jirka píše:
Zpětné volání prostě není jeden hovor. Je pravda že ve výpisu hovorů je to míň přehledné. Otázka co na to Odorik, zda by pro větší přehlednost šlo u těchto hovorů alespoň dát ve výpisu příznak zpětného volání, nebo nějaký jiný nápad?
Děkuji, přesně tak. Jediné co bychom mohli udělat je označit tyto hovory, že se jedná o zpětné volání a nějak je přiřadit k sobě. O tom by se dalo uvažovat. Nyní plánujeme zpětné volání interně trochu modernizovat, takže bychom to mohli snad udělat při této příležitosti. Obecně lze zpětné volání totiž použít ke spojení dvou libovolných čísel na světě, takže zjednodušit to nelze, jen zpřehlednit.
Pripominam tento prislib, ze Odorik ve vypisu hovoru nejak zvyrazni zpetna volani, aby to bylo prehlednejsi.
Dekuji.
Dobry den. Jak objednam callback z mobilniho telefonu pres datove spojeni? (v telefonu mam pouze datovou sim, nelze prozvanet). Zkousel jsem to pres rychle kontakty a to se pokouselo me to spojit s moji linkou v siti, coz nechci. Potrebuju, aby mi ustredna zavolala na MOBIL a pak me spojila s danym cislem. Jde to nejak pres API? Nikde jsem ale nenasel navod. PS: Zadnou aplikaci do mobilu nechci.
pita-petr píše:Dobry den. Jak objednam callback z mobilniho telefonu pres datove spojeni? (v telefonu mam pouze datovou sim, nelze prozvanet). Zkousel jsem to pres rychle kontakty a to se pokouselo me to spojit s moji linkou v siti, coz nechci. Potrebuju, aby mi ustredna zavolala na MOBIL a pak me spojila s danym cislem. Jde to nejak pres API? Nikde jsem ale nenasel navod. PS: Zadnou aplikaci do mobilu nechci.
Zdravím
callbeck používám přes tu odorik aplikaci, a naraqzil jsem na to jelikož mám u odoriku CLIP 2 mobilní čísla. Jak na to aby to bylo to které potřěbuju
nebo časem Odorik udělá dvě tři aplikace, které se budou lišit jen minimálně (třeba barvou a zobrazenou linkou). V každé aplikaci si uživatel zvolí jinou linku. Je to nejrychlejší "řešení"
luky píše:nebo časem Odorik udělá dvě tři aplikace, které se budou lišit jen minimálně (třeba barvou a zobrazenou linkou). V každé aplikaci si uživatel zvolí jinou linku. Je to nejrychlejší "řešení"
Callback nepoužívám, ale obrátila se na mne s žádostí o vyzkoušení dcera, která má SIM od O2 - a já také. Když mně volala, tak v telefonu slyšela, že volané číslo neexistuje. Mám vtabletu od T-Mobila datovou kartu, a na ni callbak v pohodě fungoval. Takže je to zřejmě o tom, že ze simky O2 mohu volat, ale ne do vlastní sítě.