Toto je důležité. OdorAK to dělá pomocí Odorik API https://www.odorik.cz/w/api:public_numbers (Routování).helmut.niederman píše:dojde k přesměrování hovorů u čísla 399499599 na číslo 800123456 pro SIM kartu O2 s číslem 728123456, když tedy vytočím číslo 399499599 dovolám se na číslo 800123456.
O tomto jsem nevěděl. Tipnul bych si, že u Odoriku mají špatně napsaný filtr pro zobrazenou tabulku na webu. Myslím, že paralelní zvonění a podmíněné přesměrování je prakticky to samé. Odorik se podívá, kde má číslo znovit a tam zvoní. Buď je to jedno místo nebo jich nalezne více, pak zvoní na více telefonech. Pomocí jedné interní funkcionality je pak řešeno víc uživatelských formulářů. A pak se může stát, že se omylem ve formuláři zobrazí i pravidlo, se kterým v době jeho vytváření nikdo nepočítal, protože všechna pravidla jsou uložena v jedné tabulce a aktuální filtr je nedostatečný...helmut.niederman píše: zobrazí v účtu Odorik na stránce : Průvodce nastavením / Vlastní telefonni číslo - Příchozí hovory - Přístupová čísla /Příchozí hovory bezplatné pro volajícího / 800
Závěr je takový, že to můžete ignorovat a časem to nejspíše u Odoriku opraví a vytvoří další formulář na podmíněné přesměrování Vašich čísel (nejspíše někde v sekci paralelního zvonění).