Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.
Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.
Potvrzuji, že problém s aktivací uspaných sim je pořád. T-mobile má vážný problém, když není schopen 18dní normálně fungovat..
Jedou mi jen 3simky z 6ti..
Jedou mi jen 3simky z 6ti..
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.
Prosím napište nám na email, o jaká tři čísla se jedná. Už je situace lepší než minulý týden, možná bude stačit jen aktivaci poslat znovu, nebo budou už lépe reagovat na stížnosti.Fotrik píše:Potvrzuji, že problém s aktivací uspaných sim je pořád. T-mobile má vážný problém, když není schopen 18dní normálně fungovat..
Jedou mi jen 3simky z 6ti..
Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.
Děkuji pošlu vám SZ s údaji. Momentálně visí 3sim a zbytek jsem neaktivoval, čekal jsem na vyřešení problému. Teď momentálně jsem dobil kredit a nejde vůbec volat. Po vytočení hovoru se hovor přeruší, ani to nepípne. Vyzkoušel jsem i jiný tel, pak manželky tel s jejím číslem a má ten problém taky. EDit: syna číslo taky nefunguje. Podrobnosti napíšu do SZxsouku04 píše:Prosím napište nám na email o jaké tři čísla se jedná. Už je situace lepí než minulý týden, možná bude stačit jen aktivaci poslat znovu, nebo budou už lépe reagovat na stížnosti.Fotrik píše:Potvrzuji, že problém s aktivací uspaných sim je pořád. T-mobile má vážný problém, když není schopen 18dní normálně fungovat..
Jedou mi jen 3simky z 6ti..
Jo mám chybu nejede mi 3 sim z 9ti.. sorry
Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.
Tak už se dá dovolat těma 3ma aitivníma Sim
Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.
Dnes jsem aktivoval jednu uspanou SIM a ta funguje, 2 sim aktivované z dřívějška zatím nic..Fotrik píše:Tak už se dá dovolat těma 3ma aitivníma Sim
Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.
Jen pro info .. nechápu kdo na tom Facebooku vlastně odpovídá, asi to bude jen nějaký človíček, který má uchlácholit ty co si stěžují ... a když je votravnej tak mlet jen to svoje..
Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.
hadej se s někým.. to je jako nosit dřevo do lesa..
-
- Příspěvky: 486
- Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15
Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.
Taky jsem to zkusil, ale jejich vztah k lidem je poněkud... prázdný :-/ Ať se pak nediví, že jim lidé odcházejí.
-
- Příspěvky: 1013
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.
Mluvil jsem s jedním známým z T-mobile a ten mne právě informoval o tom jak to běží na facebooku. Jde o to, že ti lidé co odepisují zákazníkům, procházejí docela náročným drillem, školením, procházejí brainstormingem a říkal mi, že mají daná scripta - dané mantinely jak mají lidem odpovídat. A pokud nedejbože vyjádří svůj úhel pohledu, nebo řeknou něco co neschválilo vedení, tak přicházejí o prémie a jsou popotahováni. Proto oni musí pracovat jako roboti. A je nadmíru jasné, že se nebudou "vykecávat" s lidmi, kteří nejsou jeho zákazníci. Kdyby to tak bylo, tak šup prémie dolů. Oni mají primárně nastaveno v programu jen se starat o kmenové zákazníky T-mobile.Fotrik píše:hadej se s někým.. to je jako nosit dřevo do lesa..
To samé je i s O2, někdo tam psal stížnosti na OpenCall a taky O2Guru mu napsal, že se má obrátit na OpenCall. Stejné to bylo i se stížnostmi na O2 Family. To je další virtuál a hlavní značka O2 nemá s tím nic společnýho.
-
- Příspěvky: 1013
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: Odstávka manipulace se SIM 1.9. - 4.9.
No ale takto se to učí na školeních, drillech, probíhá tam brainstorming.Oni na těch školeních a kurzech z těch lidí nadělávají doslova roboty. Mají daná scripta podle kterých se mají řídit. Proto mne nepřekvapuje, že na facebooku, O2 guru odpovídá vyloženě stroze na dotaz například " Jak je možné, že všude v zahraničí jsou data levnější než u nás, proč máte tak drahé datové balíčky ". A odpověď O2 Guru zní asi takto cituji " Pokud by došlo ke změně datových balíčků, vydáme tiskovou zprávu a vás na facebooku o tom budeme informovat, zatím nic takového není v plánu. ".mobilemanic píše:Taky jsem to zkusil, ale jejich vztah k lidem je poněkud... prázdný :-/ Ať se pak nediví, že jim lidé odcházejí.
Však zkuste si pročítat reakce O2Guru, je to prostě robotická činnost. A takto třeba postupují i jiné firmy. Jeden můj známý pracoval na callcentru pro Money Bank a hovory nesměli být delší než měli uvedeno v manuálu, jakmile by byl hovor delší už přicházel o benefity. Takže když tam volal nějaký nespokojený klient, on se musel snažit se vměstnat do malého časového rámce. Jinak by přicházel o platové benefity. Ono totiž právě nadnárodní firmy a kapitalismus z lidí, kteří pracují na call centrech, zákaznických centrech nebo radí přes facebook, oni z těch lidí dělají otroky - roboty, ještě poslední co chybí je totálně očipovat Proto se dnes v této době tzv. nosí a je to IN- trend tzv. šmejdovské praktiky. Aby ty lidi si u těch firem nějakou tu korunu přivydělali, musí doslova překračovat hranice morálky a slušnosti, ty firmy prostě jdou přes mrtvoly a nutí své zaměstance k šmejdovským praktikám. Není divu, že nám pak roste počet sebevražd, a celý národ žije v depresích, ve stressu a spousta lidí bere antidepresiva viz varování lékaře Mudr. Jana Hnízdila. Lidé ve firmách jsou tlačeni k vyšším výkonům ale za cenu totálně devastace své " duše " a zničení svého těla včetně psychiky.