Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od pe.havel » čtv 24. črc 2025 20:04:28

S aktivací pomocí načtením stránky jsem měl taky často problémy, dlouhodobě. Pak jsem začal dělat aktivaci přes https://www.t-mobile.cz/aktivace-twist-on-line z počítače, a s tím už problémy dlouhodobě nejsou (dříve ale také byly). Akorát před asi rokem proces mnohem více zkomplikovali, musí se vyplňovat velké množství údajů (tel. číslo, ICCID, PUK, ověřování mailu, nové heslo, jméno a příjmení a další).

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » čtv 24. črc 2025 19:39:50

Úroveň je fakt hrozná, třeba teď dojíždím ty vaše SIM za 30 Kč na data, ty se aktivují, že se zapnou data, najede sama stránka v mobilu, vyplní se email a odešle.
Todle už půl roku nefunguje, stránka najede, ale tlačítka nedělají nic. Musí se zavolat na náhodné číslo, vyslechnout 5x upozornění, že to není na volání, pak to spadne na operátora a ten to ručně zaktivuje. To jsem dnes udělal 2x, u té první paní říkala, ať zkusím i tu druhou a že mi zavolá, jak jsem dopadl, a jinak to nahlásí. No nezavolala, na tu sim totiž nejde volat. To je naprostý konec.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od xsouku04 » čtv 24. črc 2025 19:19:38

Válečník píše: čtv 24. črc 2025 17:12:59 Ještě bych potřeboval opravit číslo 771112097.

To by jim mohlo být jedno, jestli je SIM uspaná nebo ne. Je to záznam v databázi a má tam něco, co dělá tu chybu. To se dá udělat 1 SQL dotaz pro 10 milionů SIM karet a zjistit automaticky všechny, které to mají, a pak druhý SQL update, který je všechny najednou opraví. Že to nejsou schopní udělat, je šílené.
Oni právě tu hromadnou opravu dělali, ale jen u SIM, které v té době nebyly uspané.

Bohužel u korporátů je všechno nesmyslně složité. Nemyslím si, že by to bylo možné opravit jedním SQL dotazem. Ale i kdyby to bylo pravda, oni jsou schopni z toho udělat proces na měsíc.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » čtv 24. črc 2025 17:12:59

Ještě bych potřeboval opravit číslo 771112097.

To by jim mohlo být jedno, jestli je SIM uspaná nebo ne. Je to záznam v databázi a má tam něco, co dělá tu chybu. To se dá udělat 1 SQL dotaz pro 10 milionů SIM karet a zjistit automaticky všechny, které to mají, a pak druhý SQL update, který je všechny najednou opraví. Že to nejsou schopní udělat, je šílené.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od xsouku04 » sob 19. dub 2025 9:40:36

Ono jim ta automatická oprava nezafungovala, protože jste tu SIM pořád uspával. Museli to opravit až ručně po urgenci.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » pát 18. dub 2025 22:09:03

obrazek.png
obrazek.png (164.19 KiB) Zobrazeno 6400 x
xsouku04 píše: pon 07. dub 2025 11:20:06
Slzím dojetím - dnes po 2,5 měsících úspěšně proražena data v roamingu! T-mobilu to trvalo od 8. února a byl jsem možná první, protože jsem jim hned volal na infolinku a vůbec o ničem nevěděli.

Ztráta hodiny lyžování, nemožnost koupit si skipas,
1 telefonát na infolinku T-mobile,
1 hlášení přes web na T-mobile (šlo do koše, že nejsem jejich)
Asi 10 emailů na Odorik
a asi 15 testovacích pokusů z vlaku Krnov-Opava (každý tak 20 minut, zapnout sim, naroamingovat, zkoušet, vypnout),
několik hodin zkoumáním nastavování telefonu,
málem šel do restartu mobilu do firemního nastavení,
absence dat při několika cestách do PL,
odolal radě koupit si další mobil jako hotspot do zahraničí, ...

Už jsem myslel, že to nikdy nepůjde a že vyhodím SIMkartu a koupím si novou.
Naprosto šílené amatérství a neschopnost Tmobilu, že jim měsíc trvá zjistit, že mají problém, když jim to říkáme, a pak že když už zjistí, kde problém je, tak fungují systémem ručního prověřování stížností na jednotlivé simkarty, namísto 1 selectu do databáze a 1 updatu, kterým to opraví.
obrazek.png
obrazek.png (17.45 KiB) Zobrazeno 6401 x

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od xsouku04 » pon 07. dub 2025 11:20:06

Já jsem se T-mobile chybně zeptal na nějaké úplně jiné číslo. Proto mi napsali, že je vše OK. Nyní jsem se zeptal na správné číslo.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » ned 06. dub 2025 12:32:51

xsouku04 píše: sob 05. dub 2025 22:54:40
Válečník píše: čtv 03. dub 2025 22:47:44 2025-04-03 Chyba stále přetrvává.
Z T-mobile v pátek odpověděli, že všechno v pořádku. Nyní máte měsíční balíček a v něm chyba nikdy nebyla.
Já myslím, že si pořád nerozumíme, nebo řešíte někoho jiného a mě ne.
Nemám žádný balíček. Využívám nejčastěji roamingová data bez balíčku (teda v minulém čase, ty časy se už nevrátí asi)
A tam od 8. února vím, že ani ťuk a to jsem zrovna jezdil do zahraničí.
Screenshot 2025-04-06 at 12-29-20 www.odorik.cz - Uživatelské rozhraní.png
Screenshot 2025-04-06 at 12-29-20 www.odorik.cz - Uživatelské rozhraní.png (152.46 KiB) Zobrazeno 9581 x

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od xsouku04 » sob 05. dub 2025 22:54:40

Válečník píše: čtv 03. dub 2025 22:47:44 2025-04-03 Chyba stále přetrvává.
Z T-mobile v pátek odpověděli, že všechno v pořádku. Nyní máte měsíční balíček a v něm chyba nikdy nebyla.

Re: Chybně blokována data v 1. zóně roamingu - vyřešeno

od Válečník » čtv 03. dub 2025 22:47:44

2025-04-03 Chyba stále přetrvává.

Nahoru