od Návštěvník » sob 29. čer 2013 10:34:29
Což o to, je to zajímavé sdělení, ale při neznalosti obdobných parametrů u jiných VoIP operátorů to těžko posuzovat. Nelze tomu upřít jistou dávku "radosti" z výsledků. Je-li to takto podáno od Odoriku, pak asi to je důkazem dobré obchodní strategie a prosperity firmy jako takové, což je i pro uživatele Odoriku dobrá zpráva s výhledem do budoucna.
I případná sdělení o počtu uživatelů je číslo vlastně nic neříkající. Vždy záleží na síti jako celku, jejím nastavení, jakou zátěž zvládá beze ztrát v provozu apod. Malá síť s malým počtem uživatelů může být dimenzována na tak veliké provozní zatížení, že ani "při mimořádných událostech" nedojde k výpadku a opačně.
Celkový dojem z Odoriku je v současnosti velice příznivý a myslím, že velká většina jeho uživatelů může být spokojena, a to je základ úspěchu podnikání nejen v tomto oboru.
Mají-li lidé z Odoriku z dosažení této mety radost, pak jim lze jen upřímně blahopřát a popřát jim do dalších let jen to dobré!
Což o to, je to zajímavé sdělení, ale při neznalosti obdobných parametrů u jiných VoIP operátorů to těžko posuzovat. Nelze tomu upřít jistou dávku "radosti" z výsledků. Je-li to takto podáno od Odoriku, pak asi to je důkazem dobré obchodní strategie a prosperity firmy jako takové, což je i pro uživatele Odoriku dobrá zpráva s výhledem do budoucna.
I případná sdělení o počtu uživatelů je číslo vlastně nic neříkající. Vždy záleží na síti jako celku, jejím nastavení, jakou zátěž zvládá beze ztrát v provozu apod. Malá síť s malým počtem uživatelů může být dimenzována na tak veliké provozní zatížení, že ani "při mimořádných událostech" nedojde k výpadku a opačně.
Celkový dojem z Odoriku je v současnosti velice příznivý a myslím, že velká většina jeho uživatelů může být spokojena, a to je základ úspěchu podnikání nejen v tomto oboru.
Mají-li lidé z Odoriku z dosažení této mety radost, pak jim lze jen upřímně blahopřát a popřát jim do dalších let jen to dobré!