90 minut zcela zdarma! Kupte a dobijte rakousky T-Mobile a máte 90 minutrejpal píše:a kdy bude cena 0Kč? za min
na roam do Rakouska i v rámci navstívené zeme!
Dojdou? Dobijte a máte dalsí.Kredit takto neubyva,ja to totiz mám.
90 minut zcela zdarma! Kupte a dobijte rakousky T-Mobile a máte 90 minutrejpal píše:a kdy bude cena 0Kč? za min
Callback je fajn. Jenže 10 čísel v přednastaveném volání je dost málo a stejně je to o zdržování se. Proto jsem to všechno započítal do tabulky a poté převedl všechny čtyři rodinná čísla k Odoriku. Teď je to mnohem lepší bez callbacku, bez hlídání kreditů atd.pedro-81cz píše:Cena volání díky CALLBACK s Odorikem je úžasná. Osobně používám jako základ ČD 2 přes Vodafone a poté díky Odoriku volám stále se slevou cca 75%. V rámci % slev ČD tarifu vychází volná minuta na 1,27 Kč a poté s Odorikem 1,18 Kč. Odoriku díky za Tebe.
Prozvonění ústředny funguje dobře pokud máte u Odoriku pouze jednu linku. Zádrhel nastane když máte těch linek víc protože se vždy přenáší identita první linky. Jinak by to bylo taky dobře použitelné s pomocí rychlých voleb.pedro-81cz píše:Každý má své potřeby a představy. Je to individuální. Do budoucna přivítám, když ODORIK rozšíří nad 10 čísel. Nejčastěji používám prozvonění ústředny a číslo naťukám - pro mě to zdržování není. Je tam úspora i na linky 840 atd. ČD vychází - viz ceny výše v mém příspěvku.Kredit platí dlouho, ale jak říkám, Vám to vyhovuje takto, mě takto.
Na přednastavená čísla si rodina taky celkem rychle zvykla. Taky jsme doma používali (zejména já) převzetí identity u linek. To používám vlastně pořád. Doma volám z pevné s tím, že vytočím rychlou předvolbu a hvězdičku s číslem linky. V práci volám z počítače programem Odorik. Z mobilu (hodinek) volám jen když nemám jinou možnost.pedro-81cz píše:Souhlasím s Vámi.
Používám 1 linku pro své účely (na to prozvonění středny) a těch hovorů měsíčně není moc, odhadem do 50 minut. Záleží dle aktuální situace.
Možná otázka na ODORIKA, zda plánují přednastavená čísla navýšit nad 10...
2 rodinní příslušníci ODORIK používají na pouze přednastavená čísla a tam se bohatě vlezou do těch 10 čísel, ještě jim zbyde rezerva. Ti si volají mezi sebou a opět hovory měsíčně, cca do 10 - 20 minut, stále výhodnější než platit za minutu 7,- Kč. Používají BezLimitku od VF.
U přednastaveného zpětného volání je tato možnost: "Číslo na které chcete spojit můžete nechat prázdné. V tom případě budete vyzváni k jeho zadání jakmile Vám naše ústředna zavolá." Takže libovolné číslo z rozsahu 80-89 může nahradit 79, a to pro jakékoli číslo, které si nastavíš. S tím, že ta prozvoňovací čísla (80-89) jsou nastavitelná pro každou linku zvlášť.enigmatic píše:Prozvonění ústředny funguje dobře pokud máte u Odoriku pouze jednu linku. Zádrhel nastane když máte těch linek víc protože se vždy přenáší identita první linky. Jinak by to bylo taky dobře použitelné s pomocí rychlých voleb.pedro-81cz píše:Každý má své potřeby a představy. Je to individuální. Do budoucna přivítám, když ODORIK rozšíří nad 10 čísel. Nejčastěji používám prozvonění ústředny a číslo naťukám - pro mě to zdržování není. Je tam úspora i na linky 840 atd. ČD vychází - viz ceny výše v mém příspěvku.Kredit platí dlouho, ale jak říkám, Vám to vyhovuje takto, mě takto.