od Válečník » pát 18. dub 2025 22:09:03

- obrazek.png (164.19 KiB) Zobrazeno 4555 x
Slzím dojetím - dnes po 2,5 měsících úspěšně proražena data v roamingu! T-mobilu to trvalo od 8. února a byl jsem možná první, protože jsem jim hned volal na infolinku a vůbec o ničem nevěděli.
Ztráta hodiny lyžování, nemožnost koupit si skipas,
1 telefonát na infolinku T-mobile,
1 hlášení přes web na T-mobile (šlo do koše, že nejsem jejich)
Asi 10 emailů na Odorik
a asi 15 testovacích pokusů z vlaku Krnov-Opava (každý tak 20 minut, zapnout sim, naroamingovat, zkoušet, vypnout),
několik hodin zkoumáním nastavování telefonu,
málem šel do restartu mobilu do firemního nastavení,
absence dat při několika cestách do PL,
odolal radě koupit si další mobil jako hotspot do zahraničí, ...
Už jsem myslel, že to nikdy nepůjde a že vyhodím SIMkartu a koupím si novou.
Naprosto šílené amatérství a neschopnost Tmobilu, že jim měsíc trvá zjistit, že mají problém, když jim to říkáme, a pak že když už zjistí, kde problém je, tak fungují systémem ručního prověřování stížností na jednotlivé simkarty, namísto 1 selectu do databáze a 1 updatu, kterým to opraví.

- obrazek.png (17.45 KiB) Zobrazeno 4556 x
[attachment=0]obrazek.png[/attachment]
[quote=xsouku04 post_id=45682 time=1744017606 user_id=56]
[/quote]
Slzím dojetím - dnes po 2,5 měsících úspěšně proražena data v roamingu! T-mobilu to trvalo od 8. února a byl jsem možná první, protože jsem jim hned volal na infolinku a vůbec o ničem nevěděli.
Ztráta hodiny lyžování, nemožnost koupit si skipas,
1 telefonát na infolinku T-mobile,
1 hlášení přes web na T-mobile (šlo do koše, že nejsem jejich)
Asi 10 emailů na Odorik
a asi 15 testovacích pokusů z vlaku Krnov-Opava (každý tak 20 minut, zapnout sim, naroamingovat, zkoušet, vypnout),
několik hodin zkoumáním nastavování telefonu,
málem šel do restartu mobilu do firemního nastavení,
absence dat při několika cestách do PL,
odolal radě koupit si další mobil jako hotspot do zahraničí, ...
Už jsem myslel, že to nikdy nepůjde a že vyhodím SIMkartu a koupím si novou.
Naprosto šílené amatérství a neschopnost Tmobilu, že jim měsíc trvá zjistit, že mají problém, když jim to říkáme, a pak že když už zjistí, kde problém je, tak fungují systémem ručního prověřování stížností na jednotlivé simkarty, namísto 1 selectu do databáze a 1 updatu, kterým to opraví.
[attachment=1]obrazek.png[/attachment]