Nastavte si směrování hovorů ze svého Skype na číslo Odoriku
Napsal: stř 31. říj 2012 7:01:45
Používáte Skype a chcete, aby se kdokoliv, kdo Vám na Váš Skype zavolá, dovolal na Váš VoIP telefon u Odoriku ?
Žádný problém.
Již delší dobu testujeme tuto službu, tedy směrování příchozích hovorů z vlastního skype účtu na telefonní čísla Odoriku, a právě včera dostala
tato služba své webové rozhraní.
To najdete po přihlášení do http://ucet.odorik.cz a nastavíte jej v této části:
"návody a nastavení" -> zvolte číslo linky -> zvolte "vlastní telefonní číslo/příchozí hovory/přístupová čísla" -> zvolte "příchozí hovory na vaše Skype jméno".
Kliknutím na "přidat nový" přidáte další nastavení.
Jinými slovy, svěříte-li nám svůj skype-login a skype-heslo a nastavíte-li si k tomu pár dalších volitelných drobností, zajistíme, že Váš skype kontakt bude stále online
a všechny příchozí hovory ze skype Vám budeme směrovat na telefonní číslo, které u Odoriku máte a které si nastavíte. Stejně tak dokážeme nasměrovat zprávy z chatu na Váš email a generovat automatickou odpověď těm, kteří Vám právě na skype píší.
Pro koho je služba vhodná ?
Službu lze doporučit všem, ale svoje zvláštní uplatnění může najít například pro různé e-shopy. Zákazník, který má dotaz, nebo problém zavolá a dovolá se na Vaše VoIP zařízení, nebo mobil. Můžete nastavit až osm různých čísel, kde má skype vyzvánět.
Mohu pro tuto službu použít svůj stávající Skype účet nebo je nutné si zřídit nový ?
Rozhodnutí je pouze na Vás. Je potřeba ale zmínit jednu vlastnost, která se týká souběžného používání téhož Skype účtu na PC a současně běžící
služby směrování hovorů Skype - Odorik. Jde o chování spojené s chatovacími zprávami a jejich doručováním. Zprávy odeslané z jednoho klienta jsou totiž
doručeny vždy na všechny instance cílového klienta a také na všechny instance klienta odesilatele. Takže všechny instance Skype klienta, které jsou přihlášeny
pod loginem "A" budou zobrazovat text odchozí zprávy, odeslané z jednoho z klientů pod loginem "A" pro klienta přihlášeného pod loginem "B". Pokud je pod loginem "B" přihlášeno více instancí, bude zpráva doručena na všechny instance "B". V případě hovorů je situace jiná a odpovídá spíše paralelnímu vyzvánění.
Proto se vyplatí uvažovat o zřízení zvláštního účtu Skype pro službu směrování hovorů Skype - Odorik.
Kolik platí volající při zavolání na Skype se směrováním na Odorik číslo ?
Volání v síti skype je zdarma.. Volající ani nepotřebuje vědět, že volá na skype, který funguje trochu netradičním způsobem. Jde o obyčejné volání v síti Skype.
Kolik platí volaný, tedy uživatel, který má nastavenu službu Skype - Odorik ?
Aktuálně neplatí nic. Služba je stále v testovacím provozu. Bude-li tato služba někdy zpoplatněna, bude to s předstihem oznámeno.
Aktuálně se takový hovor chová jako volání v síti Odorik.
Jaké jsou dodatečné možnosti konfigurace této služby ?
Tuto službu lze různě doplnit, například o paralelní vyzvánění, které lze nastavit v účtu http://www.odorik.cz. Hovory mohou být také směrovány na vlastní VoIP ústřednu
na http://www.4smart.cz. Díky tomu lze nabídnout funkce jako IVR, fronty volajících, hudbu na pozadí, paralelní nebo Round-Robin vyzvánění, záznam hovorů, a jiné
vychytávky ve smyslu callcentra.
Pro kolik svých Skype účtů mohu tuto službu nastavit
Počet zatím není omezen.
Po jaké době od nastavení mohu službu spolehlivě používat ?
Proces nastavení a inicializace této služby trvá po uložení Vašeho nastavení asi 2 minuty. Teprve po této době je služba plně funkční. Pokud se o použití služby
budete snažit vzápětí po nastavení, může se stát, že Váš skype kontakt bude již online, ale při volání nebude hovor ještě přesměrován na číslo u Odoriku.
Podobně je třeba s prodlevou 2 minuty počítat při změně nastavení, kdy se služba restartuje, nebo při aktualizaci služby.
Co dělat pokud mi služba ani po dvou minutách nefunguje ?
Pokud ani po dvou minutách služba nefunguje, zkontrolujte zda u některého z Vašich nastavení není chybně zadán skype login nebo skype heslo.
Webové rozhraní chybu v loginu nebo hesle neindikuje okamžitě, ale právě se zpožděním cca 2 minuty.
Aktuální implementace bohužel nepodporuje jiný způsob oznámení tohoto problému (emailem, SMS).
Tato vlastnost bude zahrnuta do příští aktualizace služby.
Ve vyjímečných případech může inicializace Vaší služby trvat déle. To je dáno občasnými problémy se sítí skype.
Četnost tohoto problému je ale velmi malá a pokud se objeví, dojde k restartu služby.
Tento problém se vyskytuje pouze při přihlašování klienta na naší straně a je tedy řešen automaticky v implementaci bez naší nebo Vaší účasti.
Po přihlášení k těmto a ani jiným problémům nedochází.
Jiné problémy se startem nebo provozem služby zatím nejsou známy a nevyplynuly z předchozích měsíců testování.
Kde mohu najít další informace o službě směrování hovorů Skype - Odorik ?
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... 1&start=30
J.M.
Žádný problém.
Již delší dobu testujeme tuto službu, tedy směrování příchozích hovorů z vlastního skype účtu na telefonní čísla Odoriku, a právě včera dostala
tato služba své webové rozhraní.
To najdete po přihlášení do http://ucet.odorik.cz a nastavíte jej v této části:
"návody a nastavení" -> zvolte číslo linky -> zvolte "vlastní telefonní číslo/příchozí hovory/přístupová čísla" -> zvolte "příchozí hovory na vaše Skype jméno".
Kliknutím na "přidat nový" přidáte další nastavení.
Jinými slovy, svěříte-li nám svůj skype-login a skype-heslo a nastavíte-li si k tomu pár dalších volitelných drobností, zajistíme, že Váš skype kontakt bude stále online
a všechny příchozí hovory ze skype Vám budeme směrovat na telefonní číslo, které u Odoriku máte a které si nastavíte. Stejně tak dokážeme nasměrovat zprávy z chatu na Váš email a generovat automatickou odpověď těm, kteří Vám právě na skype píší.
Pro koho je služba vhodná ?
Službu lze doporučit všem, ale svoje zvláštní uplatnění může najít například pro různé e-shopy. Zákazník, který má dotaz, nebo problém zavolá a dovolá se na Vaše VoIP zařízení, nebo mobil. Můžete nastavit až osm různých čísel, kde má skype vyzvánět.
Mohu pro tuto službu použít svůj stávající Skype účet nebo je nutné si zřídit nový ?
Rozhodnutí je pouze na Vás. Je potřeba ale zmínit jednu vlastnost, která se týká souběžného používání téhož Skype účtu na PC a současně běžící
služby směrování hovorů Skype - Odorik. Jde o chování spojené s chatovacími zprávami a jejich doručováním. Zprávy odeslané z jednoho klienta jsou totiž
doručeny vždy na všechny instance cílového klienta a také na všechny instance klienta odesilatele. Takže všechny instance Skype klienta, které jsou přihlášeny
pod loginem "A" budou zobrazovat text odchozí zprávy, odeslané z jednoho z klientů pod loginem "A" pro klienta přihlášeného pod loginem "B". Pokud je pod loginem "B" přihlášeno více instancí, bude zpráva doručena na všechny instance "B". V případě hovorů je situace jiná a odpovídá spíše paralelnímu vyzvánění.
Proto se vyplatí uvažovat o zřízení zvláštního účtu Skype pro službu směrování hovorů Skype - Odorik.
Kolik platí volající při zavolání na Skype se směrováním na Odorik číslo ?
Volání v síti skype je zdarma.. Volající ani nepotřebuje vědět, že volá na skype, který funguje trochu netradičním způsobem. Jde o obyčejné volání v síti Skype.
Kolik platí volaný, tedy uživatel, který má nastavenu službu Skype - Odorik ?
Aktuálně neplatí nic. Služba je stále v testovacím provozu. Bude-li tato služba někdy zpoplatněna, bude to s předstihem oznámeno.
Aktuálně se takový hovor chová jako volání v síti Odorik.
Jaké jsou dodatečné možnosti konfigurace této služby ?
Tuto službu lze různě doplnit, například o paralelní vyzvánění, které lze nastavit v účtu http://www.odorik.cz. Hovory mohou být také směrovány na vlastní VoIP ústřednu
na http://www.4smart.cz. Díky tomu lze nabídnout funkce jako IVR, fronty volajících, hudbu na pozadí, paralelní nebo Round-Robin vyzvánění, záznam hovorů, a jiné
vychytávky ve smyslu callcentra.
Pro kolik svých Skype účtů mohu tuto službu nastavit
Počet zatím není omezen.
Po jaké době od nastavení mohu službu spolehlivě používat ?
Proces nastavení a inicializace této služby trvá po uložení Vašeho nastavení asi 2 minuty. Teprve po této době je služba plně funkční. Pokud se o použití služby
budete snažit vzápětí po nastavení, může se stát, že Váš skype kontakt bude již online, ale při volání nebude hovor ještě přesměrován na číslo u Odoriku.
Podobně je třeba s prodlevou 2 minuty počítat při změně nastavení, kdy se služba restartuje, nebo při aktualizaci služby.
Co dělat pokud mi služba ani po dvou minutách nefunguje ?
Pokud ani po dvou minutách služba nefunguje, zkontrolujte zda u některého z Vašich nastavení není chybně zadán skype login nebo skype heslo.
Webové rozhraní chybu v loginu nebo hesle neindikuje okamžitě, ale právě se zpožděním cca 2 minuty.
Aktuální implementace bohužel nepodporuje jiný způsob oznámení tohoto problému (emailem, SMS).
Tato vlastnost bude zahrnuta do příští aktualizace služby.
Ve vyjímečných případech může inicializace Vaší služby trvat déle. To je dáno občasnými problémy se sítí skype.
Četnost tohoto problému je ale velmi malá a pokud se objeví, dojde k restartu služby.
Tento problém se vyskytuje pouze při přihlašování klienta na naší straně a je tedy řešen automaticky v implementaci bez naší nebo Vaší účasti.
Po přihlášení k těmto a ani jiným problémům nedochází.
Jiné problémy se startem nebo provozem služby zatím nejsou známy a nevyplynuly z předchozích měsíců testování.
Kde mohu najít další informace o službě směrování hovorů Skype - Odorik ?
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f= ... 1&start=30
J.M.