Je slyšet jen ticho
Napsal: stř 14. lis 2012 21:39:03
Ahoj,
mám Odorik účet už nějaký čas a jsem s ním spokojený. Nyní jsem ho nastavil rodičum, ale ne a ne to rozchodit.
Jejich internet je za NATem, za kterým mají připojený Linksys PAP2T. Je nastaven dle stránek za použití Provisioningu. Linka je nastavena a status hlásí registered. Z čísla lze volat, vyzvání to, jakmile to druhá strana zvedne, je slyšet jen ticho na obou stranách. Když volám já, opět přes Odorik, na druhé straně to vyzvání, ale po zvednutí opět jen ticho.
Zkoušeli jsme volat i ze softwarového telefonu odorik.exe a chová se to stejně, ticho... Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Je možné nějak ověřit, že nedochází k nějaké blokaci na straně poskytovatele internetu? Telnetem se na sip.odorik.cz na portu 5060 připojím. Nebo je problém v NATu, za kterým mám smůlu?
Díky moc.
mám Odorik účet už nějaký čas a jsem s ním spokojený. Nyní jsem ho nastavil rodičum, ale ne a ne to rozchodit.
Jejich internet je za NATem, za kterým mají připojený Linksys PAP2T. Je nastaven dle stránek za použití Provisioningu. Linka je nastavena a status hlásí registered. Z čísla lze volat, vyzvání to, jakmile to druhá strana zvedne, je slyšet jen ticho na obou stranách. Když volám já, opět přes Odorik, na druhé straně to vyzvání, ale po zvednutí opět jen ticho.
Zkoušeli jsme volat i ze softwarového telefonu odorik.exe a chová se to stejně, ticho... Nevíte někdo, čím by to mohlo být? Je možné nějak ověřit, že nedochází k nějaké blokaci na straně poskytovatele internetu? Telnetem se na sip.odorik.cz na portu 5060 připojím. Nebo je problém v NATu, za kterým mám smůlu?
Díky moc.