Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odoriku
-
- Administrátor
- Příspěvky: 1373
- Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
- Kontaktovat uživatele:
Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odoriku
Používáte Skype a chcete, aby se kdokoliv, kdo Vám na Váš Skype zavolá, dovolal na Váš VoIP telefon u Odoriku ?
Žádný problém.
Již delší dobu testujeme tuto službu, tedy směrování příchozích hovorů z vlastního skype účtu na telefonní čísla Odoriku, a právě včera dostala
tato služba své webové rozhraní.
To najdete po přihlášení do http://ucet.odorik.cz a nastavíte jej v této části:
"návody a nastavení" -> zvolte číslo linky -> zvolte "vlastní telefonní číslo/příchozí hovory/přístupová čísla" -> zvolte "příchozí hovory na vaše Skype jméno".
Kliknutím na "přidat nový" přidáte další nastavení.
Jinými slovy, svěříte-li nám svůj skype-login a skype-heslo a nastavíte-li si k tomu pár dalších volitelných drobností, zajistíme, že Váš skype kontakt bude stále online
a všechny příchozí hovory ze skype Vám budeme směrovat na telefonní číslo, které u Odoriku máte a které si nastavíte. Stejně tak dokážeme nasměrovat zprávy z chatu na Váš email a generovat automatickou odpověď těm, kteří Vám právě na skype píší.
Pro koho je služba vhodná ?
Službu lze doporučit všem, ale svoje zvláštní uplatnění může najít například pro různé e-shopy. Zákazník, který má dotaz, nebo problém zavolá a dovolá se na Vaše VoIP zařízení, nebo mobil. Můžete nastavit až osm různých čísel, kde má skype vyzvánět.
Mohu pro tuto službu použít svůj stávající Skype účet nebo je nutné si zřídit nový ?
Rozhodnutí je pouze na Vás. Je potřeba ale zmínit jednu vlastnost, která se týká souběžného používání téhož Skype účtu na PC a současně běžící
služby směrování hovorů Skype - Odorik. Jde o chování spojené s chatovacími zprávami a jejich doručováním. Zprávy odeslané z jednoho klienta jsou totiž
doručeny vždy na všechny instance cílového klienta a také na všechny instance klienta odesilatele. Takže všechny instance Skype klienta, které jsou přihlášeny
pod loginem "A" budou zobrazovat text odchozí zprávy, odeslané z jednoho z klientů pod loginem "A" pro klienta přihlášeného pod loginem "B". Pokud je pod loginem "B" přihlášeno více instancí, bude zpráva doručena na všechny instance "B". V případě hovorů je situace jiná a odpovídá spíše paralelnímu vyzvánění.
Proto se vyplatí uvažovat o zřízení zvláštního účtu Skype pro službu směrování hovorů Skype - Odorik.
Kolik platí volající při zavolání na Skype se směrováním na Odorik číslo ?
Volání v síti skype je zdarma.. Volající ani nepotřebuje vědět, že volá na skype, který funguje trochu netradičním způsobem. Jde o obyčejné volání v síti Skype.
Kolik platí volaný, tedy uživatel, který má nastavenu službu Skype - Odorik ?
Aktuálně neplatí nic. Služba je stále v testovacím provozu. Bude-li tato služba někdy zpoplatněna, bude to s předstihem oznámeno.
Aktuálně se takový hovor chová jako volání v síti Odorik.
Jaké jsou dodatečné možnosti konfigurace této služby ?
Tuto službu lze různě doplnit, například o paralelní vyzvánění, které lze nastavit v účtu http://www.odorik.cz. Hovory mohou být také směrovány na vlastní VoIP ústřednu
na http://www.4smart.cz. Díky tomu lze nabídnout funkce jako IVR, fronty volajících, hudbu na pozadí, paralelní nebo Round-Robin vyzvánění, záznam hovorů, a jiné
vychytávky ve smyslu callcentra.
Pro kolik svých Skype účtů mohu tuto službu nastavit
Počet zatím není omezen.
Po jaké době od nastavení mohu službu spolehlivě používat ?
Proces nastavení a inicializace této služby trvá po uložení Vašeho nastavení asi 2 minuty. Teprve po této době je služba plně funkční. Pokud se o použití služby
budete snažit vzápětí po nastavení, může se stát, že Váš skype kontakt bude již online, ale při volání nebude hovor ještě přesměrován na číslo u Odoriku.
Podobně je třeba s prodlevou 2 minuty počítat při změně nastavení, kdy se služba restartuje, nebo při aktualizaci služby.
Co dělat pokud mi služba ani po dvou minutách nefunguje ?
Pokud ani po dvou minutách služba nefunguje, zkontrolujte zda u některého z Vašich nastavení není chybně zadán skype login nebo skype heslo.
Webové rozhraní chybu v loginu nebo hesle neindikuje okamžitě, ale právě se zpožděním cca 2 minuty.
Aktuální implementace bohužel nepodporuje jiný způsob oznámení tohoto problému (emailem, SMS).
Tato vlastnost bude zahrnuta do příští aktualizace služby.
Ve vyjímečných případech může inicializace Vaší služby trvat déle. To je dáno občasnými problémy se sítí skype.
Četnost tohoto problému je ale velmi malá a pokud se objeví, dojde k restartu služby.
Tento problém se vyskytuje pouze při přihlašování klienta na naší straně a je tedy řešen automaticky v implementaci bez naší nebo Vaší účasti.
Po přihlášení k těmto a ani jiným problémům nedochází.
Jiné problémy se startem nebo provozem služby zatím nejsou známy a nevyplynuly z předchozích měsíců testování.
Kde mohu najít další informace o službě směrování hovorů Skype - Odorik ?
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... 1&start=30
J.M.
Žádný problém.
Již delší dobu testujeme tuto službu, tedy směrování příchozích hovorů z vlastního skype účtu na telefonní čísla Odoriku, a právě včera dostala
tato služba své webové rozhraní.
To najdete po přihlášení do http://ucet.odorik.cz a nastavíte jej v této části:
"návody a nastavení" -> zvolte číslo linky -> zvolte "vlastní telefonní číslo/příchozí hovory/přístupová čísla" -> zvolte "příchozí hovory na vaše Skype jméno".
Kliknutím na "přidat nový" přidáte další nastavení.
Jinými slovy, svěříte-li nám svůj skype-login a skype-heslo a nastavíte-li si k tomu pár dalších volitelných drobností, zajistíme, že Váš skype kontakt bude stále online
a všechny příchozí hovory ze skype Vám budeme směrovat na telefonní číslo, které u Odoriku máte a které si nastavíte. Stejně tak dokážeme nasměrovat zprávy z chatu na Váš email a generovat automatickou odpověď těm, kteří Vám právě na skype píší.
Pro koho je služba vhodná ?
Službu lze doporučit všem, ale svoje zvláštní uplatnění může najít například pro různé e-shopy. Zákazník, který má dotaz, nebo problém zavolá a dovolá se na Vaše VoIP zařízení, nebo mobil. Můžete nastavit až osm různých čísel, kde má skype vyzvánět.
Mohu pro tuto službu použít svůj stávající Skype účet nebo je nutné si zřídit nový ?
Rozhodnutí je pouze na Vás. Je potřeba ale zmínit jednu vlastnost, která se týká souběžného používání téhož Skype účtu na PC a současně běžící
služby směrování hovorů Skype - Odorik. Jde o chování spojené s chatovacími zprávami a jejich doručováním. Zprávy odeslané z jednoho klienta jsou totiž
doručeny vždy na všechny instance cílového klienta a také na všechny instance klienta odesilatele. Takže všechny instance Skype klienta, které jsou přihlášeny
pod loginem "A" budou zobrazovat text odchozí zprávy, odeslané z jednoho z klientů pod loginem "A" pro klienta přihlášeného pod loginem "B". Pokud je pod loginem "B" přihlášeno více instancí, bude zpráva doručena na všechny instance "B". V případě hovorů je situace jiná a odpovídá spíše paralelnímu vyzvánění.
Proto se vyplatí uvažovat o zřízení zvláštního účtu Skype pro službu směrování hovorů Skype - Odorik.
Kolik platí volající při zavolání na Skype se směrováním na Odorik číslo ?
Volání v síti skype je zdarma.. Volající ani nepotřebuje vědět, že volá na skype, který funguje trochu netradičním způsobem. Jde o obyčejné volání v síti Skype.
Kolik platí volaný, tedy uživatel, který má nastavenu službu Skype - Odorik ?
Aktuálně neplatí nic. Služba je stále v testovacím provozu. Bude-li tato služba někdy zpoplatněna, bude to s předstihem oznámeno.
Aktuálně se takový hovor chová jako volání v síti Odorik.
Jaké jsou dodatečné možnosti konfigurace této služby ?
Tuto službu lze různě doplnit, například o paralelní vyzvánění, které lze nastavit v účtu http://www.odorik.cz. Hovory mohou být také směrovány na vlastní VoIP ústřednu
na http://www.4smart.cz. Díky tomu lze nabídnout funkce jako IVR, fronty volajících, hudbu na pozadí, paralelní nebo Round-Robin vyzvánění, záznam hovorů, a jiné
vychytávky ve smyslu callcentra.
Pro kolik svých Skype účtů mohu tuto službu nastavit
Počet zatím není omezen.
Po jaké době od nastavení mohu službu spolehlivě používat ?
Proces nastavení a inicializace této služby trvá po uložení Vašeho nastavení asi 2 minuty. Teprve po této době je služba plně funkční. Pokud se o použití služby
budete snažit vzápětí po nastavení, může se stát, že Váš skype kontakt bude již online, ale při volání nebude hovor ještě přesměrován na číslo u Odoriku.
Podobně je třeba s prodlevou 2 minuty počítat při změně nastavení, kdy se služba restartuje, nebo při aktualizaci služby.
Co dělat pokud mi služba ani po dvou minutách nefunguje ?
Pokud ani po dvou minutách služba nefunguje, zkontrolujte zda u některého z Vašich nastavení není chybně zadán skype login nebo skype heslo.
Webové rozhraní chybu v loginu nebo hesle neindikuje okamžitě, ale právě se zpožděním cca 2 minuty.
Aktuální implementace bohužel nepodporuje jiný způsob oznámení tohoto problému (emailem, SMS).
Tato vlastnost bude zahrnuta do příští aktualizace služby.
Ve vyjímečných případech může inicializace Vaší služby trvat déle. To je dáno občasnými problémy se sítí skype.
Četnost tohoto problému je ale velmi malá a pokud se objeví, dojde k restartu služby.
Tento problém se vyskytuje pouze při přihlašování klienta na naší straně a je tedy řešen automaticky v implementaci bez naší nebo Vaší účasti.
Po přihlášení k těmto a ani jiným problémům nedochází.
Jiné problémy se startem nebo provozem služby zatím nejsou známy a nevyplynuly z předchozích měsíců testování.
Kde mohu najít další informace o službě směrování hovorů Skype - Odorik ?
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... 1&start=30
J.M.
Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo
Super nápad! Akurát mi napadá jedna vec - čo sa stane, keď sa k svojmu Skype skutočne prihlásim cez internet a potom sa znovu odhlásim? Budem pre druhých stále online? Nebude sa snažiť moje Skype prihlásenie "prebiť" svojim a opakovane sa pokúšať prihlásiť?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo
Žádný problém to nebude. Skype stejně jako služby odorik podporují paralelní přihlášení i paralelní zvonění.repy píše:Super nápad! Akurát mi napadá jedna vec - čo sa stane, keď sa k svojmu Skype skutočne prihlásim cez internet a potom sa znovu odhlásim? Budem pre druhých stále online? Nebude sa snažiť moje Skype prihlásenie "prebiť" svojim a opakovane sa pokúšať prihlásiť?
Proto pokud budete u počítače můžete se na totéž skype jméno také přihlásit a kde to zdvihnete jako první, tam bude hovor směrován. Můžete také odpovídat na zprávy na chatu jak jste zvyklí, ty též dojdou jak k nám tak do Vašeho skypu.
Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo
Je to pěkné, již jsem to zkusil a přijmul volání SKYPE na VOIP telefon. Protistrana si stěžovala že mne slyší slabě. Po Skype to šlo. A pak ten CHAT. V každé zprávě si ODORIK přidal upozornění. Tak jsem to vypnul.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 1373
- Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo
Doporučil bych pro tuto službu používat vždy zvláštní účet Skype, resp. v případě, kdy svůj Skype budete chtít používat souběžně s nastavenou službou u Odoriku tak, jak jste zvyklý. Pokud totiž spustíte více Skype klientů přihlášených pod stejným loginem, dochází k tomu, že všechny zprávy z chatu jsou přeposílány mezi všechny instance (klienty) skype. Tuto vlastnost pokládám ani ne tak za výhodu jako za bezpečnostní slabinu. Pokud například někdo odcizí Vaše přihlašovací údaje k účtu Skype a pak si klienta spustí u sebe doma, může sledovat s kým si co píšete - budou mu doručeny jak odchozí tak příchozí zprávy z chatu. V případě hovorů na síti Skype to pak je trochu jiné a spíše to odpovídá tomu paralelnímu vyzvánění.jirbar píše:Je to pěkné, již jsem to zkusil a přijmul volání SKYPE na VOIP telefon. Protistrana si stěžovala že mne slyší slabě. Po Skype to šlo. A pak ten CHAT. V každé zprávě si ODORIK přidal upozornění. Tak jsem to vypnul.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 1373
- Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
- Kontaktovat uživatele:
Aktualizace služby
Právě byla provedena aktualizace této služby.
Došlo k těmto změnám:
* Automatická odpověď na zprávy z chatu není od tohoto okamžiku generována pro každou příchozí zprávu, ale vždy na první zprávu a každou, která příjde po vypršení vnitřně stanoveného timeoutu 5 minut. Uživatel, který tak píše na Váš Skype, není zavalen sprchou automatických odpovědí na každou jeho odeslanou zprávu. Tato změna má i bezpečností význam.
* Byl zkrácen text předmětu případně generované emailové zprávy.
* Byl zkrácen úvodní text v obsahu každé emailové zprávy. Zobrazuje se stručně Skype login odesilatele a jeho případné jméno a příjmení bez další zbytečné výřečnosti.
J.M.
Došlo k těmto změnám:
* Automatická odpověď na zprávy z chatu není od tohoto okamžiku generována pro každou příchozí zprávu, ale vždy na první zprávu a každou, která příjde po vypršení vnitřně stanoveného timeoutu 5 minut. Uživatel, který tak píše na Váš Skype, není zavalen sprchou automatických odpovědí na každou jeho odeslanou zprávu. Tato změna má i bezpečností význam.
* Byl zkrácen text předmětu případně generované emailové zprávy.
* Byl zkrácen úvodní text v obsahu každé emailové zprávy. Zobrazuje se stručně Skype login odesilatele a jeho případné jméno a příjmení bez další zbytečné výřečnosti.
J.M.
Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo
Odchozi volani pres skype.
Kdyz pouzivam odchozi volani pres skype tak stale vola odorik.cz prestoze mam raregistrovany svuj skype ucet.
Cekal bych ze se pouzije muj skype ucet.
Kdyz pouzivam odchozi volani pres skype tak stale vola odorik.cz prestoze mam raregistrovany svuj skype ucet.
Cekal bych ze se pouzije muj skype ucet.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 1373
- Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo
Dobrý den,
nikoliv, odchozich volani se sluzby smerovani hovoru ze Skype na Odorik zatim netyka.
Toto zatim implementace nezahrnuje a do budoucna neni jiste, zda bude.
J.M.
nikoliv, odchozich volani se sluzby smerovani hovoru ze Skype na Odorik zatim netyka.
Toto zatim implementace nezahrnuje a do budoucna neni jiste, zda bude.
J.M.
Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo
Tak tato služba je super a jsem tím nadšen. Jen se chci zeptat, časem asi dojde k zpoplatnění - můžete alespoň nastínit, v jaké cenové úrovni by to mohlo být? Možná totiž většina lidí (anebo alespoň má manželka) přistupuje k telefonování přes Skype trochu jiným způsobem: "Chvilku počkej, já si skočím jen pro něco do sklepa" apod. No a když má kamarádka na druhé straně Skypu stejný přístup, tak z 5 minutového věcného hovoru je hovor na hodiny.admin píše:Kolik platí volaný, tedy uživatel, který má nastavenu službu Skype - Odorik ?
Aktuálně neplatí nic. Služba je stále v testovacím provozu. Bude-li tato služba někdy zpoplatněna, bude to s předstihem oznámeno.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odo
Nepředpokládám, že bychom účtovali po minutě. Problém je, že s každým přihlášeným skype jménem musí u nás na virtuálním serveru http://www.4smart.cz běžet nepřetržitě jeden skype. S tím jsou náklady počítám měsíčně něco jako 10-40 kč/měsíc, přesně to musím spočítat, ale s tím jak klesá cena počítačů, pamětí a pod, tak tato cena klesá. Klesá to též s tím, čím více skypů takto bude takto online, v podobě práce kterou to dá se o to starat. Samotný hovor už je dost levný, je to v podstatě zanedbatelné. Nyní testujeme hlavně stabilitu a kvalitu zvuku, protože to je zásadní a podobná řešení s tím mívají často potíže. Zatím ale žádné potíže nezaznamenáváme.ender píše:Tak tato služba je super a jsem tím nadšen. Jen se chci zeptat, časem asi dojde k zpoplatnění - můžete alespoň nastínit, v jaké cenové úrovni by to mohlo být? Možná totiž většina lidí (anebo alespoň má manželka) přistupuje k telefonování přes Skype trochu jiným způsobem: "Chvilku počkej, já si skočím jen pro něco do sklepa" apod. No a když má kamarádka na druhé straně Skypu stejný přístup, tak z 5 minutového věcného hovoru je hovor na hodiny.admin píše:Kolik platí volaný, tedy uživatel, který má nastavenu službu Skype - Odorik ?
Aktuálně neplatí nic. Služba je stále v testovacím provozu. Bude-li tato služba někdy zpoplatněna, bude to s předstihem oznámeno.
(obecně platí, že je na straně počítače je dobré mít sluchátka s mikrofonem, pokud to stále není úplně ono, pořiďte si tohle http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=525 )