Stránka 1 z 11

Zpetne volani - callback

Napsal: úte 09. říj 2012 22:50:58
od Zedna
Mam dotaz.

http://www.odorik.cz/w/callback
U callbacku pres SMS nebo prozvonenim je psano, ze nefunguje u O2.
OPRAVA: v IB/navody a nastaveni/zpetne volani (callback)/volani z vaseho mobilu je uvedeno, ze nefunguje u O2.

Ale v IB/navody a nastaveni/zpetne volani (callback)/prednastavene zpetne volani
o tomto omezeni (nefunkcnost pro O2) neni ani zminka.

Takze dotaz:
Prednastavene zpetne volani bude fungovat i s cisly u operatora O2?

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: stř 10. říj 2012 10:28:25
od xsouku04
Problém je, že to jestli to funguje nebo ne se mění v čase. Takže nejlepší je to vyzkoušet. Já osobně O2 nemám.
To jestli O2 blokuje ony čísla nebo ne nemůžeme přímo nijak ovlivnit, leda stížností. Existují ale i jiné způsoby volání a O2 má naprostá menšina našich zákazníků, proto to nepovažuji za až tak důležité.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: stř 10. říj 2012 11:37:53
od Návštěvník
tak přejdi někam jinam ze svým číslem Vodafone t-mobile
cena hovoru tě snad nezajímá volaš přes odorika
Zedna píše:Mam dotaz.

http://www.odorik.cz/w/callback
U callbacku pres SMS nebo prozvonenim je psano, ze nefunguje u O2.
OPRAVA: v IB/navody a nastaveni/zpetne volani (callback)/volani z vaseho mobilu je uvedeno, ze nefunguje u O2.

Ale v IB/navody a nastaveni/zpetne volani (callback)/prednastavene zpetne volani
o tomto omezeni (nefunkcnost pro O2) neni ani zminka.

Takze dotaz:
Prednastavene zpetne volani bude fungovat i s cisly u operatora O2?

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: stř 10. říj 2012 12:51:51
od ViR
xsouku04 píše:Problém je, že to jestli to funguje nebo ne se mění v čase. Takže nejlepší je to vyzkoušet. Já osobně O2 nemám.
Mně to bez problémů fungovalo několik let.
xsouku04 píše:To jestli O2 blokuje ony čísla nebo ne nemůžeme přímo nijak ovlivnit, leda stížností. Existují ale i jiné způsoby volání a O2 má naprostá menšina našich zákazníků, proto to nepovažuji za až tak důležité.
Stížnost by asi nebyla nic platná. O2 většinou používá jednoduchý figl, že prostě nepřenese při volání na "podezřelá" zahraniční čísla CLIP. A to bohužel podle zákona nemusí.

Nicméně, tento jeho jednoduchý fígl jsem u známého obešel jiným jednoduchým fíglem, a to přesměrováním. Stačilo prostě zřídit české geo "pomocné číslo" a (tehdy u IPVOXu) zatrhnout v uživatelském rozhraní, aby se přenášel CLI přesměrovaného mobilu. A na takové prozvonění slovenského čísla pak už odoričí systém reagoval korektně.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: čtv 11. říj 2012 0:46:21
od Zedna
xsouku04 píše:Problém je, že to jestli to funguje nebo ne se mění v čase. Takže nejlepší je to vyzkoušet. Já osobně O2 nemám.
To jestli O2 blokuje ony čísla nebo ne nemůžeme přímo nijak ovlivnit, leda stížností. Existují ale i jiné způsoby volání a O2 má naprostá menšina našich zákazníků, proto to nepovažuji za až tak důležité.
Vyzkousim to az po avizovanem zlevneni.
S tim malym zastoupenim O2 u Odorika to je pro mne dost prekvapujici, protoze naopak v mem okoli je naprosta vetsina lidi (i ti co maji Odorik) vcetne mne u O2. I ciste statisticky je to prekvapujici, cekal bych podobny pomer O2/TM/Vodafone u Odorika jako je jejich pomer u operatoru.

Prechod k jinym operatorum take zatim neni na poradu dne. Data v mobilu nemam, takze zadne jine zpusoby bohuzel nejsou, protoze SMS callback vyjde velmi draho (pro kratke hovory).

Takze pokud to skutecne u O2 nefunguje, tak to vnimam jako velky handicap Odorika,
protoze callback bude po avizovanem zlevneni velmi atraktivni sluzbou pro ty, kteri nemaji internet v mobilu.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: čtv 11. říj 2012 8:18:09
od xsouku04
Zedna píše: Vyzkousim to az po avizovanem zlevneni.
S tim malym zastoupenim O2 u Odorika to je pro mne dost prekvapujici, protoze naopak v mem okoli je naprosta vetsina lidi (i ti co maji Odorik) vcetne mne u O2. I ciste statisticky je to prekvapujici, cekal bych podobny pomer O2/TM/Vodafone u Odorika jako je jejich pomer u operatoru.

Prechod k jinym operatorum take zatim neni na poradu dne. Data v mobilu nemam, takze zadne jine zpusoby bohuzel nejsou, protoze SMS callback vyjde velmi draho (pro kratke hovory).

Takze pokud to skutecne u O2 nefunguje, tak to vnimam jako velky handicap Odorika,
protoze callback bude po avizovanem zlevneni velmi atraktivni sluzbou pro ty, kteri nemaji internet v mobilu.
Je to dáno tím, že naši zákazníci jsou stále převážně cizinci žijící v ČR. A ti mají téměř vždy vodafone. Způsoby jak používat zpětné volání z O2 existují, ale není možné je zveřejňovat. O2 občas čtou naše stránky a mohli by upravit ono blokování.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: čtv 11. říj 2012 12:56:33
od LMN
Callback u Odorika je velmi užitečná služba, nedávno mě přišla v hod, ale přimluvil bych se za drobnou úpravu ve výpisu hovorů a to ve smyslu, že je to tam zbytečně chaotické. Prostě z hovor z čísla A na číslo B, poznámka třeba (c), délká, cena za hovor, cena za jednotku 3.18, vše.. Nevím, zdali někoho zajímá, jak dlouho ,,mlčel s Odorikem ", nebo jak to dlouho u protistrany vyzvánělo, pokud se tedy hovor uskutečnil.. Věřím, že by to uvítalo více zákazníků, z mého okruhu známých co to používají tedy určitě.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: čtv 11. říj 2012 14:40:30
od jirka
LMN píše:Callback u Odorika je velmi užitečná služba, nedávno mě přišla v hod, ale přimluvil bych se za drobnou úpravu ve výpisu hovorů a to ve smyslu, že je to tam zbytečně chaotické. Prostě z hovor z čísla A na číslo B, poznámka třeba (c), délká, cena za hovor, cena za jednotku 3.18, vše.. Nevím, zdali někoho zajímá, jak dlouho ,,mlčel s Odorikem ", nebo jak to dlouho u protistrany vyzvánělo, pokud se tedy hovor uskutečnil.. Věřím, že by to uvítalo více zákazníků, z mého okruhu známých co to používají tedy určitě.
No to asi nebude tak jednoduché. Vy neplatíte 3,18Kč/min, ale dva hovory nestejné délky (platíte i zvonění ústředna- druhé číslo) a dokonce nestejné ceny 1,59Kč/min+1,59Kč/min volání z mobilu na mobil, 1,59Kč+např.0,59Kč/min při volání z mobilu na pevnou linku, takže sčítat tak jednoduše nelze. Zpětné volání prostě není jeden hovor. Je pravda že ve výpisu hovorů je to míň přehledné. Otázka co na to Odorik, zda by pro větší přehlednost šlo u těchto hovorů alespoň dát ve výpisu příznak zpětného volání, nebo nějaký jiný nápad?

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: čtv 11. říj 2012 14:49:39
od xsouku04
jirka píše: No to asi nebude tak jednoduché. Vy neplatíte 3,18Kč/min, ale dva hovory nestejné délky (platíte i zvonění ústředna- druhé číslo) a dokonce nestejné ceny 1,59Kč/min+1,59Kč/min volání na mobil, 1,59Kč+např.0,59Kč/min při volání z mobilu na pevnou linku, takže sčítat tak jednoduše nelze. Zpětné volání prostě není jeden hovor. Je pravda že ve výpisu hovorů je to míň přehledné. Otázka co na to Odorik, zda by pro větší přehlednost šlo u těchto hovorů alespoň dát ve výpisu příznak zpětného volání, nebo nějaký jiný nápad?
Děkuji, přesně tak. Jediné, co bychom mohli udělat, je označit tyto hovory, že se jedná o zpětné volání a nějak je přiřadit k sobě. O tom by se dalo uvažovat. Nyní plánujeme zpětné volání interně trochu modernizovat, takže bychom to mohli snad udělat při této příležitosti. Obecně lze zpětné volání totiž použít ke spojení dvou libovolných čísel na světě, takže zjednodušit to nelze, jen zpřehlednit.

Re: Zpetne volani - callback

Napsal: ned 04. lis 2012 18:33:49
od jana
Tak opravdu to nefunguje u O2. Hlásí to, že volaný účastník není dostupný a že mám volat na linku 1181 -informace o mezinárodních číslech...
Tak to mě štve..