali i pod cenu volání ve vlastní síti běžného předplacenkáře (např. Vodafone), takže zpětné volání je hodně aktuální a myslím si že jakákoliv změna k lepšímu u zpětného volání (včetně s tím souvisejícího exportu, importu rychlých kontaktů) bude vítaná.xsouku04 píše:Děkuji, přesně tak. Jediné co bychom mohli udělat je označit tyto hovory, že se jedná o zpětné volání a nějak je přiřadit k sobě. O tom by se dalo uvažovat. Nyní plánujeme zpětné volání interně trochu modernizovat, takže bychom to mohli snad udělat při této příležitosti. Obecně lze zpětné volání totiž použít ke spojení dvou libovolných čísel na světě, takže zjednodušit to nelze, jen zpřehlednit.jirka píše: No to asi nebude tak jednoduché. Vy neplatíte 3,18Kč/min, ale dva hovory nestejné délky (platíte i zvonění ústředna- druhé číslo) a dokonce nestejné ceny 1,59Kč/min+1,59Kč/min volání na mobil, 1,59Kč+např.0,59Kč/min při volání z mobilu na pevnou linku, takže sčítat tak jednoduše nelze. Zpětné volání prostě není jeden hovor. Je pravda že ve výpisu hovorů je to míň přehledné. Otázka co na to Odorik, zda by pro větší přehlednost šlo u těchto hovorů alespoň dát ve výpisu příznak zpětného volání, nebo nějaký jiný nápad?
Může Odorik nastínit jaké změny se chystají a v jakém časovém horizontu?
Prosím o odpověď alespoň na první část otázky.
Re: Zpetne volani - callback
Podtrhuji a take se pridavam s touto prosbou - export/import rychlych kontaktu pro (neprimou) moznost menit poradi rychlych kontaktu.jirka píše:Po slevnění zpětného volání mobil-mobil na 2Kč jste se dostali i pod cenu volání ve vlastní síti běžného předplacenkáře (např. Vodafone), takže zpětné volání je hodně aktuální a myslím si že jakákoliv změna k lepšímu u zpětného volání (včetně s tím souvisejícího exportu, importu rychlých kontaktů) bude vítaná.
Může Odorik nastínit jaké změny se chystají a v jakém časovém horizontu?
Prosím o odpověď alespoň na první část otázky.
Dival jsem se, ze export rychlych kontaktu do CSV funguje, takze by stacilo dodelat uz jen import.
Re: Zpetne volani - callback
dobré dopoledne, existuje nějaká možnost, jak používat callback z jednoho mobilního čísla, ale s volbou účtování hovoru mezi více účty? Např. soukromý a služební účet? Tak aby bylo možné vést oddělenou evidenci služebních hovorů (k služebnímu účtu bude mít přístup více lidí, bude firemní). Soukromý účet bude používat všech 10 předem uložených předvoleb +421......
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zpetne volani - callback
Ano použijte přednastavené zpětné volání. Jedno prozváněcí číslo si nastavíte na jednom účtu, druhé na druhém. S kým chcete spojit nemusíte vyplňovat.luky píše:dobré dopoledne, existuje nějaká možnost, jak používat callback z jednoho mobilního čísla, ale s volbou účtování hovoru mezi více účty? Např. soukromý a služební účet? Tak aby bylo možné vést oddělenou evidenci služebních hovorů (k služebnímu účtu bude mít přístup více lidí, bude firemní). Soukromý účet bude používat všech 10 předem uložených předvoleb +421......
Re: Zpetne volani - callback
už se to asi tady někde na foru probíralo, proč se při callbacku prozvání slovenská čísla a ne česká... ALE, bylo by možné si u Odoriku pořídit svých třeba 30 nomadických čísel a prozvánět sám sebe za účelem vyvolat callback? Ke každému nomadickému číslu bude uloženo jedno přednastavené číslo volaného pomocí callback.
To přece nemůže taková O2 nijak blokovat, když to jsou moje čísla a prozváním sám sebe.
Ani O2 nemá šanci zjistit, že prozváním, protože nepůjde o žádné univerzální číslo....když bude každý uživatel mít svá prozváněcí čísla zcela jedinečná
To přece nemůže taková O2 nijak blokovat, když to jsou moje čísla a prozváním sám sebe.
Ani O2 nemá šanci zjistit, že prozváním, protože nepůjde o žádné univerzální číslo....když bude každý uživatel mít svá prozváněcí čísla zcela jedinečná
Re: Zpetne volani - callback
Nepleťte se, že nejsou schopní prozváněcí čísla zjistit. To není nic složitého, pokud chtějí. Jinak, oni ta prozváněcí čísla neblokují, to je omyl (a už jsem to tu někde psal). Oni prostě na ně jen nepřenesou CLI.luky píše:To přece nemůže taková O2 nijak blokovat, když to jsou moje čísla a prozváním sám sebe. Ani O2 nemá šanci zjistit, že prozváním, protože nepůjde o žádné univerzální číslo....když bude každý uživatel mít svá prozváněcí čísla zcela jedinečná
Identifikace volajícího není totiž pro operátora povinná a tím méně garantovaná služba. A když to číslo prozvoníte bez CLI, tak jaksi systém neví, kam má zpět zavolat, a je hotovo. V podstatě ale většinou stačí jen zajistit, aby byla ta identifikace přenesena, a omezení padá .
Re: Zpetne volani - callback
Pokud máte Internet v Mobilu, tak je nejlepší hovory na callback neiniciovat prozvoněním, ale normálně zavoláním API (například) Odoriku. Já na to využívám aplikaci Coolback, integruje se mi do vytáčecího menu, takže vždy zadám nějaké číslo a mobil se mě zeptá jestli ho chci vytočit normálně přes mobilního operátora nebo přes callback.
Tohle funguje i u O2 a zablokovat to nemají jak (aniž by porušili zákon ).
Tohle funguje i u O2 a zablokovat to nemají jak (aniž by porušili zákon ).
Re: Zpetne volani - callback
To se hlavně hodí, když máš extrémně malej FUP nebo když ho přestřelíš.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zpetne volani - callback
A nebo když internet není dostatečně kvalitní aby šlo přes něj přímo volat. Používám to běžně též se svou Nokia asha 303 a naší java aplikací pro objednávání zpětného volání.HOST píše:To se hlavně hodí, když máš extrémně malej FUP nebo když ho přestřelíš.