Plány na následující měsíc

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Plány na následující měsíc

Re: Plány na následující měsíc

od zalesaka » pát 15. bře 2013 10:19:11

xsouku04 píše:Obvykle zveřejňujeme již hotové věci.
Nyní chci udělat výjimku a podělit se o teprve chystaném.

- Podpora faxování
- Podpora IVR (tedy hlasového menu)
- vlastní aplikace pro android na callback

Kdy bude Podpora IVR ?

Děkuji

Re: Plány na následující měsíc

od Pitomec » ned 24. úno 2013 8:46:30

Jinde to mají leda proto, že pak oškubou klienta na hovorném nebo jinak, což u Odoriku naštěstí nehrozí.

Re: Plány na následující měsíc

od rejpal » sob 23. úno 2013 22:16:14

Bude odorik poskytovat VoIP zařízení ZDARMA ZA CENU PŘEDPLACENÉHO KREDITU TO ZNAMENÁ
ŽE TŘEBA VoIP BRÁNA ZA CENU 1490 Kč A KREDIT 1490 Kč TUDÍŽ ZDARMA?
Jinde to mají ale nechci vkládat konkurenční nabídky zdá se mi to neetické.
xsouku04 píše:
arga@seznam.cz píše:IVR by se rozhodně hodilo. Jsem zvědav jak to bude propracovaný a kolik bude možnost mít podkategorií a další funkce, třeba přesměrování po stisku tlačítka nebo vytáčení čísla po stisku určitého tlačítka, atd.... :D
No to je právě kompromis. Protože pokud to bude umět ledascos, hrozí, že to bude překomplikované pro běžné použití ... Takže vymyslet jak to udělat aby to umělo co nejvíce a přitom se to tvářilo jednoduše dá asi nejvíce práce.

Re: Plány na následující měsíc

od 608529908 » stř 20. úno 2013 21:09:22

xsouku04 píše:
arga@seznam.cz píše:IVR by se rozhodně hodilo. Jsem zvědav jak to bude propracovaný a kolik bude možnost mít podkategorií a další funkce, třeba přesměrování po stisku tlačítka nebo vytáčení čísla po stisku určitého tlačítka, atd.... :D
No to je právě kompromis. Protože pokud to bude umět ledascos, hrozí, že to bude překomplikované pro běžné použití ... Takže vymyslet jak to udělat aby to umělo co nejvíce a přitom se to tvářilo jednoduše dá asi nejvíce práce.
Rád pomůžu s testováním a vymýšlením, máte-li zájem. (info (a) 1001.cz)

Re: Plány na následující měsíc

od jiri.karasek » stř 20. úno 2013 21:05:49

- Podpora IVR (tedy hlasového menu)

Tak na to se moc těším, můžete k tomu napsat více? Co vše to bude umět?

Re: Plány na následující měsíc

od xsouku04 » pát 25. led 2013 12:55:34

arga@seznam.cz píše:IVR by se rozhodně hodilo. Jsem zvědav jak to bude propracovaný a kolik bude možnost mít podkategorií a další funkce, třeba přesměrování po stisku tlačítka nebo vytáčení čísla po stisku určitého tlačítka, atd.... :D
No to je právě kompromis. Protože pokud to bude umět ledascos, hrozí, že to bude překomplikované pro běžné použití ... Takže vymyslet jak to udělat aby to umělo co nejvíce a přitom se to tvářilo jednoduše dá asi nejvíce práce.

Re: Plány na následující měsíc

od arga@seznam.cz » pát 25. led 2013 12:10:41

IVR by se rozhodně hodilo. Jsem zvědav jak to bude propracovaný a kolik bude možnost mít podkategorií a další funkce, třeba přesměrování po stisku tlačítka nebo vytáčení čísla po stisku určitého tlačítka, atd.... :D

Re: Plány na následující měsíc

od zalesaka » čtv 24. led 2013 20:16:54

Kristovec píše:Já IVR uvítám.Ty od OPú procházím casto.
Tam by mohl byt i oddíl Novinky.U VoIP mi IVR slouzí i jako tester jakosti hovoru.
Asi jsi to nepochopil. IVR pro využití zákazníků, ne Odoriku.

Re: Plány na následující měsíc

od doubleM » čtv 24. led 2013 11:53:00

kamil72 píše:Škoda, že nechystáte aplikaci pro iphone (ipad).
Pouzivam na iPhone 4 a 4S "Zoiper" pro sip i iax cisla a je to ok.

Re: Plány na následující měsíc

od martv » úte 22. led 2013 13:25:57

xsouku04 píše: - Podpora IVR (tedy hlasového menu)
Můžete to prosím nějak rozvést? Resp. co všechno půjde nadefinovat?

Pohrávám si s myšlenkou vytvoření IVR, přes který by šly provádět různé akce ve firemním systému (např. automatické zjištění úhrady faktury, stavu služby atd.). Což by vyžadovalo, aby šlo IVR napojit na externí systém, předat mu údaje naťukané volajícím a podle toho pak posílat volajícímu hlášky.

Bude to řešitelné, nebo je to natolik specifické, že je zatím jediným řešením vlastní ústředna (Asterisk)?

Nahoru