Já odpovídám:Nemohlo by třeba existovat něco jako udělení oprávnění k účtu? - řekněme že v nastavení účtu by se přidala volba oprávnění, zde by se zadalo že k účtu 6091211 má ještě přístup účet 6195570 (třeba náš servisní). Sice by se asi muselo něco programovat, třeba by to ale využilo více vašich zákazníků. Vlastník čísla (zákazník s PINem) by ten náš přístup mohl kdykoliv zrušit (už od nás nechce servis...)
Myslím, že to je dobrý nápad. Každý zákazník by mohl zadat nějakého uživatele, kterému umožní přístup do svého účtu bez toho, aby mu musel oznamovat každou změnu pinu nebo hesla. Přístup bude moci kdykoli v budoucnu opět zakázat. Tento superuživatel by pak mohl mít přehled o svých "svěřencích" a byl by tak snadněji schopen řešit potíže.
Což v praxi mohou být příbuzní, známí, jeho děti, zaměstnanci, nebo i jiní "klienti", o které se stará a kteří mají oddělený kredit.
V praxi je naprosto běžné, že jeden VoIP nadšenec pomáhá s VoIP všem lidem kolem sebe a jeho odměna často je jen to, že jim pak může všem volat zdarma.
Ještě dodávám:
Mohl by to být dobrý způsob, jak elegantně obejít to, že není možné nastavovat limit na volání (kredit) pro jednotlivé linky účtu.
Co vy na to?