Stránka 1 z 1
co to je za podraz
Napsal: sob 27. říj 2012 13:12:32
od thegrid
Dobrý den,
dnes jsem se snažil dovolat na ukrajinské číslo - mobil a nedovolal jsem se Vyzvánělo to 56s. Stejnak jste mi naúčtovali 3,6kč
To si děláte srandu nebo jako vážně za toto strháváte peníze? Pokud je to omyl, tak to abych si kontroloval pořád výpisy.
Re: co to je za podraz
Napsal: sob 27. říj 2012 15:47:02
od ViR
thegrid píše:Dobrý den,
dnes jsem se snažil dovolat na ukrajinské číslo - mobil a nedovolal jsem se Vyzvánělo to 56s. Stejnak jste mi naúčtovali 3,6kč
To si děláte srandu nebo jako vážně za toto strháváte peníze? Pokud je to omyl, tak to abych si kontroloval pořád výpisy.
Že jste slyšel vyzváněcí tón ještě nutně neznamená, že nedošlo ke spojení. Ale samozřejmě je to třeba prověřit. Navrhuji zaslat mail na podporu s identifikací konkrétního volání

Re: co to je za podraz
Napsal: sob 27. říj 2012 16:04:32
od thegrid
Podpora už mi odpověděla to samé a slíbila náhradu. Dělalo to jen na tuto zemi. Číslo mám ověřený, není to žádná veřejná linka, takže jestli je to podvod tak jedině na straně toho operátora, což bych se na Ukrajině nedivil, i když my už jsme taky takovej takovej divokej východ
Díky za odpověď
Re: co to je za podraz
Napsal: sob 27. říj 2012 20:19:11
od GeBu
Když nám dělal prezentaci technik Vodafone tak říkal, že i oni se setkávají s problémy při volání do zahraničí (mají hodně zákazníků volající na Ukrajinu a říkal to v této souvislosti). Pokud si to dobře pamatuji, tak říkal, že hovor jde přes nějaké další tranzitní operátory, kteří si "přivydělávají" v určitém procentu případů tak, že hovor nepředají dál, ale zaúčtují jakoby ho předali. Dělá se to právě jen občas a tak se s tím nedá nic dělat.
Re: co to je za podraz
Napsal: úte 30. říj 2012 14:16:43
od xsouku04
GeBu píše:Když nám dělal prezentaci technik Vodafone tak říkal, že i oni se setkávají s problémy při volání do zahraničí (mají hodně zákazníků volající na Ukrajinu a říkal to v této souvislosti). Pokud si to dobře pamatuji, tak říkal, že hovor jde přes nějaké další tranzitní operátory, kteří si "přivydělávají" v určitém procentu případů tak, že hovor nepředají dál, ale zaúčtují jakoby ho předali. Dělá se to právě jen občas a tak se s tím nedá nic dělat.
Přesně tak. Ne že by s tím nešlo vůbec nic dělat, jde to reklamovat a hovor směrovat jinudy. Čas od času se to ale stane. Když to shrnu, tak úmyslně krade nějaký operátor po cestě a spoléhá na to, že to bude chvíli trvat než jej někdo odřízne, protože velké firmy jsou velmi neobratné.
Jsou-li tedy potíže u hovorů do zahraničí s tím že to občas krade, není slyšet nebo je kvalita špatná, je třeba nám to hlásit. Vždy je třeba hlásit konrétní hovor, protože jen konkrétní hovor lze reklamovat u dodavatelů a dohledat kudy šel. Informace typu do Ruska je špatně slyšet, nebo nemůžu se dovolat na Pobřeží slonoviny, je relativně bezcenná.