Stránka 1 z 2
Well 3130 IF
Napsal: stř 14. lis 2012 15:09:31
od Jendyss
Dobrý den, nedaří se mi nastavit Voip zařízení pro ODORIK. Telefon je jakoby registred,ale nejde se z něj nikam dovolat. Když vytočím číslo z mobilu tak normálně vyzvání. Mám registrované geografické číslo od odorik.cz
Poraďte prosím jak na něj.
J.
Re: Well 3130 IF
Napsal: stř 14. lis 2012 16:20:37
od Kabek
Vaše info je velice strohé, nelze z něj dost dobře určit příčinu problému. Ale obecně. Za předpokladu, že jste řádně registrován (lze se kouknout u Odoriku), pak "hlas" jde po RTP portu.
Záleží také, kde jste v síti připojen. Zapnutím STUN serveru v zásadě nic nepokazíte ( např. stun.jabbim.cz je odzkoušený, bez problémů, nebo stunserver.org), zkuste nastavit RTP port 16386 a rozsah 200.
Keep alives lze také zapnout, jste-li za NATem.
Zde je nastavení pro 802-ku
http://www.joyce.cz/files/technicka-pod ... _802cz.jpg Porovnejte to s tím Vaším.
Re: Well 3130 IF
Napsal: stř 14. lis 2012 16:36:49
od xsouku04
Já bych zkusil údaje jako adresa proxy serveru (sip.odorik.cz jméno a heslo) vyplnit i do sloupečku vpravo.
Pochopil jsem to tak, že sloupeček vlevo je jen na registraci, kdežto sloupeček vpravo je na samotné volání.
Proč to 802 funguje s tímto nastavením sice nedává moc smysl, ale stejně bych to zkusil.
Re: Well 3130 IF
Napsal: stř 14. lis 2012 17:22:18
od maluodorik
Well 3130IF opravdu neni povedeny pristroj (narozdil napr. od Well SIP-T20) a osobne jsem je vsechny vyhazel. Nez se s tim nervovat, lepsi poridit jiny telefon. Ale je to jen muj nazor a zkusenost.
Re: Well 3130 IF
Napsal: stř 14. lis 2012 18:23:36
od Kabek
Zde by Vám měli pomoci!
http://www.joyce.cz/technicka-podpora/ Pokud ani oni nebudou umět poradit, pak asi platí to předešlé...
Re: Well 3130 IF
Napsal: stř 14. lis 2012 22:40:32
od Jendyss
Pro doplnění, takto to mám nastavené

Re: Well 3130 IF
Napsal: stř 14. lis 2012 23:07:59
od xsouku04
Time out by mohl značit, že telefon je blokovaný nebo není vůbec na internetu.
Port proxy serveru zkuste 6688 nebo 443, nebo telefon zkuste připojit k jinému internetu.
A zkuste vyplnit i ten sloupeček vpravo.
To stejné.
Tedy adresa proxy serveru sip.odorik.cz
Adresa proxy serveru, jméno a heslo doména sip.odorik.cz
Re: Well 3130 IF
Napsal: čtv 15. lis 2012 7:01:58
od ender
S tímhle telefonem a jeho nepřihlašováním mám docela zkušenosti. Myslím, že problémem bude vaše síť (jestli tedy telefon nemá veřejnou IP adresu) takže:
1. Jen pro jistotu, máte dobře heslo? Zkuste se přihlásit k odoriku přes jiný telefon (třeba softw. zoiper).
2. Obrázek je fajn a máte ho pravděpodobně dobře, ale podstatné je i co se skrývá pod "Pokročilým nastavením". Můžete to sem dát? Změňte tam lokální SIP port (třeba na 99981), hlavně to číslo musí být jiné než na druhé lince (SIP 1). Pokud máte tak zkuste zrušit "udržení přes NAT" a zapněte v si to přímo ve webovém rozhraní Odoriku.
3. A teď to nejdůležitější aby se telefon chytil: můžete změnit IP adresu telefonu v "Síťová nastavení/WAN" ? Jestliže ne, tak telefon na cca 2 hod vypněte a zase zapněte.
4. Ještě máte možnost zkusit Odorik přes IAX, ale já si tím moc nepomohl. Telefon se stejně i přes IAX po čase odhlašoval
Tenhle telefon máme doma asi 5 nebo 6 let a běžel jak fík. Před nedávnem jsme se přestěhovali a telefon se začal odhlašovat. Dělá to nějaký router, přes který jsem připojen v naší sósedské síti. Po různém laborování jsem dospěl do stavu, kdy se to stane tak 1x za týden.
Jen připomínám, že když mám na telefonu Time out (neboli "Chyba přihlášeni SIP vpravo"), tak ho z toho dokážu dostat jedině změnou IP adresy telefonu.
Re: Well 3130 IF
Napsal: ned 18. lis 2012 21:57:09
od Jendyss
Tak konečně jsem doma a dostal jsem se k dalšímu testování telefonu. Protože přecházím od 802.cz, který mám doposud aktivní a v telefonu nastavený na SIP1, nastavil jsem si ODORIK.cz na účtu SIP2. A to je asi ten problém. Protože když jsem přepsal nastavení na SIP1 z VOX na nastavení ODORIK telefon najednou funguje jak má. Mám podezření na zastaralý firmware telefonu.
J.
Re: Well 3130 IF
Napsal: pon 19. lis 2012 8:22:38
od ender
Že by primární příčinou bylo jenom použití SIP1 nebo SIP2 účtu se mi moc nezdá. Jestli můžete, dejte sem screen "pokročilého nastavení" u obou účtů.