Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od xsouku04 » sob 19. dub 2025 9:40:36

Ono jim ta automatická oprava nezafungovala, protože jste tu SIM pořád uspával. Museli to opravit až ručně po urgenci.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » pát 18. dub 2025 22:09:03

obrazek.png
obrazek.png (164.19 KiB) Zobrazeno 4555 x
xsouku04 píše: pon 07. dub 2025 11:20:06
Slzím dojetím - dnes po 2,5 měsících úspěšně proražena data v roamingu! T-mobilu to trvalo od 8. února a byl jsem možná první, protože jsem jim hned volal na infolinku a vůbec o ničem nevěděli.

Ztráta hodiny lyžování, nemožnost koupit si skipas,
1 telefonát na infolinku T-mobile,
1 hlášení přes web na T-mobile (šlo do koše, že nejsem jejich)
Asi 10 emailů na Odorik
a asi 15 testovacích pokusů z vlaku Krnov-Opava (každý tak 20 minut, zapnout sim, naroamingovat, zkoušet, vypnout),
několik hodin zkoumáním nastavování telefonu,
málem šel do restartu mobilu do firemního nastavení,
absence dat při několika cestách do PL,
odolal radě koupit si další mobil jako hotspot do zahraničí, ...

Už jsem myslel, že to nikdy nepůjde a že vyhodím SIMkartu a koupím si novou.
Naprosto šílené amatérství a neschopnost Tmobilu, že jim měsíc trvá zjistit, že mají problém, když jim to říkáme, a pak že když už zjistí, kde problém je, tak fungují systémem ručního prověřování stížností na jednotlivé simkarty, namísto 1 selectu do databáze a 1 updatu, kterým to opraví.
obrazek.png
obrazek.png (17.45 KiB) Zobrazeno 4556 x

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od xsouku04 » pon 07. dub 2025 11:20:06

Já jsem se T-mobile chybně zeptal na nějaké úplně jiné číslo. Proto mi napsali, že je vše OK. Nyní jsem se zeptal na správné číslo.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » ned 06. dub 2025 12:32:51

xsouku04 píše: sob 05. dub 2025 22:54:40
Válečník píše: čtv 03. dub 2025 22:47:44 2025-04-03 Chyba stále přetrvává.
Z T-mobile v pátek odpověděli, že všechno v pořádku. Nyní máte měsíční balíček a v něm chyba nikdy nebyla.
Já myslím, že si pořád nerozumíme, nebo řešíte někoho jiného a mě ne.
Nemám žádný balíček. Využívám nejčastěji roamingová data bez balíčku (teda v minulém čase, ty časy se už nevrátí asi)
A tam od 8. února vím, že ani ťuk a to jsem zrovna jezdil do zahraničí.
Screenshot 2025-04-06 at 12-29-20 www.odorik.cz - Uživatelské rozhraní.png
Screenshot 2025-04-06 at 12-29-20 www.odorik.cz - Uživatelské rozhraní.png (152.46 KiB) Zobrazeno 7736 x

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od xsouku04 » sob 05. dub 2025 22:54:40

Válečník píše: čtv 03. dub 2025 22:47:44 2025-04-03 Chyba stále přetrvává.
Z T-mobile v pátek odpověděli, že všechno v pořádku. Nyní máte měsíční balíček a v něm chyba nikdy nebyla.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » čtv 03. dub 2025 22:47:44

2025-04-03 Chyba stále přetrvává.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » čtv 27. bře 2025 11:36:51

misa píše: pon 17. bře 2025 13:39:14
Válečník píše: sob 15. bře 2025 0:14:33 2025-03-14 Chyba stále přetrvává
Pošlete nám prosím mailem, o jaké číslo se jedná.
Právě jsem poslal. Ověřeno naposled včera 2025-03-26, stále to nejede.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od misa » pon 17. bře 2025 13:39:14

Válečník píše: sob 15. bře 2025 0:14:33 2025-03-14 Chyba stále přetrvává
Pošlete nám prosím mailem, o jaké číslo se jedná.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » sob 15. bře 2025 0:14:33

2025-03-14 Chyba stále přetrvává

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » pon 10. bře 2025 16:01:07

Uff, s tím jsem si užil ... Nekonečného testování a nastavování u hranic. Snad se to rozjede.
Ta změna mohla být aktivace vypnuté SIMkarty, jinak jsem žádnou nedělal.

Nahoru