Stránka 1 z 3

Telefon Well 3170IB VOIP

Napsal: úte 23. říj 2012 15:19:20
od jirbar
Co je špatně při registraci. Vše i heslo je opsáno z účtu z oddílu "Nastavení libovolného zařízení"

Re: Telefon Well 3170IB VOIP

Napsal: úte 23. říj 2012 15:39:25
od Pitomec
Obrázek

Re: Telefon Well 3170IB VOIP

Napsal: úte 23. říj 2012 16:48:53
od xsouku04
Chyba bude asi v tom, že místo telefonního čísla 910112595 je třeba zadat číslo v síti tedy 683996 .

To je poměrně častá chyba asi na to budeme muset upozornit extra.

Vše co je k přihlášení potřeba, je v té tabulce, veřejné telefonní číslo potřeba není.

Jaká je kvalita hovoru ?

Obrázek

Re: Telefon Well 3170IB VOIP

Napsal: úte 23. říj 2012 17:08:03
od jirbar
xsouku04 píše:Chyba bude asi v tom, že místo telefonního čísla 910112595 je třeba zadat číslo v síti tedy 683996 .

To je poměrně častá chyba asi na to budeme muset upozornit extra.

Vše co je k přihlášení potřeba, je v té tabulce, veřejné telefonní číslo potřeba není.

Jaká je kvalita hovoru ?

Obrázek
Kvalita hovoru je velmi dobrá, jenže se jednalo o jiné připojení. Ani router TP743ND nedělá problém.
Teď je jak "Uživatelské jméno" tak "Telefonní číslo" stejné 686996 a registrace nedopadla.
Horší je, že jsem zrušil funkční registraci v tabletu v programu CSipSimple a již jsem ji neobnovil, přestože byla udělána naprosto stejně jako minule.

Re: Telefon Well 3170IB VOIP

Napsal: úte 23. říj 2012 17:11:22
od xsouku04
Kvalita hovoru je velmi dobrá, jenže se jednalo o jiné připojení. Ani router TP743ND nedělá problém.
Teď je jak "Uživatelské jméno" tak "Telefonní číslo" stejné 686996 a registrace nedopadla.
Horší je, že jsem zrušil funkční registraci v tabletu v programu CSipSimple a již jsem ji neobnovil, přestože byla udělána naprosto stejně jako minule.
Vyplnil bych ještě navíc ten pravý sloupeček. Jsou tam znovu ty stejné údaje tedy sip.odorik.cz dvakrát číslo a heslo.
Tento výrobce dostal nápad, že se to bude zvlášť zadávat ne registraci a zvlášť na volání. Vy jste vyplnil volání, ale registrace (pravý sloupeček) zůstala prázdná.

Kód: Vybrat vše

Zobrazit jméno:  (zde může být cokoli. např. 683996, asi to bude pak vidět na displeji)
Adresa proxy server : sip.odorik.cz
Uživatelské jméno: 683996
Heslo proxy: znovu vaše škaredé heslo.
Doména: sip.odorik.cz
Bohužel každý výrobce má zvláštní nápady jak to zkomplikovat a pojmenovat tak, aby se v tom nikdo nevyznal.

Re: Telefon Well 3170IB VOIP

Napsal: úte 23. říj 2012 17:39:20
od jirbar
xsouku04 píše:
Kvalita hovoru je velmi dobrá, jenže se jednalo o jiné připojení. Ani router TP743ND nedělá problém.
Teď je jak "Uživatelské jméno" tak "Telefonní číslo" stejné 686996 a registrace nedopadla.
Horší je, že jsem zrušil funkční registraci v tabletu v programu CSipSimple a již jsem ji neobnovil, přestože byla udělána naprosto stejně jako minule.
Vyplnil bych ještě navíc ten pravý sloupeček. Jsou tam znovu ty stejné údaje tedy sip.odorik.cz dvakrát číslo a heslo.
Tento výrobce dostal nápad, že se to bude zvlášť zadávat ne registraci a zvlášť na volání. Vy jste vyplnil volání, ale registrace (pravý sloupeček) zůstala prázdná.

Kód: Vybrat vše

Zobrazit jméno:  (zde může být cokoli. např. 683996, asi to bude pak vidět na displeji)
Adresa proxy server : sip.odorik.cz
Uživatelské jméno: 683996
Heslo proxy: znovu vaše škaredé heslo.
Doména: sip.odorik.cz
Bohužel každý výrobce má zvláštní nápady jak to zkomplikovat a pojmenovat tak, aby se v tom nikdo nevyznal.
JIstě k tomu mohu jen dodat a znova opakuji. Pokud se mi nepodaří zaregistrovat Odorik v programu CSipSimple v tabletu, kde již byla registrace funkční, nemá cenu zkoušet něco jiného.
A k tomu sloupečku. U jiného poskytovatele mám stejně vyplněn jen první sloupec a nebyl problém.

Re: Telefon Well 3170IB VOIP

Napsal: úte 23. říj 2012 18:29:18
od xsouku04
JIstě k tomu mohu jen dodat a znova opakuji. Pokud se mi nepodaří zaregistrovat Odorik v programu CSipSimple v tabletu, kde již byla registrace funkční, nemá cenu zkoušet něco jiného.
A k tomu sloupečku. U jiného poskytovatele mám stejně vyplněn jen první sloupec a nebyl problém.
Co jste změnil, že je to nyní nefunkční ?

Re: Telefon Well 3170IB VOIP

Napsal: úte 23. říj 2012 20:44:18
od jirbar
xsouku04 píše:
JIstě k tomu mohu jen dodat a znova opakuji. Pokud se mi nepodaří zaregistrovat Odorik v programu CSipSimple v tabletu, kde již byla registrace funkční, nemá cenu zkoušet něco jiného.
A k tomu sloupečku. U jiného poskytovatele mám stejně vyplněn jen první sloupec a nebyl problém.
Co jste změnil, že je to nyní nefunkční ?
Pochopitelně nic nezměnil. Respektive v tabletu zrušil účet, na stránkách Odoriku vygeneroval nové heslo a již nemám šanci se z tabletu na Odorik zaregistrovat. Login je správně, použito nové heslo. Mikrotech funguje normálně.

Re: Telefon Well 3170IB VOIP

Napsal: úte 23. říj 2012 22:37:10
od xsouku04
Už vidím že jste úspěšně registrován. Změnil jste něco? Já vidím, že se telefon Well nyní tváří jako že je na veřejné ip adrese, předtím se tvářil jako na neveřejné. Proč to ale vyhodnotil jako "invalid user" nevím.

Re: Telefon Well 3170IB VOIP

Napsal: úte 23. říj 2012 23:43:50
od kovik
Zdravim,
chyba byla na nasi strane, vzikla vcerejsima upravama, dnes cca. v 22h jsem ji opravil, za problemy se omlouvam.