Stránka 1 z 1

Html kód Java telefon Odorik

Napsal: sob 27. říj 2012 23:54:36
od praktickyweb
Dobrý den přeji,
Mohli by jste prosím, zde dát Html kód Java telefonu Odorik,jenž máte na https://www.odorik.cz/ucet/sluzby_z_webu.html ?
Rád bych tento Java telefon dal na své stránky a umožnil návštěvníkům volat přímo z prohlížeče přes Odorik.cz
Děkuji.
praktickyweb.eu

Re: Html kód Java telefon Odorik

Napsal: úte 30. říj 2012 11:52:05
od Largon
Dobrý den,
javovské applety nejsou tak úplně mým šálkem kávy, ale řekl bych, že vše potřebné je již součastí zmíněné stránky, tedy jak adresa k archívu s appletem, tak předávané autentizační parametry.

Re: Html kód Java telefon Odorik

Napsal: úte 30. říj 2012 12:30:43
od xsouku04
Myslím, že perspektivnější bude se zabývat tímto.
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=945 Java není totiž pro přenos zvuku úplně nejvhodnější i když na většině počítačů funguje obstojně. Dobré může také být na stránky dát skype kontakt. Volat pak budou jen ti co mají vyzkoušený skype a fungující mikrofon (převážně) viz. vlákno zde http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=952 a zde

Pokud bychom zveřejnili jak použít java telefon, bude vám volat polovina lidí co ani nemají mikrofon.

Re: Html kód Java telefon Odorik

Napsal: stř 31. říj 2012 18:43:59
od Hooonza
http://push2call.invox.com/
Dejte si tam tohle (volat na SIP -> odorik), ještě donedávna to bylo dostupné zdarma.

Re: Html kód Java telefon Odorik

Napsal: stř 31. říj 2012 22:49:54
od xsouku04
Hooonza píše:http://push2call.invox.com/
Dejte si tam tohle (volat na SIP -> odorik), ještě donedávna to bylo dostupné zdarma.
To push2call je založené na jaké technologii ?


Možnosti jsou tři. Flash, Java nebo ta nová popsána zde. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=945

Problém je že audio vývojáří Flashe jsou břídilové, kvalita se velmi různí počítač od počítače, java není příliš vhodná mezivrstva pro audio a ta třetí věc je pořád spíše nový experiment, těžko říct jestli to google nesprzní podobně jako audio api pro androidy ...

Když to shrnu, tak předpokládám že zhruba každý třetí zákazník nebude slyšet tak, aby jste se s ním zvládnul domluvit. Sice to zní asi dobře, ale podle mě to nemá ani moc smysl nabízet široké veřejnosti. Může to působit jen dobře v tom smyslu, že jste inovativní. A protože váš čas je drahý, nemá moc smysl se bavit s chrchlajícím zákazníkem a je lepší mu zavolat na mobil. To můžete třeba zpětným voláním aktivovaným přes API. www.odorik.cz/w/api

Vyzkoušet to ale může být zajímavé, dejte vědět jaké máte postřehy.