Problém s voláním na internetová čísla 910 ve vlastní síti
Napsal: pon 22. říj 2012 22:46:05
Dobrý den. Mám problém s internetovými čísly (910....) u Odoriku.
Když volám mezi dvoumi uživateli stejné sítě Odorik s použitím 910...... čísel tak se nedovolám.
User1 -> User2:
A) Odorik.exe -> 910...... (Odorik.exe) = nevyzvání
B) Odorik.exe -> *123456 (Odorik.exe) = vyzvání
C) 731......(Mobil-GSM) -> 910...... (Odorik.exe) = vyzvání
D) 731......(Mobil-VoIP) -> 910...... (Odorik.exe) = nevyzvání
E) 910...... (Odorik.exe) -> 731......(Mobil-GSM) = vyzvání
F) 731......(Mobil-VoIP) -> 910......(Mobil-VoIP) = nevyzvání
V případě A), D) a F) nevyzvání ale do historie obou účtů se uloží. Netuším zda je tento problém jen u 910...... čísel - neměl jsem možnost testovat.
Hovor začne vyzvánět ale asi po třetím zazvonění ukončí hovor s hlášením, že číslo není dostupné.
Kde by mohl být problém?
Když volám mezi dvoumi uživateli stejné sítě Odorik s použitím 910...... čísel tak se nedovolám.
User1 -> User2:
A) Odorik.exe -> 910...... (Odorik.exe) = nevyzvání
B) Odorik.exe -> *123456 (Odorik.exe) = vyzvání
C) 731......(Mobil-GSM) -> 910...... (Odorik.exe) = vyzvání
D) 731......(Mobil-VoIP) -> 910...... (Odorik.exe) = nevyzvání
E) 910...... (Odorik.exe) -> 731......(Mobil-GSM) = vyzvání
F) 731......(Mobil-VoIP) -> 910......(Mobil-VoIP) = nevyzvání
V případě A), D) a F) nevyzvání ale do historie obou účtů se uloží. Netuším zda je tento problém jen u 910...... čísel - neměl jsem možnost testovat.
Hovor začne vyzvánět ale asi po třetím zazvonění ukončí hovor s hlášením, že číslo není dostupné.
Kde by mohl být problém?