Hlásím dva problémy a prosím o zjištění příčiny.
1) ID 92144894 ... 24.07.2014 21:51:46 údajné zvonění 15 sekund, ale na cílovém telefonu se nic neozvalo a není ani zmeškaný hovor zdroj i cíl jsou odorik SIM
2) ID 92174941 ... 25.07.2014 09:57:18 příchozí na odorik SIM špatně čas hovoru o cca 3 minuty více než hovor měl proběhnout
dále u tohoto hovoru příjemce zvedl, ale nic neslyšel na zdrojové straně (T-mobile) nebylo slyšet ani zvonění nic
ID 92169010 ... 25.07.2014 09:55:32 proběhl až po hovoru předchozím (viz problém s časem), volal jsem zpět protože jsem nevěděl co druhá strana potřebuje a hovor zvonil nechal jsem to cca 1 minutu,
ale na druhé straně nic nevyzvánělo a nemá ani zmeškaný hovor, prostě nic o tom, že bych volal
Děkuji.
Podivné chování při spojování hovorů
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8186
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podivné chování při spojování hovorů
Vypadá to tak, že si v GTS s tím tou dobou hráli. U nás se hovory jeví normálně.
Už jednou si s tím hráli v úterý a tehdy se to projevovalo přerušováním hovorů po čtyřech vteřinách. Trvalo to tehdy cca 15 minut. Tehdy to na náš dotaz emailem cca po 24 hodinách přiznali.
To stejné platí o onom posunutém času. Ten dostáváme od GTS.
Pokud se to bude opakovat, prosím napište znovu ID hovoru, nyní to lépe sledujeme, tedy naše případná stížnost může být přesnější než jeden zákazník povídal.
Už jednou si s tím hráli v úterý a tehdy se to projevovalo přerušováním hovorů po čtyřech vteřinách. Trvalo to tehdy cca 15 minut. Tehdy to na náš dotaz emailem cca po 24 hodinách přiznali.
To stejné platí o onom posunutém času. Ten dostáváme od GTS.
Pokud se to bude opakovat, prosím napište znovu ID hovoru, nyní to lépe sledujeme, tedy naše případná stížnost může být přesnější než jeden zákazník povídal.