Telefon Well 3170IB VOIP
Napsal: úte 23. říj 2012 15:19:20
Co je špatně při registraci. Vše i heslo je opsáno z účtu z oddílu "Nastavení libovolného zařízení"
Váš poskytovatel telefonních služeb
https://forum.odorik.cz/
Kvalita hovoru je velmi dobrá, jenže se jednalo o jiné připojení. Ani router TP743ND nedělá problém.xsouku04 píše:Chyba bude asi v tom, že místo telefonního čísla 910112595 je třeba zadat číslo v síti tedy 683996 .
To je poměrně častá chyba asi na to budeme muset upozornit extra.
Vše co je k přihlášení potřeba, je v té tabulce, veřejné telefonní číslo potřeba není.
Jaká je kvalita hovoru ?
Vyplnil bych ještě navíc ten pravý sloupeček. Jsou tam znovu ty stejné údaje tedy sip.odorik.cz dvakrát číslo a heslo.Kvalita hovoru je velmi dobrá, jenže se jednalo o jiné připojení. Ani router TP743ND nedělá problém.
Teď je jak "Uživatelské jméno" tak "Telefonní číslo" stejné 686996 a registrace nedopadla.
Horší je, že jsem zrušil funkční registraci v tabletu v programu CSipSimple a již jsem ji neobnovil, přestože byla udělána naprosto stejně jako minule.
Kód: Vybrat vše
Zobrazit jméno: (zde může být cokoli. např. 683996, asi to bude pak vidět na displeji)
Adresa proxy server : sip.odorik.cz
Uživatelské jméno: 683996
Heslo proxy: znovu vaše škaredé heslo.
Doména: sip.odorik.cz
JIstě k tomu mohu jen dodat a znova opakuji. Pokud se mi nepodaří zaregistrovat Odorik v programu CSipSimple v tabletu, kde již byla registrace funkční, nemá cenu zkoušet něco jiného.xsouku04 píše:Vyplnil bych ještě navíc ten pravý sloupeček. Jsou tam znovu ty stejné údaje tedy sip.odorik.cz dvakrát číslo a heslo.Kvalita hovoru je velmi dobrá, jenže se jednalo o jiné připojení. Ani router TP743ND nedělá problém.
Teď je jak "Uživatelské jméno" tak "Telefonní číslo" stejné 686996 a registrace nedopadla.
Horší je, že jsem zrušil funkční registraci v tabletu v programu CSipSimple a již jsem ji neobnovil, přestože byla udělána naprosto stejně jako minule.
Tento výrobce dostal nápad, že se to bude zvlášť zadávat ne registraci a zvlášť na volání. Vy jste vyplnil volání, ale registrace (pravý sloupeček) zůstala prázdná.
Bohužel každý výrobce má zvláštní nápady jak to zkomplikovat a pojmenovat tak, aby se v tom nikdo nevyznal.Kód: Vybrat vše
Zobrazit jméno: (zde může být cokoli. např. 683996, asi to bude pak vidět na displeji) Adresa proxy server : sip.odorik.cz Uživatelské jméno: 683996 Heslo proxy: znovu vaše škaredé heslo. Doména: sip.odorik.cz
Co jste změnil, že je to nyní nefunkční ?JIstě k tomu mohu jen dodat a znova opakuji. Pokud se mi nepodaří zaregistrovat Odorik v programu CSipSimple v tabletu, kde již byla registrace funkční, nemá cenu zkoušet něco jiného.
A k tomu sloupečku. U jiného poskytovatele mám stejně vyplněn jen první sloupec a nebyl problém.
Pochopitelně nic nezměnil. Respektive v tabletu zrušil účet, na stránkách Odoriku vygeneroval nové heslo a již nemám šanci se z tabletu na Odorik zaregistrovat. Login je správně, použito nové heslo. Mikrotech funguje normálně.xsouku04 píše:Co jste změnil, že je to nyní nefunkční ?JIstě k tomu mohu jen dodat a znova opakuji. Pokud se mi nepodaří zaregistrovat Odorik v programu CSipSimple v tabletu, kde již byla registrace funkční, nemá cenu zkoušet něco jiného.
A k tomu sloupečku. U jiného poskytovatele mám stejně vyplněn jen první sloupec a nebyl problém.