Chybějící hovory ve výpise 2
Chybějící hovory ve výpise 2
Když mám zadáno Vlastní telefonní číslo od jiného operátora, tak se neukazují hovory (ani zmeškané) od něj ve výpise. Zajímavé je, že email o zmeškaném hovoru přijde. Děkuji.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybějící hovory ve výpise 2
Myslím, že problém je jen v případě, že hovor pošlete rovnou na linku v síti. Pokud hovor pošlete na geografické, nomadické číslo nebo odorik sip jméno, předpokládám, že problém se nevyskytne.
Doporučujeme hovory posílat na SIP jméno, abyste si mohl nastavit přesměrování, a zároveň se vyhnete tomuto problému.
Doporučujeme hovory posílat na SIP jméno, abyste si mohl nastavit přesměrování, a zároveň se vyhnete tomuto problému.
Re: Chybějící hovory ve výpise 2
"hovor pošlete rovnou na linku v síti": nic nikam neposílám, prostě volám z mobilu na to číslo, (staré číslo od jiného operátora, které mám zadáno v menu Orodik), a zvoní to lince, kterou mám od odoriku.
Moc nerozumím, co mám udělat? To Vlastní telefonní číslo ve web rozhraní mám zrušit? Jak mám posílat hovor na sip jméno? Kde je sip jméno? Přesměrování myslíte udělat u toho sjiného operátora? To asi nepůjde, už tam vůbec nevím login, dost se dokonce divím, že nám to stále funguje...... protože již několik let jsme nic neplatili....
Moc nerozumím, co mám udělat? To Vlastní telefonní číslo ve web rozhraní mám zrušit? Jak mám posílat hovor na sip jméno? Kde je sip jméno? Přesměrování myslíte udělat u toho sjiného operátora? To asi nepůjde, už tam vůbec nevím login, dost se dokonce divím, že nám to stále funguje...... protože již několik let jsme nic neplatili....
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybějící hovory ve výpise 2
U nás na webu, kde nastavujete jméno a heslo a doménu jiného operátora, nastavujete též, kam se mají příchozí hovory směrovat. A to změníte. Místo abyste nastavil, že se mají směrovat na linku - číslo v síti, např. *300116, tam dáte nějaké veřejné číslo v síti odorik (jako např. 533533533 ). Místo čísla tam můžete dát i sip jméno, pokud jste si jej předem připravil. SIP jméno je ekvivalent čísla, ale je dovolatelný jen v odoriku a je zdarma.peekaa píše:"hovor pošlete rovnou na linku v síti": nic nikam neposílám, prostě volám z mobilu na to číslo, (staré číslo od jiného operátora, které mám zadáno v menu Orodik), a zvoní to lince, kterou mám od odoriku.
Moc nerozumím, co mám udělat? To Vlastní telefonní číslo ve web rozhraní mám zrušit? Jak mám posílat hovor na sip jméno? Kde je sip jméno? Přesměrování myslíte udělat u toho sjiného operátora? To asi nepůjde, už tam vůbec nevím login, dost se dokonce divím, že nám to stále funguje...... protože již několik let jsme nic neplatili....
Re: Chybějící hovory ve výpise 2
K tomu mne napadá otázka: Co je správně při nastavení paralelního vyzvánění? Používat číslo linky nebo telefonní číslo?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybějící hovory ve výpise 2
No paralelní zvonění se musí nastavovat běžně jen na linku, protože když nastavíte na veřejné číslo hrozí zacyklení.GeBu píše:K tomu mne napadá otázka: Co je správně při nastavení paralelního vyzvánění? Používat číslo linky nebo telefonní číslo?
Re: Chybějící hovory ve výpise 2
Děkuji, takže to máme správně.
Narazil jsem na to, protože jsem nemohl zorientovat ve výpisech. Potřeboval jsem statistiku, který hovor šel, na které paralelní číslo.
Narazil jsem na to, protože jsem nemohl zorientovat ve výpisech. Potřeboval jsem statistiku, který hovor šel, na které paralelní číslo.
xsouku04 píše:No paralelní zvonění se musí nastavovat běžně je na linku, protože když nastavíte na veřejné číslo hrozí zacyklení.GeBu píše:K tomu mne napadá otázka: Co je správně při nastavení paralelního vyzvánění? Používat číslo linky nebo telefonní číslo?