V tomto čtvrtletí jsme vystavili miliontý bezhotovostní zjednodušený daňový doklad od počátku existence firmy miniTEL s.r.o. tedy roku 2007.
Měsíčně naše systémy spojují více jak dva milióny hovorů o celkové délce v milionech minut.
Vše je nachystáno tak, aby systém bez potíží zvládl i mnohonásobně větší zátěž než je ta současná, takže snižování cen a propojovacích poplatků vítáme.
Na dalším zdokonalení spolehlivosti a zavádění dalších funkcí neustále pracujeme.
Našim cílem je nabízet profesionální službu s bohatými možnostmi, přitom ale držet na minimu náklady na provoz a údržbu. Ano jsou zde vysoké náklady na vývoj, ale věříme, že jedině takto máme naději na dlouhodobou úspěšnost na stále více konkurenčním trhu.
Odorik slaví miliontý bezhotovostní daňový doklad
Re: Odorik slaví miliontý bezhotovostní daňový doklad
Držím palce do další práce!
Re: Odorik slaví miliontý bezhotovostní daňový doklad
Přeji Vám hodně spokojených zákazníků, mezi něž se počítám a vzhůru do dalšího milionu !
Martin z Brna
Martin z Brna
Re: Odorik slaví miliontý bezhotovostní daňový doklad
Blahopreji,at to pokracuje stejnym tempem,nebo i jeste rychleji i nadále tak!
Minuly tyden jsem Vám získal zákazníka,kolega vyuzívá callback na nemeckou pevnou,
a snad se mi jeste podarí ulovit nekoho dalsího.
FANDÍM VÁM!
Minuly tyden jsem Vám získal zákazníka,kolega vyuzívá callback na nemeckou pevnou,
a snad se mi jeste podarí ulovit nekoho dalsího.
FANDÍM VÁM!

Re: Odorik slaví miliontý bezhotovostní daňový doklad
Což o to, je to zajímavé sdělení, ale při neznalosti obdobných parametrů u jiných VoIP operátorů to těžko posuzovat. Nelze tomu upřít jistou dávku "radosti" z výsledků. Je-li to takto podáno od Odoriku, pak asi to je důkazem dobré obchodní strategie a prosperity firmy jako takové, což je i pro uživatele Odoriku dobrá zpráva s výhledem do budoucna.
I případná sdělení o počtu uživatelů je číslo vlastně nic neříkající. Vždy záleží na síti jako celku, jejím nastavení, jakou zátěž zvládá beze ztrát v provozu apod. Malá síť s malým počtem uživatelů může být dimenzována na tak veliké provozní zatížení, že ani "při mimořádných událostech" nedojde k výpadku a opačně.
Celkový dojem z Odoriku je v současnosti velice příznivý a myslím, že velká většina jeho uživatelů může být spokojena, a to je základ úspěchu podnikání nejen v tomto oboru.
Mají-li lidé z Odoriku z dosažení této mety radost, pak jim lze jen upřímně blahopřát a popřát jim do dalších let jen to dobré!
I případná sdělení o počtu uživatelů je číslo vlastně nic neříkající. Vždy záleží na síti jako celku, jejím nastavení, jakou zátěž zvládá beze ztrát v provozu apod. Malá síť s malým počtem uživatelů může být dimenzována na tak veliké provozní zatížení, že ani "při mimořádných událostech" nedojde k výpadku a opačně.
Celkový dojem z Odoriku je v současnosti velice příznivý a myslím, že velká většina jeho uživatelů může být spokojena, a to je základ úspěchu podnikání nejen v tomto oboru.
Mají-li lidé z Odoriku z dosažení této mety radost, pak jim lze jen upřímně blahopřát a popřát jim do dalších let jen to dobré!
Re: Odorik slaví miliontý bezhotovostní daňový doklad
Super!
Rad slysim takoveto pozitivni zpravy.
I ja patrim ke spokojenym zakaznikum a nekolik novych jsem take privedl.
Jen tak dal.
Rad slysim takoveto pozitivni zpravy.
I ja patrim ke spokojenym zakaznikum a nekolik novych jsem take privedl.
Jen tak dal.
Re: Odorik slaví miliontý bezhotovostní daňový doklad
Super, máte dobré služby, doproručuji vás dalším lidem v okolí. 
