Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele
Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele
Dobrý den! Občas se mi stává, že když vytáčím tel.číslo, tak mi sluchátko několiktrát za sebou krátce zapípá a teprve potom slyším vyzváněcí ton. Někdy to dělá a někdy zas ne. Nevíte co to je? Dík.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele
Pošlete id hovoru. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu kdy to udělalo.Appofiss píše:Dobrý den! Občas se mi stává, že když vytáčím tel.číslo, tak mi sluchátko několiktrát za sebou krátce zapípá a teprve potom slyším vyzváněcí ton. Někdy to dělá a někdy zas ne. Nevíte co to je? Dík.
Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele
ID hovoru: 444052702
ID hovoru: 444060671
ID hovoru: 444060656
ID hovoru: 444060623
Někdy to dělá, když vytáčím číslo.
ID hovoru: 444060671
ID hovoru: 444060656
ID hovoru: 444060623
Někdy to dělá, když vytáčím číslo.
Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele
Dotaz jsem poslal i na chat pod svým účtem.xsouku04 píše:Pošlete id hovoru. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu kdy to udělalo.Appofiss píše:Dobrý den! Občas se mi stává, že když vytáčím tel.číslo, tak mi sluchátko několiktrát za sebou krátce zapípá a teprve potom slyším vyzváněcí ton. Někdy to dělá a někdy zas ne. Nevíte co to je? Dík.
ID hovoru: 444052702
ID hovoru: 444060671
ID hovoru: 444060656
ID hovoru: 444060623
Někdy to dělá, když vytáčím číslo.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8184
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele
Žádný důvod k pípání nevidím. Co mi ale přijde divné je, že voláte jedno číslo třikrát krátce za sebou, vždy to do deseti vteřin zavěsíte a pak znovu. Nebo to jste právě zkoušel vyvolat to pípání?
A nemůže to být tím, že se vám gigaset sluchátko snaží naznačit, že není dostatečně nabité?
A nemůže to být tím, že se vám gigaset sluchátko snaží naznačit, že není dostatečně nabité?
Re: Gigaset C530IP - selhání registrace u poskytovatele
Ano. Zkoušel jsem to několikrát za sebou vyvolat. Co se týká nabití sluchátka, tak mě to také napadlo, ale před tím to nikdy nedělali. Jestli jsem třeba omylem nezapnul na sluchátku nějakou funkci. Ještě se na to podívám. Děkuji.xsouku04 píše:Žádný důvod k pípání nevidím. Co mi ale přijde divné je, že voláte jedno číslo třikrát krátce za sebou vždy to do deseti vteřin zavěsíte a pak znovu. Nebo to jste právě zkoušel vyvolat to pípání?
A nemůže to být tím, že se vám gigaset sluchátko snaží naznačit, že není dostatečně nabité?