simi píše:Zdravím,
ještě k příchozím hovorům od jiného operátora - jedná se o to, že to takto má fungovat nebo se jedná o chybu, když nastavím směřování na linku, která nemá vlastního přihlášeného sip klienta ale má nastavené další přesměrování a odložená zvonění, že to volajícímu řekne, že volaná linka není dostupná?
Cizí operátor nasměrován na Nějaké naše centralní nové číslo inforlinky
centrální číslo infolinky nemá sip telefon ale má další přesměrování na již fyzicky přihlášené sip telefony
Jinak co jsem si zkoušel dnes hrát ještě s přesměrováním, tak ##číslo z adresáře fungovalo ok, ale **číslo z adresáře nic nedělala
Linka, tedy číslo ve tvaru *XXXXXX nemůže mít nastaveno další přesměrování, proto pokud není přihlášeno a je to jediné zařízení přečte to hlášku že volaná linka je nedostupná.
Naproti tomu veřejné číslo. Tedy geografické, nomadické nebo osmistovka a pod nemůže mít přihlášené sip zařízení, ale vždy se u něj musí nastavit paralelní vyzvánění pomocí kterého se urči kde vlastně to má zvonit.
Pravda, pokud mám příchozí hovor, zmáčknu ## a dále po vyzvání zadám třeba 1# což má být rychlý kontakt, tak mi to řekne tato pozice zkrácených voleb není obsazena a to je chyba. ** funguje.