Stránka 1 z 1

Přerušení hovoru při volání na pevnou

Napsal: pát 09. lis 2012 9:30:22
od LiFi
Dnes jsem volal na pevnou linku a po 38 vteřinách byl hovor přerušen, volal jsem tedy znovu a opět byl hovor po 37 vteřinách přerušen. Včera jsem zakazoval jiné kodeky než PCMA, mohlo by to být tím? Nevzpomínám si, že bych měl s Odorikem kdykoliv jindy takovýto problém. ID hovorů jsou 52888028 a 52888104. Děkuji za informace.

Re: Přerušení hovoru při volání na pevnou

Napsal: pát 09. lis 2012 10:19:18
od xsouku04
Způsoboval to jeden operátor, kterého jsme používali pro odchozí hovory. Nyní jsme hovory na pevnou linku přepnuli jinudy a vyšetřujeme proč se to přesně děje.

Re: Přerušení hovoru při volání na pevnou

Napsal: pát 09. lis 2012 11:10:09
od LiFi
Děkuji za informace a rychlou odpověď.

Re: Přerušení hovoru při volání na pevnou

Napsal: pát 09. lis 2012 13:28:18
od xsouku04
Zatím se to bohužel nedaří zopakovat. Volal jsem tam vysvětlil, že potřebuji otestovat jestli se to 37 vteřin rozpadne jako u předchozích hovorů a nic se nerozpadlo. Budeme žádat našeho dodavatele o vysvětlení, ale nejsem si jist jestli toho budou schopni.

Re: Přerušení hovoru při volání na pevnou

Napsal: úte 13. lis 2012 13:52:00
od xsouku04
Problém se nám podařilo zopakovat a odstranit, tedy jsem vrátil onoho operátora zpět. Pokud by se někomu přerušil hovor přesně po 37 vteřinách dejte vědět, ale myslím, že se to už opakovat nebude.

Re: Přerušení hovoru při volání na pevnou

Napsal: stř 14. lis 2012 20:30:56
od LiFi
Děkuji za informace, avšak na pevnou téměř nevolám, tohle byla spíš vyjímka a holt se zadařilo :)

Nicméně hlavní důvod proč znovu píši příspěvek je ten, že jste mně přímo vyrazili dech s Vaším přístupem a to velice příjemně. Bylo to hlavně tím, že jste téměř okamžitě po nahlášení mého problému zareagovali a tento problém řešili, aniž bych věděl, že problém není v mém nastavení.
Dnes se objevil příspěvek, že jste měli výpadek, který jsem ani nezaznamenal, ale je to první výpadek o kterém u Odoriku vím. Jste můj čtvrtý VOIP operátor, prvního jsem opustil kvůli ceně, další dva kvůli neustálým výpadkům, které nikdo neřešil. Stěžovat si umí kde kdo, ale něco jako pochvala se v dnešním světě moc nevyskytuje. Chci Vám všem z Odoriku poděkovat za perfektní služby, ochotu řešit problémy, i když nejsou na Vaší straně, a za otevřenost, když se nějaká ta chybička vyskytne.
Na Odorika nedám dopustit, jedné kolegyni z práce už jsem Vás také nainstaloval, další kolega je právě na řadě ;) a doporučím Vás všem, kdo o VOIP telefonii zatím jen uvažují.

Ještě jednou děkuji :)