Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od xsouku04 »

Ono jim ta automatická oprava nezafungovala, protože jste tu SIM pořád uspával. Museli to opravit až ručně po urgenci.
Válečník
Příspěvky: 23
Registrován: pon 19. pro 2022 21:21:38

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od Válečník »

Ještě bych potřeboval opravit číslo 771112097.

To by jim mohlo být jedno, jestli je SIM uspaná nebo ne. Je to záznam v databázi a má tam něco, co dělá tu chybu. To se dá udělat 1 SQL dotaz pro 10 milionů SIM karet a zjistit automaticky všechny, které to mají, a pak druhý SQL update, který je všechny najednou opraví. Že to nejsou schopní udělat, je šílené.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od xsouku04 »

Válečník píše: čtv 24. črc 2025 17:12:59 Ještě bych potřeboval opravit číslo 771112097.

To by jim mohlo být jedno, jestli je SIM uspaná nebo ne. Je to záznam v databázi a má tam něco, co dělá tu chybu. To se dá udělat 1 SQL dotaz pro 10 milionů SIM karet a zjistit automaticky všechny, které to mají, a pak druhý SQL update, který je všechny najednou opraví. Že to nejsou schopní udělat, je šílené.
Oni právě tu hromadnou opravu dělali, ale jen u SIM, které v té době nebyly uspané.

Bohužel u korporátů je všechno nesmyslně složité. Nemyslím si, že by to bylo možné opravit jedním SQL dotazem. Ale i kdyby to bylo pravda, oni jsou schopni z toho udělat proces na měsíc.
Válečník
Příspěvky: 23
Registrován: pon 19. pro 2022 21:21:38

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od Válečník »

Úroveň je fakt hrozná, třeba teď dojíždím ty vaše SIM za 30 Kč na data, ty se aktivují, že se zapnou data, najede sama stránka v mobilu, vyplní se email a odešle.
Todle už půl roku nefunguje, stránka najede, ale tlačítka nedělají nic. Musí se zavolat na náhodné číslo, vyslechnout 5x upozornění, že to není na volání, pak to spadne na operátora a ten to ručně zaktivuje. To jsem dnes udělal 2x, u té první paní říkala, ať zkusím i tu druhou a že mi zavolá, jak jsem dopadl, a jinak to nahlásí. No nezavolala, na tu sim totiž nejde volat. To je naprostý konec.
pe.havel
Příspěvky: 300
Registrován: pát 02. zář 2016 10:34:20

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Příspěvek od pe.havel »

S aktivací pomocí načtením stránky jsem měl taky často problémy, dlouhodobě. Pak jsem začal dělat aktivaci přes https://www.t-mobile.cz/aktivace-twist-on-line z počítače, a s tím už problémy dlouhodobě nejsou (dříve ale také byly). Akorát před asi rokem proces mnohem více zkomplikovali, musí se vyplňovat velké množství údajů (tel. číslo, ICCID, PUK, ověřování mailu, nové heslo, jméno a příjmení a další).
Odpovědět