Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů

Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů

od Kabek » čtv 12. zář 2013 16:48:40

Kabek píše:Otestoval jsem to.

IP telefon WELL SIP-T22P byl přihlášen na lince *68IPIP
VoIP brána WELL ATA172 byla přihlášena na lince *68BATA
Příchozí hovory na zvolené veřejné telefonní číslo 46656XXXX budou paralelně vyzvánět též na číslech: *68IPIP + *68BATA

Příjmu-li příchozí volání na IP telefonu WELL SIP-T22P, tak na analogovém telefonu je stále signalizováno "nepřijaté volání". Což je jasné.

Příjmu-li volání na analogovém telefonu (VoIP bráně), tak na IP telefonu NENÍ signalizace nepřijatého volání!

Z toho odvozuji, že mezi IP telefonem (konkrétně Well SIP-T22P) a "ústřednou" Odorik probíhá korektní komunikace, jež zabezpečí i info o příjmu volání na paralelním směru - lince.
Dostal se mi do ruky cisco linksys SPA921, tak jsem to vyzkoušel. Je to tak, jak píše "Montgolfier" - na tom telefonu je stále nepřijatý hovor i při kombinaci s Well SIP-T22P (to by na to nemělo mít vliv). Čeština do toho není a nebude, přeci jen to je už starý model. Přes jeho "věk" ale je kvalitou hovoru stále dobrý, konfigurace poměrně snadná i se dá nastavit pár věcí, co jiné modely nemají.

Re: pin na lince 2

od xsouku04 » pát 02. srp 2013 16:42:52

nunyf píše:Na L 1 776xxxxxxxxx registrace z mobilu clip 776xxxxxx L2 695xxxxxxx registrace přidaním nové linky clip 608xxxxxx jak lze na L2 změnit pin na mob, číslo 608 naclipnuté na L2 ? Z info nikdo nereagoval jestli to jde manuálně
Tohle je na mne moc obecně, pošlete raději emailem konkrétní čísla (poslední 4 číslice pinu mohou být XXXX)

pin na lince 2

od nunyf » pát 02. srp 2013 16:08:25

Na L 1 776xxxxxxxxx registrace z mobilu clip 776xxxxxx L2 695xxxxxxx registrace přidaním nové linky clip 608xxxxxx jak lze na L2 změnit pin na mob, číslo 608 naclipnuté na L2 ? Z info nikdo nereagoval jestli to jde manuálně

Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů

od xsouku04 » pát 02. srp 2013 9:09:24

Kabek píše:Otestoval jsem to.

IP telefon WELL SIP-T22P byl přihlášen na lince *68IPIP
VoIP brána WELL ATA172 byla přihlášena na lince *68BATA
Příchozí hovory na zvolené veřejné telefonní číslo 46656XXXX budou paralelně vyzvánět též na číslech: *68IPIP + *68BATA

Příjmu-li příchozí volání na IP telefonu WELL SIP-T22P, tak na analogovém telefonu je stále signalizováno "nepřijaté volání". Což je jasné.

Příjmu-li volání na analogovém telefonu (VoIP bráně), tak na IP telefonu NENÍ signalizace nepřijatého volání!

Z toho odvozuji, že mezi IP telefonem (konkrétně Well SIP-T22P) a "ústřednou" Odorik probíhá korektní komunikace, jež zabezpečí i info o příjmu volání na paralelním směru - lince.
Děkuji.

Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů

od Kabek » čtv 01. srp 2013 21:06:19

Otestoval jsem to.

IP telefon WELL SIP-T22P byl přihlášen na lince *68IPIP
VoIP brána WELL ATA172 byla přihlášena na lince *68BATA
Příchozí hovory na zvolené veřejné telefonní číslo 46656XXXX budou paralelně vyzvánět též na číslech: *68IPIP + *68BATA

Příjmu-li příchozí volání na IP telefonu WELL SIP-T22P, tak na analogovém telefonu je stále signalizováno "nepřijaté volání". Což je jasné.

Příjmu-li volání na analogovém telefonu (VoIP bráně), tak na IP telefonu NENÍ signalizace nepřijatého volání!

Z toho odvozuji, že mezi IP telefonem (konkrétně Well SIP-T22P) a "ústřednou" Odorik probíhá korektní komunikace, jež zabezpečí i info o příjmu volání na paralelním směru - lince.

Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů

od xsouku04 » čtv 01. srp 2013 17:50:15

Kabek píše:Protože telefon, který používám spolu s bránou, to rozpozná, tak si myslím, že to zcela jistě korektně posíláte. Jen ty jejich modely to hold asi nepoznají... S tím člověk ale nic nenadělá, pokud by (možná) nepomohl nový FW....
Nojo ale situace, kdy na jedné lince jsou přihlášeny dva telefony, může být rozdílná od situace, kde to zvoní paralelně na více linkách. Nebo můžete to někdo otestovat pro tento případ?

Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů

od Kabek » čtv 01. srp 2013 17:41:05

Jo, čas se nezastaví..... A vývoj už vůbec ne. Ale to víme všichni. Tak k věci.

Nechci dělat reklamu, ale, jak jsem již psal, mám to vyzkoušené s jinými výrobky. Asi nezbývá než se s tím smířit nebo si pořídit "nové železo". Ty telefony, co mám doma (Well SIP-T22P) jsou v české lokaci atd., jsem s nimi spokojen.

Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů

od Montgolfier » čtv 01. srp 2013 17:23:23

Nový FW jsme hledali už dávno, bohužel jak jsem někde na fóru našel, SPA941 jsou pro Cisco entry level, takže poslední FW je z 22.6.2007 :shock: (http://software.cisco.com/download/rele ... ype=latest).

Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů

od Kabek » čtv 01. srp 2013 12:18:18

Protože telefon, který používám spolu s bránou, to rozpozná, tak si myslím, že to zcela jistě korektně posíláte. Jen ty jejich modely to hold asi nepoznají... S tím člověk ale nic nenadělá, pokud by (možná) nepomohl nový FW....

Re: Časově podmíněné směrovní příchozích hovorů

od xsouku04 » stř 31. črc 2013 18:09:03

Montgolfier píše:
Montgolfier píše:Jsou to dva IP telefony a každý je přihlášen na samostatnou linku. Optimální nastavení by bylo, kdyby prvních 10 vteřin zvonil příchozí hovor na první lice/telefonu, od 10. vteřiny dále pak zároveň na druhé lince/telefonu.

Přihlášení obou na jednu linku zkusím, nicméně nedosáhnu toho, aby prvních 10 vteřin zvonil jen ten jeden. Ale to určitě vyzkouším.
Díky všem za návrhy, tTrochu jsme si s tím pohráli a zde jsou pro zajímavost výsledky:
0. Dva IP telefony Linksys SPA941 a SPA921, které neumí odmítnout příchozí hovor - https://supportforums.cisco.com/thread/2021914
1. Navěšení obou telefonů na jednu linku, příchozí hovor zvoní. Zvednutím hovoru na prvním tel. zůstane nepřijatý hovor na druhém a opačně.
2. Každý telefon na své lince, zpožděné paralelní vyzvánění po 10 sekundách na druhém telefonu (přes *08310), opět zůstává nepřijatý hovor na tom telefonu, který hovor nevyzvedl. I po skončení hovoru.
3. Každý telefon na své lince, přes přesměrování umožňující odmítnutí hovoru (pan Soukup nasměroval na *088) nastaveno přesměrování na linku, kde je mobil s Androidem. Na Androidu hovor odmítnu, na Linksysu opět zůstává nepřijatý hovor. Na Androidu přijmu, na Linksysu nepřijatý hovor.

Tož tak. Takže pro nás zatím nejlepší varianta - zpožděné vyzvánění na druhé lince/telefonu přes *08310 s tím, že tam případně zůstane nepřijatý hovor.
Tohle by mělo být též dořešené, pamatuji, že jsme přesně tyto situace řešili a nebylo to zrovna jednoduché. Takže jsou dvě možnosti, buď se nám to rozbilo a nebo to zrovna ty telefony, co používáte, nepodporují.
Můžete prosím napsat na email jeden konkrétní hovor, abychom se mohli podívat, jaké info telefony dostaly v hlavičce cancel? Možné je, že stejně jako neumí odmítnout hovor, tak neumí rozpoznat, že hovor byl vyřízen na jiné lince, i když tohle možná korektně posíláme.

Nahoru